Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

The69

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe I phlI
  • Silnik
    1.6, 16V
  • Przebieg (tys.km)
    185000
  1. Wiesz gdzie takowy się może w tym silniku znajdować?
  2. No ok, sprawdzę to. Możecie mi jeszcze wytłumaczyć tylko dlaczego na zimnym silniku i przy wysokich obrotach jak dodam gazu to obroty od razu ustępują? Przecież przy jednym przygazowaniu samochód się nie rozgrzeje...
  3. Psiknąłem w okolice przepustnicy, lecz nic się nie działo. Słychać w okolicy przepustnicy jakiś syk, wstawiam filmik jak to wygląda :
  4. Witam, Posiadam duży problem. Wiem, że temat był już poruszany setki razy, lecz swojego przypadku nie znalazłem. Samochód z rana po odpaleniu ma strasznie wysokie obroty ok. 2000 - 2500. Po dodaniu gazu na biegu jałowym tak do 4000 - 5000 obrotów, praca silnika się poprawia i obroty spadają tak do ok 1200. Po przejechaniu kawałka drogi (parę km) obroty są już poprawne, lecz podczas jazdy, gdy zmieniam bieg obroty skaczą póki nie wrzucę biegu. Przepustnica była czyszczona przez mechanika. Silniczek krokowy też wymieniałem (lecz był to taki za 20 parę zł). Jeżeli może to być wina silniczka to jaki polecacie kupić? Pozdrawiam i dzięki.
  5. Witam, Mam mały problem, a mianowicie w około tej śruby : Jak widać dookoła przyrdzewiało, dlatego też się trochę wyrwało. Macie może pomysły jakby to naprawić? Myślę, że sam spaw nic tu nie da, ponieważ jest za cienka blacha. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!