Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawelcure

Nowy użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.przekladnie-kierownicze.com/

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    149000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszytko się zgadza, tylko jest problem bo w Megane II nie ma wieńca zębatego (pierścienia) na półosi a pierścień magnetyczny na łożysku, czyli za bardzo nie ma co być luźne.
  2. Witajcie, mam problem po wymianie łożyska w prawym przednim kole. Otóż po wymianie pojawił się problem podczas lekkiego hamowania z prędkości powyżej 90km/h, włącz się abs. Sprawdziłem odczyty prędkości kół, do prędkości 90 km/h jest ok, powyżej na prawym kole odczyt zaczyna wariować, różnica miedzy LP a PP potrafi wynosić do ok 20 km/h. W czym może być problem?
  3. Witam, miałem to samo. Po wymianie rozrządu ogrzewanie było bardzo słabe. Temperatura na wskaźniku raz w górę raz w dół. Wymieniłem termostat przepłukałem układ chłodzenia dalej to samo. Wreszcie zdemontowałem nagrzewnicę i co się okazało... była zapchana silikonem który dostał się do układu z uszczelnienia pompy wody przy wymianie rozrządu. "Flachowiec" (tak mogę go nazwać, choć to warsztat specjalizujący się w naprawie Renault od wielu lat) nawalił tyle silikonu pod pompę, że przy przykręcaniu wycisnęło go i dostał się do układu. A że w nagrzewnicy kanaliki bardzo wąskie to się zapchało. Postanowiłem sam wymienić nagrzewnicę i płyn na nowy. Od tamtej pory spokój , w aucie cieplutko a temperatura już nie skacze.
  4. Witam. Potrzebuję pomocy. Zaczął mi wariować moduł UPC pod maską. Czy ktoś jest w stanie pomóc, chodzi o to który przekaźnik jest do czego. Foto dołączone. Będę bardzo wdzięczny, a pomoc.
  5. Witam, Czeka mnie wymiana osuszacza i skraplacza klimatyzacji. Jednak mam pytanie czy ktoś wie jak wymienić lub wyczyścić dyszę rozprężną (tę w przewodzie )?
  6. Ja dwa lata temu zamontowałem łączniki stabilizatora Meyle HD i do tej pory mam spokój. Wcześniej wymieniałem co pół roku. A tak na marginesie to w firmie w której pracuję montujemy dużo wahaczy do grupy vw z serii Meyle HD i dają radę , szczególnie w systemie wielowahaczowym gdzie żywotność standardowych wahaczy jest bardzo słaba.
  7. Jakie czujniki zamontowałeś?. Chodzi o producenta. Jak coś to mogę rozwiązać twój problem. Jestem w posiadaniu urządzenia które wgrywa 99% czujników. Tylko muszę znać ich producenta. Być może są to oryginały więc nie będzie problemu. Ale problem będzie jeśli są to czyste czujniki uniwersalne do zaprogramowania. Jak coś to pisz na priv.
  8. Płukanie daje efekt krótkotrwały. Robiłem tak dwa razy, skończyło się wymianą na nową nagrzewnicę. Czas wymiany z odpowietrzeniem ok. godziny.
  9. Przekładnia musi być ustawiona równo. Inaczej będziesz miał problem z ustawieniem zbieżności, braknie ci regulacji. Procedura jest taka: wymieniasz przekładnię, sprawdzasz ilość obrotów kierownicy w lewo i w prawo, ustawiasz zbieżność i kalibrujesz czujnik. Po takiej operacji powinno być ok. przekładnia i maglownica to to samo. wyżej masz kolumnę kierowniczą ze zintegrowanym silnikiem elektrycznym wspomagania i gdzieś tam jest ten czujnik kąta kierownicy.
  10. Witaj, najlepiej zrobić to clipem. Miałem to samo kombinowałem na różne sposoby i wieloma testerami. Dopiero pomógł clip.
  11. Jak prawe koło jest rozbieżne to lewe zbieżnie i na odwrót. Wszystko sprawdzałem rozkręcałem. Myślałem, że może coś nie tak chłopaki mi poskładali, ale jest ok. Naprawdę zaczyna się to robić męczące. Już nie mam głowy do tego. Dzisiaj jak popadało to auto nie dało się prowadzić. Przód myszkuje po całej drodze. Dodam jeszcze, że przez całą zimę nic z tym nie robiłem. Jak zdemontowałem zimowe koła to nie widać nic na oponach, żeby się źle zużywały.
  12. Tuleje sanek też wymienione. Wszystko sztywne. Na szarpakach nic nie widać. Mam to auto od nowości, od 2004 roku. wszystko wymieniane na czas na porządnych częściach TRW lub Lemforder.
  13. Belka jest nowa, była wymieniona w zeszłym roku w serwisie. Zwrotnice ok bo jak tydzień temu wymieniałem wahacze to miałem problem z wybiciem sworznia i przy składaniu nowych też był duży opór. Punkty pomierzone i nic się nie zmienia. Przy każdym kolejnym pomiarze raz koła uciekają w lewo a raz w prawo.
  14. Witam. Mam problem ze zbieżnością. Otóż mam wszystko wymienione w przednim zawieszeniu, amortyzatory, górne mocowania, drążki, końcówki,wahacze, maglownica po regeneracji. Ustawiam zbieżność i po jakiejś godzinie jazdy zaczyna ściągać. Już nie mam pomysłu. Zbieżność ustawiam sam na Hunterze, mam taką możliwość u siebie na warsztacie. Robiłem juz kilkakrotnie i ciągle to samo. Już mi ręce opadają. Może ktoś ma jakiś pomysł, albo spotkał się z taką sytuacją. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!