Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

miki200692

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1998ccm F5R
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Z tego co widać na zdjęciu zawieszenia Megane Cup to chyba tak wychodzi że to te drążki między samymi wahaczami to stabilizator faktycznie. Myślicie że tu w tulei idzie to jakoś skręcić bez drążka? Ogólnie to teraz firma http://mpbs.pl/ wykonuje dla mnie te tuleje belki z poliuretanu więc przydałoby się żeby ten gwint tam założyć dla lepszego prowadzenia.
  2. a ja mam pytanie odnośnie tego który drążek to tak na prawdę stabilizator? ten z tuleją czy ten drugi? chodzi mi po głowie założenie z tylu gwintowanych amorków i nie wiem czy mogę wyrzucić jeden drążek tak jak było pokazane na początku tematu. samochód służy do sportu więc ma być twardo i żeby była opcja regulacji dlatego mowa o gwincie. dodam że mój samochód to coupe :P Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!