Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bloondas

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Coupe
  • Silnik
    2.0 8v DA0
  • Przebieg (tys.km)
    207 000
  1. Witam gorąco. Mam konieczność wymiany skrzyni biegów, problem w tym, że nie wiem jaką mam (oznaczenia) oraz jaką mogę założyć. Czy skrzynia może być z 1.6 czy nie bardzo, (w 306 silniki 1.4, 1.6 oraz 1.8 miały te samą, bynajmniej nie było problemów z przekładkami)gdzie szukać oznaczeń, jestem zielony i liczę na pomoc. Megane Coupe, na drzwiach emblematy "Coach", silnik 2.0 8v 114 KM (F3R), rocznik 1997.
  2. Pierwsze autko przejąłem po rodzicach i był to Ford Escort mk6 1.3 LPG który został zżarty przez rdzę. Następnie rodznice współdzielili zemną Peugeota 306 phI 1.6 90KM który do dziś jest przez nich użytkoway i poza laniem oleju ze wszystkich możliwych uszczelek ma się wpaniale. :P Pierwsze auto kupione za swoje to Seat Ibiza 6k SE 1.4 60KM, którym przetłukłem się półtora roku bez jakiegokolwiek wyposażenia i ostatecznie tydzień temu sprzedałem a zakupiłem Megi.
  3. Dzięki Kreciq, tak też zrobiłem parę godzin po napiseniu posta. Podłączenie 1-2 2-3 3-1 4-4 jest jak najbardziej prawidłowe.
  4. Witam i przepraszam za odkop. Ktoś mi może powiedzieć jaka jest kolejność kabli wn megane 2.0 8v? W tej chwili mam 2 3 1 4 patrząc od lewej strony. Przeszukałem cały internet i natrafiałem tylko na tematy z 1.4 i 1.6 a nawet 1.8 ale 2.0 nie spotkałem.
  5. Przepraszam, jestem świeżym użytkownikiem Meganki i nie wiem co jak ma dokładnie być. Klimatyzacja jest, manualna. Obieg zamknięty jest wyłączony. Z tematów które przeglądałem, wygląda na to że wiele osób twierdzi że siła nawiewu jest w porównaniu do innych samochodów słabsza. Zastanawia mnie czy to jest taka "wada" fabryczna czy usterka którą można usunąć.
  6. Raczej chodzi mi o to, że to huczenie zamiast dmuchać do auta sprawia wrażenie jakby dmuchało gdzieś poza autem.. Nie wiem czy to normalne więc wypytuje.
  7. Witam, to znowu ja i moje problemy z niedawno kupionym samochodem. Sporo tych problemów wypisuję ale chce auto zrobić do porządku... Otóż nawiew dmucha jedynie "centralnymi" nawiami, tzn tymi na wysokości kierownicy, nie dmucha na stopy i na przednią szybę. Dobralem się już do pokrętła regulacji lecz tam jest wszystko w porządku. Gdzie szukać drugiego końca linki? A może problem tkwi gdzie indziej? Ogólnie jak włączę dmuchawę na 6 to bardziej ją słychać na zewnątrz auta niż w środku. ps. Jak bym nie przestawiał regulacji wyboru gdzie ma dmuchać, tak cały czas równo dmucha właśnie z "centralnego" nawiewu. Auto Megane Coupe Coach 2.0 8v
  8. Dzięki wielkie, z oświetleniem niezbędnym już zadziałałem. Możesz mi jeszcze tylko powiedzieć kolego jak zdjąć górną część deski? Nie chce niepotrzebnie rozkręcać połowy auta ani niczego nie urwać.
  9. Dzięki wielkie! Jak znajdę chwilę czasu to powalczę z silnikiem. Na razie jestem umówiony na wtorek na szzcegółowy przegląd silnika, więc może tam też się czegoś dowiem! Pozdrawiam :D
  10. Witam, kupiłem Meganke Coupe (wersja coach) i poza problemami silnikowymi przedstawionymi w TYM temacie, mam małe problemy z oświetleniem. Mianowicie: <><><><><><><><><><>><><><><> 1. Nie podświetla mi zegarów a konkretnie poziomu paliwa (który też się nie podnosi [?]), Zegarka (domyślam się że to on bo w dzień coś tam widać jak się dobrze przypatrzę) czegoś co jest zaraz obok po lewej zegarka (tu już kompletnie nic nie widać i nie wiem co tam jest), pokrętła "siły nadmuchu", oraz przepuszczam kilku przycisków. Chwilę poczytałem ale nie bardzo zrozumiałem, była mowa o bezpiecznikach, czy coś takiego. Jeśli tak to jakie? Jak nie to gdzie szukać rozwiązania? <><><><><><><><><><>><><><><> 2. Chce wymienić żarówki w przednich reflektorach, lecz nie wiem jaki typ żarówek posiadam. Lampa dzielona. <><><><><><><><><><>><><><><> 3. Halogeny. Niby są a nie działają. Były montowane "atrapy"? Czy to też kwestia żarówek, bezpiecznika? Na dźwigni światełek mam rozrysowane (chyba) halogeny i przeciwmgielne tylne. <><><><><><><><><><>><><><><> Pomożecie? Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  11. Witam, od dziś jestem w posiadaniu Megane Coupe 2.0, i narzucił mi się pewien drażniący problem. Mianowicie zrobiłem bezproblemowo autem ponad 100 kilometrów i mam wrażenie że kuce pod maską są bardzo rozleniwione, już moje poprzednie auto (ibiza 1.4 60km) miała lepszy zryw.. Ponadto gdy już wróciłem do domu i wybrałem się na zakupy, to w jedną stronę auto szło tak jak podczas powrotu z zakupu, natomiast w drugą zachowywało się jakby totalnie gubiło moc, ja dawałem gazu w podłogę a auto zwalniało lecz nie gasło.. Problem trwał może z 30 sekund jak nie mogłem ruszyć z miejsca. Później wybrałem się na przejażdżkę kontrolną i wszystko było ok (jak podczas powrotu do domu). Problem się pojawił gdy auto znowu postało godzinkę na dworze. Trochę to przerażające bo pewnego razu auto mi straci moc na skrzyżowaniu. W dodatku na zimnym falują obroty, na gazie i na benzynie. 1. Co zrobić by Konie Mechaniczne ożyły? 2. Co jest przyczyną natychmiastowej utraty mocy? 3. Co powoduje falowanie na obrotach? (Filtr powietrza wymieniony 3 godziny przed zakupem przez poprzedniego właściciela) Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!