Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mmanager

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II, 2004
  • Silnik
    1.5 dci 101km
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dwumasy brak, turbo i wtryski nie robione ale bez żadnych oznak że coś się dzieje, to jak będzie ktoś chciał dać 6 to sprzedawać i być spokojnym, że dobrze dostałem?
  2. Nietypowa prośba o pomoc w ustaleniu ceny - ile możne takie auto być warte?Megane II, 2004, salon PL, 1 właściciel, czarny pełna opcja bez klimatronika (comfort dynamique), 1.5 dci 101km, 295 tys przebiegu - wizualnie super
  3. Czyli na wtyczce do kompresora? Tam napięcia brak... Czy jeżeli mówicie, że z ilością 250g czynnika klima powinna startować i tak to u mnie tak nie było - później zaczęła sama śmigać to mogło się coś zabrudzić, padać przekaźnik który raz dawał prąd a raz nie? Na wtyczce do kompresora prądu brak, w bezpiecznikach podobno cały czas - co jest po drodze poza przekaźnikiem? Taki przekaźnik drogi w razie czego, ile zrobienie około takiego czegoś? Udało już mi się podłączyć pod kompa i wyszło ze zwarcie na czujniku ciśnienia od klimy - teraz muszę pokombinować gdzie to na szybko zrobić w Poznaniu/okolicy bo trzeba to najlepiej od spodu zrobić a mam czas do.... jutra wieczora ;/ ktoś się kiedyś tym bawił?:) Jakieś triki?:)
  4. U mnie dziś sprawdzili, że nie dochodzi prąd do kompresora klimy, bezpiecznik w kabinie od nawiewu ok, ten pod maską też - ale mechanikowi ciągle się pojawiało tam napięcie - czy włączona klima czy nie, czy włączony zapłon czy nie - tak powinno być??? Macie może jakieś pomysły?
  5. A tak swoją droga od czego to pada? Ze starości, od nie używania? Ogólnie to kompa nie mieli, ale sprawdzili, że nie dochodzi prąd do kompresora klimy, bezpiecznik w kabinie od nawiewu ok, ten pod maską też - ale mechanikowi ciągle się pojawiało tam napięcie - czy włączona klima czy nie, czy włączony zapłon czy nie - tak powinno być? Macie może zdjęcie który to bezpiecznik bo może źle patrzył? Mam czas do czwartku na ogarnięcie na to...
  6. Hej, mam problem z klimą w Megane II PhI - całe życie się włączała, raz na 1,5 roku było trzeba ją tylko ponownie nabić. Pierwszy rok zawsze śmigała, 2 kolejnym (np. rok temu) na początku nie chodziła, ale później zaczęła chodzić i na końcu sezonu znów stanęła;/ W tym roku prosto na nabicie klimy (po 2ch latach) i okazuje się, że klima nie startuje... Mam wersje z klimą manualną. Muszę ogarnąć to koniecznie do czwartku, wszędzie terminy, że masakra... Czy jeżeli zimą wymieniałem podświetlenie panelu klimy bo żaróweczki padły niestety to mogłem wtedy coś zepsuć? Jak włączam klime to zapala się ta pomarańczowa dioda - gdybym coś wtedy rozwalił to by się nie zapalała? Czy jeżeli wystąpił błąd w kompie klimy to wystarczy odłączenie akumulatora (jeżeli tak to na jak długo) aby zrestartować czy trzeba pod kompa? I taka prośba... Moglibyście wrzucić fotkę spod maski co sprawdzić dokładnie? Ogólnie ogarniam takie rzeczy ale bym musiał wiedzieć gdzie co zobaczyć:) RATUJCIE!! P.S może ktoś z poznania ma chwilkę dosłownie, żeby np. zobaczyć czy bezpośrednio na prądzie z akumulatora wystartuje kompresor? Przyjechałbym oczywiście wyposażony w odpowiednie napoje wdzięczności :))
  7. Regulacja luzów zaworowych jest poprzez wymianę szklanek - taka informacje dostałem od Renault, rozrząd na łańcuszku. Pytanie ile kosztuje taka wymiana szklanek poza ASO i ile wytrzymują/ jak się kontroluje te luzy (czy to drogie)? Co do 1.5dci nie byli w stanie odpowiedzieć co ile jest rozrząd jeżeli bym zamówił w danej chwili takie auto miedzy 120 a 160 tys km Przebieg do 30tys km/rok maks myślę, W dieslu boje się o jego delikatność jak to te nowe maja i chyba już też nie są tak oszczędne jak mój aktualny 1.5dci bez filtra, dwumasy, 100KM i 266 przelotu, bezawaryjne, od nowości nim jeżdżę.
  8. Aktualnie taki mix, później może więcej tras. Przy tym TCE zaznaczam, że za 3 tys założenie gazu - nie będzie taniej niż dci?
  9. Hej, Chciałbym poznać Wasze opinię odnośnie co lepiej uważacie żeby wybrać, zakładając, że auta: identyczny stan techniczny, przebieg, wyposażenie cena i do wyboru w tej samej cenie - 0,9 Tce 90km KM i dołożyć za 3tys gaz (wyjdzie o 3tys więcej) - dCi 1.5 chodzi o uwzględnienie kosztów paliwa, przeglądów, części awaryjności itd. no i tego że 3tys ok trzeba wydać na instalację. Te diesle bardzo tracą na wartości w porównaniu do benzyny...
  10. hmm, kolega w toyocie mógł ustawić sobie obroty minimalne (jałowe) w komputerze właśnie
  11. Dopisuje się do pytania, nie będzie takiej funkcji w komputerze?
  12. No fakt, nie byłoby to ciekawe:P Postojówki to pół biedy jeszcze nieźle się wymienia nawet (ostatnio wymieniałem obie, te cholerne h7 to masakra). Odnośnie oślepiania (zwłaszcza w dzień) to mnie osobiście nie oślepiają (nawet w nocy), moje po "piaskowaniu" to też osłabione;P A jakie są tam żarówki w halogenach? Megane II phI 2004, wyglądają patrząc przez halogen na h7:P
  13. No tak tu racja, chociaż wożąc je ze sobą, można chyba uzupełnić na miejscu i wtedy upomnienie? Nie chciałbym tych wszystkich lapek co się dokłada, nie ufam jakoś tym wynalazkom... No i tu zawsze mijania można włączyć
  14. Pozycyjne wyjąć, żeby nie świeciły się, co do napisu to halogeny są dość "wykamyszkowane" i ogólnie nie widać co tam jest napisane:P To H1 czy jakie tam są? wyglądem podobne do h7 Chodzi żeby nie wyglądały z daleka że to nie prawdziwe do jazdy dziennej, i tez nie kusiły do sprawdzenia tego;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!