Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Waler

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Peugeot
  • Silnik
    3.0
  • Przebieg (tys.km)
    118
  1. Witajcie, Chcę zmienić auto. Przejrzałem wiele typów aut i po przejażdżce jednym kabrioletem stwierdziłem, że to jest ten typ auta, który chcę kupić, po prostu bardzo mi się spodobała jazda bez dachu :) Ogółem na auto planowałem wydać około 30 - 35 tys zł, lecz stwierdzam, że nie tak łatwo wydać te pieniądze jak sądziłem :). Po pierwsze chcę auto ze sztywnym metalowym dachem dlatego, iż będzie to auto użytkowane cały rok oraz 4 osobowe. Fakt, za 30 tys zł można kupić przykładowo VW EOSa, który spełnia wszystkie moje oczekiwania lecz po prostu nie podoba mi się jego wygląd. Reszta aut za podobne pieniądze ma dach materiałowy - odpada. OK, czasami trafia się jakieś Volvo C70 ale za 30 tys można kupić auto do remontu a ja jednak wolałbym jeździć, a nie naprawiać. Zmieniając granicą do 20 tysięcy znalazłem Opla Astrę - z zewnątrz jeszcze jak cię mogę ale środek mi wyjątkowo się nie podoba. Naturalnie trafiłem na Megane II i to jest auto, które najbardziej mi się podoba zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Niestety na Megane III za 40 tys zł budżet nie pozwala. Dlatego też wymarzyłem sobie kupno kabrioletu do 20 tysięcy złotych, a resztę przeznaczę na amerykańskiego tylnonapędowca z lat 90 na niedzielne przejażdżki :) Ale wracając do meritum - na chwilę obecną w internecie nie ma nic co by mi w 100% odpowiadało. Czego szukam: - Bezwzględnie auto po liftingu, preferowany rocznik 2007-2008 - Silnik benzynowy 2.0 lub 2.0 turbo - ciemny lakier (czarny, szary, granatowy) i czerwony bądź rudy skórzany środek - Bajery typu ksenony, nawigacja mile widziane - Cena raczej nie przekraczać 20 tysięcy, choć takich za 12.000 też nie chcę. Obecnie jeżdżę Peugeotem z 2007r i jestem bardzo zadowolony. Wszyscy odradzali mi francuski samochód, lecz przez 5 lat użytkowania nie zepsuło się tutaj nic. Dlatego też nie stronię od Renault choć chciałbym zapytać się również o jego bezawaryjność. Czy mogę być tych aut pewien że pojadę 500km i wrócę bez niespodzianek? Żeby nie być gołosłownym znalazłem taką ofertę, która jest jak dla mnie całkiem całkiem. http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-ii-cabrio-2-0-16v-skora-20892889.html#5f55a35c5d8c162c,1 Przed kontaktem chciałem się zapytać co o takim aucie sądzicie? A może ktoś z Was albo znajomych ma taki kabriolet na sprzedaż, który wpisywałby się w moje preferencje? Pozdrawiam.
  2. Wiem, że z tyłu jest wielowahaczowe ale z drugiej strony miałem kiedyś Nubirę, tam też był wielowahacz na 4 takich cieniutkich drążkach jak patyki od lodów i jakoś 180 tys km przejeździłem bez awarii (w sumie wymieniłem 2 drążki). Ja potrzebuję samochód do: Dojazdu do pracy (2km od domu na obwodnicę, 20km obwodnicą Warszawy, 1km zjazd z obwodnicy do roboty) Ok. raz w miesiącu trasa w Polskę (300km w jedną stronę), prędkości przelotowe 110-130km/h, nie więcej. Raz w roku pociągnac kamping na działkę. I własnie pytanie, czy ten automat (po dołożeniu haka) nadaje się do ciągania przyczep (850kg)?
  3. @meganecoupe02 - a co powiesz na ten automat? Nie jest to ten, z rodzaju skarbonek? Auto ma już 170 tys km, czy w najbliższym czasie szykują się jakieś większe wydatki? Vel Satis o którym mówię pochodzi z tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=4456445269 Czy na Wasze oko jest sens w ogóle jechać i oglądać :P ?
  4. No właśnie z tym 2.2 odpuściłem :) Chodzi mi głównie o opinie na temat tego drugiego, 2.0 diesel 175km w automacie. Co prawda jest 2x drozszy niz ten 2.2dci ale jest młodszy. Jak bym kupił to pojezdzę nim kilka lat. Czytalem, że silniki 2.0 są najlepsze w renault ale martwię się tym automatem...
  5. Witajcie, Chciałbym zasięgnąć więcej informacji dotyczących Vel Satisa. Podoba mi się ten samochód, choć wygląda jak brat Multipli :) Oglądałem jednego Vel Satisa niedaleko mnie 2005r, 125 tys km przebiegu, silnik 2.2 dci. Oglądałem go ze 3 godziny w komisie, pojechałem na stację diagnostyczną i tutaj zakończyłem niestety procedurę kupna - silnik był cały zalany olejem. Poza tym nie mial czujnika ciśnienia turbiny oraz była do wymiany przepustnica. Podczas otwarcia drzwi świeciła się pomarańczowa kontrolka kluczyka. Po zamknięciu i ruszeniu gasła. Czy to normalne, tak sygnalizuje otwarte drzwi? Powiem, że oglądałem wcześniej lagunę II i też było tak samo... Trochę mnie to zaniepokoiło. Teraz znalazłem w ogłoszeniach "lepszego" Vel Satisa. Pochodzi w Belgii jest z 2009r, ma 170 tys km. Silnik to 2.0 diesel 175km połączony z automatem. Jest to chyba wersja Initiale bo ma wszystko, skórę, ksenony, nawigację, parktronik, keyless go i kwadraciki we wstawkach drewnianych :) Chciałbym się dowiedzieć ogólnej opinii na temat takiej konfiguracji. Najbardziej boję się tego automatu żeby nie była to skarbonka za kilkanaście tysięcy złotych. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Przy zakupie chciałbym pojechać oczywiście do ASO na sprawdzenie wszystkiego. Czy będa mieli nie-polską historie serwisowania? Czy ktoś z Was jest w stanie odkodować VIN i sprawdzić wyposażenie tak jak jest to w Peugeocie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!