Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

guciolukasz123

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    150000
  1. Witam posiadam megane 1.9 dti z 2002 roku. Problem jest taki że autko nie ma mocy. Ciężko jest ja rozbujać. Na wszystkich tak do 80 to jeszcze jakoś idzie, ale gdy przy 80 włączę 5 bieg to auto praktycznie nie reaguje na pedał gazu. Egr wyczyszczony, sprawdzony pod 12 v - działa. Przepływomierz odłączałem nic nie daje, nie mam pomysłu co to może być... Może coś z turbiną? Dodam jeszcze że silnik strasznie "ciężko" pracuje tj, głośno i tak wyje nie wiem co może być przyczyną. Spalanie w okolicach 6l.
  2. Ta uszczelka jest założona :) Na zdjęciu wyżej leży obok egr. Nie Wiem co może być z tym autkiem. Jest na prawdę mało dynamiczne, silnik chodzi dość głośno, "wyje" w taki sposób jakby po prostu nie miał siły. Spalanie jest ok, palenie też tylko brak dynamiki i mocy. Egr sprawny więc co? pozostaje turbina? Czy może jeśli któryś z przewodów na kolektorze jest luźny to łapie powietrze?
  3. Patrzyłem na znanym serwisie aukcyjnym, i jest kilka modeli z tego tupu silnikiem. I jest to dTi. Co prawda nie było wiele może z 2-3 ale były. Zawór można rozdzielić spokojnie na 2 części, wystarczy wciągnąć 3 bolczyki i oddzielamy ten silniczek od reszty i wtedy spokojnie można to co się brudzi wymyć. Na pewno sie nić nie uszkodziło :D A o jakich nieszczelnościach mówi kolega Meganecoupe02 ?
  4. Teraz to mnie koega zmartwił. W sumie nie wiem jakie różnice są miedzy silnikami, a jak kupowałem to tym bardziej nie wiedziałem więc żaden problem żeby sprzedający mnie wyrolował. Oto zdjęcia Co o tym powiecie.
  5. Wyczyściłem zawór. Raczej nie jest od cdi. O to zdjęcie . Ale Auto nadal nie pracuje jak powinno i ma mało mocy. Podejrzewam że coś z turbiną, jest jakiś prosty sposób żeby ją sprawdzić bez manometru?. Egr po wyczyszczeniu podpiąłem pod 12v i działał. lecz zauważyłem że wąż który prowadzi od egr prawdopodobnie do turbiny, ale nie jestem pewien jest bardzo brudny na zewnątrz, tak jakby coś ciekło, a w środku jest bardzo zawalony spalinami. Oto zdjęcia owego węża. Co to za wąż? Czy to może być że przez to że jest on tak zabrudzony w środku auto traci moc? Pozdrawiam
  6. Witam, posiadam Megane z silnikiem 1.9 dti 98km. Mam problem z zaworem EGR. Nie wiem dlaczego zawór ten jest u mnie luźny. Wszystkie śruby dokręcone, a zawór ma luz (można go poruszać ręką bez problemu). Auto jest bardzo słabe i mało dynamiczne, do tego mocno kopci więc wszystko wskazuje że to ten nieszczęsny zawór, Bo wątpię by on działał, i pytanie czy przez ten luz silnik nie dostaje powietrza. I tu nasuwają się moje pytania: 1. Czy w tym silniku zawór ten można zaślepić? (choć wydaje mi się że nie bo wszyscy piszą na forum o czyszczeniu a nie o zaślepianiu). 2 Jeśli nie można zaślepić to jak sprawdzić czy jest sprawny. Czytałem coś o podłączeniu 12 v albo sprawdzaniu podciśnieniem ale nie wiem dokładnie o co chodzi. Mój zawór wygląda mniej więcej tak jak ten na załączniku. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!