Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

demotta

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane 99'
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    220000
  1. JA dzisiaj przerabiałem ten temat ze swoją Renią i okazało się, że pomimo gorących "na rękę" przewodów przy nagrzewnicy to wiało letnie powietrze. Otóż sprawcą zamieszania był uszkodzony termostat, który cały czas przepuszczał płyn do chłodnicy i silnik nie chciał się nagrzewać do odpowiedniej temperatury, a to przy okazji powodowało letnią temperaturę przy ogrzewaniu na maxa. Tak więc po wymianie termostatu autko grzeje jak ta lala a przy okazji silnik o wiele lepiej pracuje. Koszt termostatu to ok 40zł i wymiana 40. Skasowali mnie w sumie 80 zeta u mechanika i 30 minut czekałem. Moim zdaniem opłacało się. Może to komuś pomoże.
  2. Panie i panowie dokładnie tak jak wspomniał powyżej "stary_domel". Kolory się zgadzają i wtyczka jest obok akumulatora. Czarny wtyk przytwierdzony do szarego plastiku. Najlepiej namacać palcem wskazującym lewej ręki taki mały zaczepik na wtyczce i go docisnąć i wtyczka powinna ładnie się wysunąć. Inaczej można ją uszkodzić. W mojej Renacie trwało to wszystko ok 10 minut i nastała błoga cisza. Silniczek zamknął wreszcie gębę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!