Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TNC

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    73000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, właśnie mi się wydawało a fakt serwis mógł skonsultować wymianę, co prawda tragedii nie ma bo koszt znikomy co prawda ale niesmak do serwisu pozostaje. Co do komunikatu to dzięki za wskazówkę, rzucę okiem na stan płynu.
  2. Cześć, Zaznaczę, że nie jestem znawcą stąd pytanie. Czy do hamulca ręcznego używany jest płyn hamulcowy? Pytam ponieważ ostatnio poszła mi linka i serwis wymienił mi płyn hamulcowy. Zastanawiam się czy to faktycznie powinno mieć miejsce czy tylko jest naciągnięciem na dodatkowe koszty? Druga sprawa to krótkotrwały komunikat "Usterka układu hamulcowego" wraz z kontrolką "Stop" , "Klucz" i dźwiękiem trwający do 3 sek. Pojawił się po powyższej wymianie na dłuższej trasie - na 100km pojawił się ze 3 razy. Czy będzie mieć to związek z przytoczonym wyżej serwisem? Pozdrawiam Grzegorz
  3. Jakie polecacie zamienniki dla tylnej tarczy - Renult Megane III Grandtour 2010 1.6 16v 110KM
  4. Dziś rano problem powrócił ale już chyba jest znana przyczyna - mam nadzieję. Przed uruchomieniem silnika sprawdziłem napięcie na akumulatorze 9,97V. Dopiero za 3 razem udało mi się uruchomić silnik. Po uruchomieniu auta, napięcie skoczyło do 14V (czyli faktycznie jak ktoś pisał w innym poście do ładowania jest dostarczane wyższe napięcie jeżeli akumulator jest rozładowany) a po przejechaniu 5 km napięcie na akumulatorze wzrosło do 12,44V. Zobaczę w ciągu dnia jak się utrzyma napięcie po paru godzinach. Wnioskuję z opisanego przypadku, że akumulator nadaje się do wymiany, no chyba, że jakiś element układu go rozładowuje w trakcie postoju? Co myślicie? Ciekawi mnie tylko jedno dlaczego nie mam komunikatu o rozładowanym akumulatorze?
  5. Witam ponownie. Dziś rano problemu z odpaleniem nie było. Przejechałem 5 km o 7:00 i o 16:00 ta sama trasa bez problemu. Po drodze kupiłem miernik i wyniki pomiarów wyglądają następująco: - 12,3V do 12,5V w stanie spoczynku silnika - 13,30V do 13,37V po uruchomieniu na biegu jałowym - 13,38V do 13,47V na 2000 obr - włączenie świateł, klimy i radia nieznaczenie wpływały na wyniki Wychodzi na to, że akumulator jest w porządku więc pytanie co się mogło dziać w poprzednich przypadkach? Zastanawia mnie jednak czy napięcie ładowania nie jest za niskie? Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam
  6. Nie napisałem dokładnie wcześniej ale klemy oczyszczałem dziś w miedzy czasie - tam gdzie piszę o poruszaniu klemami - wyjąłem akumulator i oczyściłem bieguny jak i same klemy. Fakt po tej operacji odpalił ale po kilku godzinach znów miałem problem z uruchomieniem. Postaram się o voltomierz i spradzę napięcie to faktycznie dużo o samym stanie akumulatora. Czytam taki o to wątek http://megane.com.pl/topic/34572-usterka-ladowania-akumulatora/ i się zaczynam się zastanawiać czy nie będzie coś podobnego czyli moduł stabilizacji napięcia.
  7. Witam. Mam dwie sprawy: 1. Jaki jest fabrycznie montowany akumulator w Megane III Grandtour 1.6 16V 110KM rocznik 2010 - chodzi mi dokładnie o parametry techniczne? 2. Od piątku mam problem z uruchamianiem samochodu. W piątek samochód jeszcze reagował prawidłowo natomiast w sobotę próbuję odpalić a tu rozrusznik nie chce złapać. Ogólnie w samochodzie po otwarciu świecą zegary ale nie działa np. radio - nie wyświetla się żaden komunikat o ładowaniu czy rozładowaniu akumulatora i nie świecą się żadne kontrolki. Po kilku minutach poruszania klemami, samochód odpalił. Przejechałem 80 km. W niedzielę próbuję znów uruchomić silnik i ten sam problem. Wyłączyłem funkcję automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej i samochód odpalił. Przejechałem 6 km. Po godzinie postoju samochód ponownie się uruchomił. Ponownie po kilku godzinach postoju i próbie uruchomienia pojawił się problem - nie odpala - znów poruszałem klemami, wyłączyłem ponownie automat włączania się świateł do jazdy dziennej i samochód odpalił. Przejechałem 80 km. Zatrzymałem się na zakupy problemu z uruchomieniem nie było - odpalił jak nowy. Zobaczymy co będzie się działo jutro rano. Ogólnie chciałem podpytać czy miał ktoś podobny problem lub podejrzewa jakąś przyczynę opisanego zachowania? Ogólnie nie wiem ile lat ma obecny akumulator - samochód kupiłem 11.2014 a akumulator raczej nie fabryczny - marka AutoPart 12V 58 AH 500A i podejrzewam, że to on jest przyczyną problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!