Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

markos80

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III Grand
  • Silnik
    1.6 dCi R9M 402
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W trasie zacząłem słyszeć przedmuch, a potem na postoju spaliny w kabinie, więc raczej samo. Na zgięciu guma jest wyraźnie cieńsza, jakby się wypaliła od środka. Moc wróciła, nie śmierdzi i nie szumi. Jutro lecę w trasę to się zobaczy.
  2. Wszystko co widać po zdjęciu osłony, trochę przed plecionką aż do samego wydechu, jest w idealnym stanie. Przedmuch słychać bardziej od strony pasażera. Dodano: 06 paź 2015 - 15:25 Dla potomnych zostawię informację, żeby nie musieli płakać jak ja :), bo z powodu braku informacji i nieskutecznych próbach znalezienia przedmuchu oddałem auto do ASO. Uszkodzone/rozerwane było gumowe kolanko wychodzące z czujnika ciśnienia spalin, ale jest to część całości, razem z metalową rurką (numer części 223213730R, 4 na rysunku). http://renault.epcdata.ru/fluence/17323/mechanical/sistema_snijeniya_toksichnosti_vprisk/sistema_snijeniya_toksichnosti/01039212/4/ Cena tego elementu jest wg mnie astronomiczna :( W poprzednim aucie identyczne kolano i czujnik były na wierzchu, więc umiałem wymienić sam. W tym przypadku również dałoby się wymienić samą gumkę, ale niestety robiłem w ASO.
  3. Witam wszystkich po raz pierwszy. Od roku jestem posiadaczem Scenic'a III po lifcie z silnikiem 1.6dCi 130KM (R9M 402) prod. 2012, przebieg 170kkm. Do tej pory, poza standardowymi wymianami, nie musiałem z nim robić nic specjalnego, aż do teraz. Od kilku dni czuć spaliny w kabinie i słychać jakiś przedmuch podczas przyspieszania, a auto trochę straciło na werwie. Zapala się też kontrolka z kluczem, a odczytany błąd to P0470. Próbowałem coś zaglądać, ale wszystko jest dość ciasno upchane i nie widać wprost czy gdzieś uciekają spaliny. Czy są jakieś standardowe miejsca, w których coś takiego może się dziać? Jakieś wężyki lub uszczelki? Nie byłem też w stanie zlokalizować czujnika podciśnienia. Czy dużo trzeba rozbierać lub jak dostać się w jego okolice? Pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!