Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maniek83

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dT
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. w tym problem że ona się przegrzewa :-( Płyn jest w normie, uszczelniacz w postaci płynu zalewałem 3 mies temu i wszystko przez ten czas było ok. Dzisiaj rano przejechalem ok 15 km i temperatura tak jak pisałem na początku i nie chciała spaść. Po przyjechaniu do domu gruby wąż był ciepły a powrotny już zimny. Jak sie upewnić ze termostat jest zepsuty i nie puszcza gorącego płynu do chłodnicy, czy jest możliwe zeby caly czas był zamkniety....
  2. Witam Chciałbym się upewnić i doradzić czy rozwiązaniem problemu będzie wymiana termostatu. Wskazówka szybko rośnie już po paru kilometrach a po 20 km wskazówka jest na wysokości godz 14 i nie spada. Z kratek nawiewu leci ciepłe nie gorące powietrza a chłodnica jest tylko ciepła przy wejściu węża a chyba powinna być gorąca. Auto to Megane I 1.9 dt 1997 Pozdr Mariusz
  3. Już po naprawie Do wymiany był ustawiacz kąta i jakaś membrana w pompie paliwowej. Paliwo się mocno przelewało i przez to kopcił na biało. Ponoć to typowa usterka w pompach Lucasa do 1,9 dT. Mechanik po rozmowie przez telefon wiedział na 99% co to za usterka. Pozdrawiam
  4. po niedzieli podjadę do innego mechanika i zobaczymy co on powie... A tak ma marginesie to co może być przyczyną wzrostu spalania o około 1l / 100 km ?? może ta nieszczęsna pompa podaje za dużą dawkę paliwa ??
  5. ostatnie pytanie, może trochę głupie ale czy mechanik może mieć 100% (chociaż 90%) pewność bez rozbierania silnika że to uszczelka. Znaczy czy mogę coś zrobić lub zaobserwować żeby się upewnić że w silniku jest gdzies przeciek A i czy spalanie przy tym może być większe ??
  6. a w takim razie co z nierówną pracą silnika na niskich obrotach gdzie obroty spadają nawet do ok 450, z rury idzie chmura dymu i rano dopala za 3 razem ??
  7. Witam Mam duży problem z moja Renowką ponieważ strasznie kopci na wolnych obrotach (biały dym), ucieka płyn chłodniczy bo muszę dolewać oraz w obrębie 500 -800 obroty falują i silnik nierówno pracuje. Mechanik powiedział że to pompa wtryskowa pada (cały czas jeżdzę na niej) i zaproponował wymianę. Problem polega na tym, iż mam spisane numery z pompy która jest zamontowana w aucie i chciałem dokupić na szrocie. Oznaczenia spisane: F8Q LTN03 DCS: R84488021A Renault Megane 1,9 td 66kW 1997rok Mam pytanie które oznaczenia są istotne aby pompa pasowała?? Pozdrawiam Mariusz
  8. Witam Co może być przyczyną, iż rano lub po dłuższym postoju po włączeniu światełek mijania zapalają się one dopiero po ok 30 sek lub dłużej. Dzieje się tak nawet gdy silnik pracuje dłuższą chwile. Akumulator jest nowy i pasek od alternatora jest dobrze naciągnięty, ładuje napięciem ok 14 V. Co może być przyczyną ???
  9. Witam Dzisiaj moja Meganka 1.9 dT (1997r., przebieg 202 tyś.) sprawiła mi niezłego psikusa i nieźle mnie wystraszyła a mianowicie. Rano po przejechaniu ok 3 km przez miasto zaczęły wariować obroty silnika. Na postoju skakały od ok 1000 do 2000 obr/min. Po ruszeniu z miejsca rozpędziłem autko do ok 50 km/h i obrotów ok 2500, przejechałem ok 200m po czym silnik zgasł podczas jazdy. I tak powtarzało się z 5 razy po czym wszystko wróciło do normy, obroty na poziomie 800 i silnik pracuje równo. Acha przy przyspieszaniu do ok 2000 obrotów wydobywa się z rury siwy dym. Do tej pory zdarzało się że obroty podnosiły sie do poziomu 2500 po czym spadały ale samochód nigdy nie gasł. A przed wyjechaniem do miasta dolałem ok 200 ml oleju do silnika, od wymiany oleju przejechałem ok 6 tyś km i nie zauważyłem żeby olej ubywał. Będąc kiedyś w warsztacie mechanik powiedział, że z tymi obrotami to może turbina się "kończyć". Proszę o poradę co może by przyczyna takiego zachowania bo nieźle się strachu najadłem. Pozdr [ Dodano: 2007-12-26, 23:09 ] Hm Chyba to jest specyficzny przypadek Pozdr
  10. Witam W mojej Megance złamała się rurka prowadząca bagnet pomiaru oleju w silniku. Mam pytanie w jaki sposób jest ona montowana i czy jest możliwość jej wymiany (wykręcenia itp.) czy tylko sklejenia i jakim klejem. Megane I 1.9 dT 97r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!