Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radx

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0,8
  1. Przepraszam za brak odpowiedzi przez długi czas - dopiero zajrzałem do tego tematu :P Jeśli chodzi o PlastiLak, to sprawa ma się różnie: uchwyt z mojej strony trzyma się elegancko (jedno może małe pęknięcie przy brzegu, które rozwiązało jedno psiknięcie). Uchwyt ze strony pasażera już trochę gorzej, bo z tamtej strony nikomu nie zależy, żeby się nie popsuło i chwytają na "dziko" ;) Ogólnie jak się nie szarpie to może być. Jeśli jednak ktoś ma bardziej "agresywny" styl zamykania drzwi, to raczej poleciłbym farbę w spray'u ;)
  2. Przyłączam się do powyższego pytania. Chciałbym nałożyć to na uchwyty, ale wolę się rozeznać, zanim wydam prawie 50 zł :) Dodano: 16 paź 2013 - 18:23 Po długim namyśle postanowiłem nabyć wspomniany Plasti Lak. Demontaż uchwytu to pestka, gorzej ze ździeraniem starej gumy - delikatne skrobanie w gorącej wodzie i potem lekkie przecieranie najdelikatniejszym papierem ściernym z możliwych. Po pierwszym tygodniu po nałożeniu efekt oceniam pozytywnie. Oto jak prezentuje się lewy uchwyt po zabiegu:
  3. U mnie najważniejszy element klamki zwyczajnie się 'podtopił' i odłamał. Dlatego odpiłowałem lewe (lub prawe - zależy skąd się patrzy ) ramię i stworzyłem "implant". Całość opisałem w poradniku (Naprawa klamki Megane 2.pdf), który załączam. To moja pierwsza przygoda tego typu, więc proszę o wyrozumiałość. Dodam też poradnik użytkownika theV z brytyjskiego forum posiadaczy Meganek (http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=14202) - wyjaśni on kwestie niezawarte w moim poradniku tj. demontaż i rozklejanie tylnej i frontowej części drzwiczek. Jest on w języku angielskim, ale ma dużo zdjęć więc każdy powinien zrozumieć :!: Naprawa klamki Megane 2.pdf Megane - Glovebox Handle Repair.pdf
  4. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Dam znać po naprawie :!: Dodano: 01 lut 2013 - 14:24 Ostatecznie przy większym deszczu samochód zmienił się w choinkę. Brak reakcji na pilota, światła przednie ciągle świeciły, silnik ani myślał, żeby odpalić. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź z serwisu: mocno zalany i skorodowany moduł komfortu (brawa dla Aston76 :!: ). W dodatku gdzieś jest przeciek wody, możliwe że na podszybiu ale to jeszcze będą sprawdzać. Nowy moduł wycenili na 1700 zł, ale wybrałem opcję z używanym (ok. 800-900 zł). Do tego dojdzie jeszcze przeprogramowanie modułu i usunięcie przecieku.
  5. Witam! Od jakiegoś czasu mam dziwny problem ze swoim MII. Po zresetowaniu kodów w celu usunięcia denerwujących i bezpodstawnych wyświetleń 'SERVICE' i 'STOP' zaczęło mi się nieprzerwanie świecić lewe światło przeciwmgielne tylne. Świeciło bez względu na to czy samochód był włączony, czy nie. Jedynym wyjściem wtedy było wykręcenie żarówki, żeby nie żarła prądu. W ASO komputer nic nie wykazał (pewnie dlatego, że kody były usunięte). Jedynym, według ASO, możliwym powodem był zalany pokład - niby gdzieś przeciek na podszybiu. Rzeczywiście dno schowka pod dywanikiem kierowcy przeważnie jest mokre. Ostatnio gdy na dworze było mniej wilgotno i pokład trochę podesechł, postanowiłem wkręcić żarówkę z powrotem, ale problem nadal wystęował. Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. Chętnie udzielę dodatkowego info, o ile będę wiedział i/lub mógł sprawdzić :!:.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!