Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Renault Megane Coupe
-
Silnik
2.0 8v DA0
-
Przebieg (tys.km)
207 000
-
Witam gorąco. Mam konieczność wymiany skrzyni biegów, problem w tym, że nie wiem jaką mam (oznaczenia) oraz jaką mogę założyć. Czy skrzynia może być z 1.6 czy nie bardzo, (w 306 silniki 1.4, 1.6 oraz 1.8 miały te samą, bynajmniej nie było problemów z przekładkami)gdzie szukać oznaczeń, jestem zielony i liczę na pomoc. Megane Coupe, na drzwiach emblematy "Coach", silnik 2.0 8v 114 KM (F3R), rocznik 1997.
-
Pierwsze autko przejąłem po rodzicach i był to Ford Escort mk6 1.3 LPG który został zżarty przez rdzę. Następnie rodznice współdzielili zemną Peugeota 306 phI 1.6 90KM który do dziś jest przez nich użytkoway i poza laniem oleju ze wszystkich możliwych uszczelek ma się wpaniale. :P Pierwsze auto kupione za swoje to Seat Ibiza 6k SE 1.4 60KM, którym przetłukłem się półtora roku bez jakiegokolwiek wyposażenia i ostatecznie tydzień temu sprzedałem a zakupiłem Megi.
-
Megane I phI Megane I kolejność kabli WN
Bloondas odpowiedział(a) na Kr_89 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Dzięki Kreciq, tak też zrobiłem parę godzin po napiseniu posta. Podłączenie 1-2 2-3 3-1 4-4 jest jak najbardziej prawidłowe. -
Megane I phI Megane I kolejność kabli WN
Bloondas odpowiedział(a) na Kr_89 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam i przepraszam za odkop. Ktoś mi może powiedzieć jaka jest kolejność kabli wn megane 2.0 8v? W tej chwili mam 2 3 1 4 patrząc od lewej strony. Przeszukałem cały internet i natrafiałem tylko na tematy z 1.4 i 1.6 a nawet 1.8 ale 2.0 nie spotkałem. -
Megane I phI Nawiew nie dmucha wszędzie
Bloondas odpowiedział(a) na Bloondas temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Przepraszam, jestem świeżym użytkownikiem Meganki i nie wiem co jak ma dokładnie być. Klimatyzacja jest, manualna. Obieg zamknięty jest wyłączony. Z tematów które przeglądałem, wygląda na to że wiele osób twierdzi że siła nawiewu jest w porównaniu do innych samochodów słabsza. Zastanawia mnie czy to jest taka "wada" fabryczna czy usterka którą można usunąć. -
Megane I phI Nawiew nie dmucha wszędzie
Bloondas odpowiedział(a) na Bloondas temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Raczej chodzi mi o to, że to huczenie zamiast dmuchać do auta sprawia wrażenie jakby dmuchało gdzieś poza autem.. Nie wiem czy to normalne więc wypytuje. -
Witam, to znowu ja i moje problemy z niedawno kupionym samochodem. Sporo tych problemów wypisuję ale chce auto zrobić do porządku... Otóż nawiew dmucha jedynie "centralnymi" nawiami, tzn tymi na wysokości kierownicy, nie dmucha na stopy i na przednią szybę. Dobralem się już do pokrętła regulacji lecz tam jest wszystko w porządku. Gdzie szukać drugiego końca linki? A może problem tkwi gdzie indziej? Ogólnie jak włączę dmuchawę na 6 to bardziej ją słychać na zewnątrz auta niż w środku. ps. Jak bym nie przestawiał regulacji wyboru gdzie ma dmuchać, tak cały czas równo dmucha właśnie z "centralnego" nawiewu. Auto Megane Coupe Coach 2.0 8v
-
Megane I phI Megane Coupe - Zegar, poziom paliwa, ogrzewanie, żarówki
Bloondas odpowiedział(a) na Bloondas temat w Oświetlenie - Megane I, Scenic I
Dzięki wielkie, z oświetleniem niezbędnym już zadziałałem. Możesz mi jeszcze tylko powiedzieć kolego jak zdjąć górną część deski? Nie chce niepotrzebnie rozkręcać połowy auta ani niczego nie urwać. -
Dzięki wielkie! Jak znajdę chwilę czasu to powalczę z silnikiem. Na razie jestem umówiony na wtorek na szzcegółowy przegląd silnika, więc może tam też się czegoś dowiem! Pozdrawiam :D
-
Witam, kupiłem Meganke Coupe (wersja coach) i poza problemami silnikowymi przedstawionymi w TYM temacie, mam małe problemy z oświetleniem. Mianowicie: <><><><><><><><><><>><><><><> 1. Nie podświetla mi zegarów a konkretnie poziomu paliwa (który też się nie podnosi [?]), Zegarka (domyślam się że to on bo w dzień coś tam widać jak się dobrze przypatrzę) czegoś co jest zaraz obok po lewej zegarka (tu już kompletnie nic nie widać i nie wiem co tam jest), pokrętła "siły nadmuchu", oraz przepuszczam kilku przycisków. Chwilę poczytałem ale nie bardzo zrozumiałem, była mowa o bezpiecznikach, czy coś takiego. Jeśli tak to jakie? Jak nie to gdzie szukać rozwiązania? <><><><><><><><><><>><><><><> 2. Chce wymienić żarówki w przednich reflektorach, lecz nie wiem jaki typ żarówek posiadam. Lampa dzielona. <><><><><><><><><><>><><><><> 3. Halogeny. Niby są a nie działają. Były montowane "atrapy"? Czy to też kwestia żarówek, bezpiecznika? Na dźwigni światełek mam rozrysowane (chyba) halogeny i przeciwmgielne tylne. <><><><><><><><><><>><><><><> Pomożecie? Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
-
Witam, od dziś jestem w posiadaniu Megane Coupe 2.0, i narzucił mi się pewien drażniący problem. Mianowicie zrobiłem bezproblemowo autem ponad 100 kilometrów i mam wrażenie że kuce pod maską są bardzo rozleniwione, już moje poprzednie auto (ibiza 1.4 60km) miała lepszy zryw.. Ponadto gdy już wróciłem do domu i wybrałem się na zakupy, to w jedną stronę auto szło tak jak podczas powrotu z zakupu, natomiast w drugą zachowywało się jakby totalnie gubiło moc, ja dawałem gazu w podłogę a auto zwalniało lecz nie gasło.. Problem trwał może z 30 sekund jak nie mogłem ruszyć z miejsca. Później wybrałem się na przejażdżkę kontrolną i wszystko było ok (jak podczas powrotu do domu). Problem się pojawił gdy auto znowu postało godzinkę na dworze. Trochę to przerażające bo pewnego razu auto mi straci moc na skrzyżowaniu. W dodatku na zimnym falują obroty, na gazie i na benzynie. 1. Co zrobić by Konie Mechaniczne ożyły? 2. Co jest przyczyną natychmiastowej utraty mocy? 3. Co powoduje falowanie na obrotach? (Filtr powietrza wymieniony 3 godziny przed zakupem przez poprzedniego właściciela) Dziękuję i pozdrawiam.