Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kolos

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic II
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    150 tys
  1. Dodam ze u mnie to jest tylko gdy jest ciepło... Po nocy lub w chłodne dni lewarek chodzi bez zarzutów, natomiast gdy temperatura na zewnątrz jest ok 10 stopni nie wraca mi na środek... czy to tez może być sprężyna wybieraka? i gdzie jej szukać jak coś :)
  2. Mam to samo. Rozwiązałeś jakoś ten problem?
  3. Mam u siebie ten sam problem, z tym ze tylko w jednych drzwiach Probowalem kropelka ale jak wyzej nie pomaga... Mam taki pomysl zeby zrobic dziurki w uchwycie i w peknietej polowie rolety w wkleic tam do srodka jakis w miare sztywny precik... jak znajde troche czasu i wyprobuje te metode to dam tu znac :) Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
  4. Witam. W Scenicu II mojego taty dzieją się dziwne rzeczy :D A mianowicie. Samochód chodzi normalnie, ciągnie normalnie ma moc, dopóki nie przekroczy się 4 tys obrotów. Po przekroczeniu 4 tys obroty spadają do 1- 1,1tyś obrotów i nie reagują na pedał gazu. Przy wciśnięciu gazu do oporu wahają się 1000-1100 obr i ani grama więcej. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, żadna kontrolka się nie zapala... Po ponownym uruchomieniu silnika chodzi bez zarzutów, aż do ponownego przekroczenia 4 tys obrotów... Może ktoś miał podobny przypadek i coś pomoże... Dodano: 05 lut 2013 - 13:52 Problem rozwiązany. Może komuś się kiedyś przyda. W przewodzie paliwowym zauważyliśmy bąbelki powietrza... Po odkręceniu i ponownym przykręceniu filtra, bąbelki zniknęły wraz z problemem. Teraz silnik normalnie wchodzi na obroty powyżej 4tys. i nic złego się nie dzieje.
  5. Sukces. Po telefonicznej rozmowie z mefikkk stwierdziliśmy że najprawdopodobniej coś się dzieje z kolumną. Chciałem rozebrać plastiki kolumny i zobaczyć czy rygiel czy co? Jednak awaria miała miejsce z dala od garażu i oczywiście w aucie nie posiadałem odpowiedniego torxa . Wpadłem jednak na pomysł, że skoro ruchy kierownicą nic nie dają to może dadzą ruchy całą kolumną... Odblokowałem kolumnę tak jak bym chciał ustawić sobie pozycję za kierownicą, wyciągnąłem kierownicę maksymalnie do siebie i zacząłem gwałtownie ruszać w górę i w dół. Następnie ustawiłem ją sobie tak jak zawsze mam w czasie jazdy, Sprzęgło + Start... I odpalił... Wczoraj cały dzień jeździłem, gasiłem, odpalałem, zmieniałem położenie kierownicy i kąt nachylenia kolumny i za każdym razem odpalał bez zająknięcia... Mam nadzieję że sytuacja nie będzie się powtarzać. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam
  6. Czyli próbować tego sposobu??
  7. Szarpanie nie pomaga. Dokładnie wygląda to tak. Wsiadam do samochodu wkładam kartę wciskam"Sprzegło+ Start" i pojawia sie komunikat "Skręć kierownicę + Start" wiec na ile się da skrecam i wciskam start. Po wykonaniu tych czynności pojawia się komunikat "Kierownica odblokowana" "Wyciągnij kartę" Wyciągam i gaśnie deska. Wkładam kartę i to samo od początku.... Teraz tak myślę ze może bezpiecznik ten na klemie??
  8. Kolego mam to samo w scenicu II. Możesz napisać co bylo u ciebie przyczyna i jak to naprawiłeś?
  9. Wiem, źe na polski sie nie da, ale mam francuski i chciałbym zmienic na angielski, lub jakikolwiek inny bardziej komunikatywny niz francuski I nie wiem czy przyczyny tego że nie mogę sie połączyc mam szukac w kablu, programie, samochodzie, czy mojej osobie Dodano: 27 maj 2012 - 00:50 Język zmieniłem na polski. Okazało się że jest taka opcja. Jednak zrobiłem to u fachowca na Clipie. A swoim kabelkiem nadal nie mogę się połączyc... Sciagnałem nowe sterowniki do kabla i w dalszym ciągu brak połączenia...
  10. Witam. Zaczne od najważniejszej informacji, czyli takiej ze dopiero zaczynam zabawe z DDT2000 i nie bardzo sie w nim jeszcze orientuje. Posiadam Scenica II z 2004 roku 1.9 dCi oraz kabel http://www.allegromat.pl/aukcja96869 zainsalowałem wg dołączonych instrukcji, baze pomieniłem na 400 mb. Instalacja przebiegła bez zadnych problemów. Problem występuje prze próbie podłączenia. Wybieram port COM 1 wciskam ok i przechodzi mi do okna skanowania. Wciskam wg instrukcji "lornetkę ALL" i nic mi nie znajduje oprócz pozycji APB przy której wyświetla mi "found KWP2000 FastInit Monopoint". Przy pozostałych pozycjach wyświetla mi NONE. Rozumiem to tak ze nie znalazło mi rzadnego ECU. Gdy wejde w VEHICULES i zmienie auto z Megane & Scenic na np. Megane II, czy Lanuna II i wróce do okna skanowania to wyświetla mi mniej pozycji, ale wyświetla mi w pierwszej pozycji CANAdapter że cos znalazł.(Teraz jestem poza samochodem i nie pamietam co tam wyświetla, ale na pewno nie NONE). I stąd moje pytanie, gdzie szukac przyczyny tego że nie mogę sie połaczyc... Głównym moim zamiarem jest zmiana języka wyświetlacza, może jeżeli nie ddt2000 da sie to zrobic jakimś innym programem?? Z góry dziekuję za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!