Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

skrzat1

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K7M
  • Przebieg (tys.km)
    160000
  1. Witam Mam problem z autem nie chce odpalić. Jest to Meganka 1.6 z 1996r. z LPG Lovato i alarmem Anakonda. Problem z odpaleniem wystapił nagle nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Zajechałem do znajomych na chwile jakies pol godzinki silnik byl cieply i miałem wracać do domu. Samochód za pierwszym razem odpalił na moment ale zaczął się dławić, nie mógł wejść na obroty po czym zgasł po jakiś 2s pracy. Od tej pory nie chce wogóle odpalić. Lampka immo gaśnie prawidłowo, iskra na świecach jest, rozrusznik kręci, bezpieczniki są wszystkie ok, jest pol baku paliwa. Probowalem zapalic rowniez przy wyłączonym alarmie lecz nadal jest to samo. Doszedłem ze pompka nie ma napięcia i nie pracuje tak wiec samochód dlatego nie odpala ale dlaczego tego napiecia nie ma to nie mam pojecia. Proszę o pomoc gdzie może być problem ze nie ma własnie tego napięcia na pompie co mogło wysiąść?
  2. skrzat1

    Zawory

    Witam Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na moje pytania. Posiadam Meganke 1.6 8V z silnikiem K7M. Jakie powinny byc ustawione luzy na zaworach ssącym i wydechowym dla tego rodzaju silnika? Ja ustawione mam na ssącym 0,20mm a na wydechowym 0,25 mm. Czy te luzy mogą być? Czy inne luzy ustawia sie jeśli samochód posiada instalacje gazowa i inne jeśli takowej nie ma? Czy ma znaczenie kolejność regulacji zaworów? Jeśli tak to jaka ona powinna być w moim przypadku? Pozdrawiam skrzacik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!