Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stalkerx73

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic
  • Silnik
    2,0
  • Przebieg (tys.km)
    28000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Teraz zbaraniałem, od paru dni nic nie ubywa płynu, profilaktycznie zalałem płynu do oznaczenia MAX, przejechałem 60 km, potem po 3 godzinach pojechałem na kanał zdemontowałem wszystkie osłony plastikowe pod samochodem-nic nie znalazłem, nic nie cieknie. Nic nie rozumiem co było powodem wcześniejszego ubytku płynu. Pozostało mi czekać obserwować. Pozdrawiam Piotr
  2. Witam Panów Mam podobny problem z chłodzeniem silnika 2,0 16V benzyna, od 2 dni ubywa mi sporo płynu. Wcześniej nie miałem tego problemu, olej jest normalny w silniku, w zbiorniczku wyrównawczym nic nie pływa. Wszystkie przewody suche, lecz po przejechaniu 30 km z max ubywa do minimum. W kabinie dywaniki suche, silnik żwawy. Ktoś wcześniej wspominał o jakiś oringach przy pompie czy w moim modelu jest coś podobnego jak ten opisany oring. Dosłownie siwieje, nie wiem co jest, bardzo proszę Panów o pomoc w rozstrzygnięciu tej nietypowej zagadki. Piotr
  3. OK, dziękuję, poradziłem sobie, wstawiając specjalny pasek który styka się z ziemią ( odgromnik ) pomogło. Tak odbijając od tematu, nie mam pojęcia gdzie jest w moim samochodzie filtr powietrza w komorze silnika, wizualnie go nie widać. Jest jakaś mała puszeczka z prawej strony silnika ,ale chyba to nie to. Do tej puszeczki idzie dolot powietrza. Posiadam samochód Scenic I Lift 2000r. 2.0 16V, podobnie szukałem filtra paliwa, gdzie się on znajduje? Pozdrawiam Piotr
  4. Panie Pawle dziękuję! Dodano: 05 mar 2016 - 19:40 Mam kolejną zagadkę, kiedy wysiadam z samochodu zawsze mnie kopie prąd. Jest to dość nie przyjemne, żona to ma nawet uprzedzenie kiedy wysiada pierwsza! Czy mam problem z minusem ( - ) w samochodzie?
  5. O włos a bym wyjął moduł BSI z samochodu, znajomy podobnie zrobił w starszej wersji i potem kaplica bo nie mógł go odpalić, komputer po rozłączeniu uznał za błąd i po ponownym zainstalowaniu, nie pozwolił się zrestartować. Dopiero laweta, elektronik wykasowali problem-spooooro wydatków! Elektronik przed wyjęciem modułu, zakłada tak zwany bajpas, obejście, aby bezproblemowo ponownie zamontować ewentualnie przerobiony moduł BSI Tak mi znajomy wyjaśnił z autopsji swojej Reni, i trochę niepotrzebnych wydatków. wiec mam pytanie CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC, JESTEM ZMUSZONY KUPIC NOWY TAKI MODUŁ BSI, PRAWDOPODOBNIE POWOLIMI GO ZALEWA I POWOLI MI ODBIERA FUNKCJE. MIAŁEM PROBLEM Z OTWIERANIEM I ZAMYKANIEM AUTA Z PILOTA TERAZ PADA MI OTWIERANIE DRZWI Z PRZYCISKU NA PULPICIE, ZALEŻY OD HUMORU AUTA. ELEKTROMECHANIK POWIEDZIAŁ ŻE BEDZIE CORAZ GOŻEJ TRZEBA WYMIENIĆ CŁY MODUŁ BSI. wcześniej ZNALEŚĆ JESZCZE GDZIE ZACIEKA- WIEC MOJE PYTANIE CZY KTOŚ Z PAŃSTWA MA NA SPRZEDASZ TAKI MODUŁ DO RENAULT MEGAN SCENIC 2.0 16V 2000R BĘZYNA. ORYGINALNY MODUŁ USZKODZONY JES TAK OPISANY 8200029342A S108502610 C. DODATKOWO PADŁ MI MODUŁ REGULACJI OBROTÓW WĘTYLATORA NAWIEWU- NIEWIEM JAKI TAM JEST ZAINSTALOWANY I GDZIE SIE ZNAJDUJE, W SIECI JEST SPORO RÓŻNYCH OPISÓW, TO NA ZEWNATRZ A TO WEWNATRZ NIE CHCĘ BEZPOTRZEBY ROZBIERAĆ PÓŁ SAMOCHODU I PCHAĆ SIĘ W KOSZTY JAK MÓJ ZNAJOMY. PROSZĘ O POMOC PIOTR Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia, 5.10 - Caps Lock W zasadzie to powinienem wywalić. P_r_z_e_m_o
  6. Poczytałem opisy, wynika z nich że w/w styczniki są na stałe wlutowane, ale pomimo to spróbuję tam pogrzebać, poprawić wtyczki. jeden z tych styczników odpowiada za wycieraczki. Zaczynam się obawiać czy nie będę musiał wymienić całego modułu UCH, a z tym wiążą się spory koszt, programowanie włącznie. Pozdrawiam
  7. Przyznam się że nigdy tego nie robiłem, samochód mam od niecałego roku, mam go od Listopada, po tych takich silniejszych mrozach coś takiego wystąpiło. Napisz mi proszę co mam zrobić krok po kroku, czy muszę odłączyć akumulator by nie było zwarcia?
  8. Wszystkie bezpieczniki były wyciągane, bałem się rozkręcać całości. Może ktoś z Państwa miał podobny przypadek, to wszystko wystąpiło po zimie, tegorocznej.
  9. Witam. Posiadam Meganke Scenic 2,0 16V z 2000r. Mam problem z pilotem. Nie otwierają mi się drzwi po naciśnięciu guzika na pilotach. Zamykanie drzwi ze środka przyciskiem centralnego zamka działa. Nie musze również wpisywać żadnego kodu aby zapalić samochód. Pomagało na jakiś czas wyciągniecie bezpiecznika UCH, pilot działał przez chwile potem ponownie zamierał. Do tego przestało działać oświetlenie w kabinie- czyli światło gaśnie od razu a nie jak przed tem przygasało powoli aż do zgaśnięcia. Nie wiem czy tylna wycieraczka nie jest powiązana z tą usterką bo działa jak chce. Bardzo proszę o pomoc podaję e-mail [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!