Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kaczmar620

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    215 tyś
  1. Rozrząd przeskoczył przegrana jest, ogolnie zajechana, mnie interesuje sprawna z wyjetego i zeby powsadzac osprzęt,tylko ponawiam pytanie który będzie pasować Regulamin pkt. 5.6 -Prezes Dodano: 27 cze 2017 - 15:35 Nikt nie wie?
  2. Witam,mam do was pytanie posiadam Meganke 2 1,9dci 120km 2004r combi. Padła mi głowica i w tej chwili szukam czegoś sensownego na polecenie mechanika, mozecie mi powiedzieć od jakich modeli bedzie pasowała głowica? Scenik? Laguna? Mechanik mówił ze od scenika ale wolę sie was poradzić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
  3. Czujnika nie zamontowałem, bo po prostu nie wiem gdzie ma być dokładnie, i poza tym pogoda pod blokiem średnio na to pozwala, a to że jest luźny zobaczyłem przypadkiem, prawdopodobnie nie będę tego robił sam tylko oddam do zrobienia, bo i egr mam od razu do zrobienia
  4. Witam, zapalił mi się błąd ESP/ASR defekt, po podłączeniu do komputera wyszło coś takiego: 1. C101F czujnik obrotów przedni lewy (brak sygnału/sygnał nieprawidłowy) 2. C1043 Czujnik obrotów tylny prawy Wieniec zębaty uszkodzony Co do błędu nr.1 zauważyłem że główka tego czujnika wypadła z piasty (chciałem zobaczyć jaka jest wtyczka bo na allegro jest kilka typów) a sam czujnik jest podłączony, czyli to może byś przyczyną? Błąd nr.2 zaglądałem w hamulce ale nic specjalnego tam nie widać, czym jest ten "wieniec zębaty" mechanik zasugerował że może jest brudny, i mówił że pewnie trzeba wymienić ten czujnik.Ale ciągle jest ten wieniec martwi mnie że to jest coś poważnego? Szukałem na allegro tych czujników ale nie jestem pewien czy z tyłu są takie same. Podpowie ktoś, bardzo proszę o pomoc
  5. Witam! od pewnego czasu borykam się z problem układu ogrzewania, jakoś rok czasu już ale teraz mnie to już zaczęło drażnić otóż przejdę do meritum sprawy, chciałbym dodać iż takiego tematu znaleść nie mogłem, za wszelaką pomoc bardzo dziękuję a problem postaram się opisać konkretnie i rzeczowo: W chwili kupna samochodu nie miałem żadnego problemu z ogrzewaniem, nawet podczas jazdy testowej z kratek wydobywał się wręcz "ogień", zima była - grudzień, no i po jakimś czasie zauważyłem że ogrzewanie nie działa za dobrze otóż był problem że na wysokich obrotach 2,5-3tyś dopiero pojawiało się jakieś ciepło, za waszą radą na forum po zimie zrobiłem serwis; tj. płyny, filtry, olej, i kompletny rozrząd z pompą wody włącznie oraz termostatem jak mi sugerowano, po odebraniu samochodu od mechanika stała się dziwna rzecz otóż podczas jazdy wskazówka od temp. wskoczyła na max'a - nawet nie zdążyłem się zatrzymać a temp wróciła do normy po telefonie do mechanika - stwierdził że : samochód długo stał (miesiąc) nie używany i takie rzeczy się mogą dziać mówił żeby sprawdzić płyn chłodniczy, było troche za mało stan uzupełniony, po tygodniu sprawdziłem stan i wyglądało że nic nie ma, po otwarciu zbiorniczka wylała mi się jakaś piana, maź - mechanik stwierdził ze zmieszałem 2 płyny i się zważył glikol on nalał jakiś płyn "hart" a ja niebieskiego petrygo z orlenu, zrobiłem płukanie układu trochę syfu wyleciało faktycznie, spuszczony płyn nie był tłusty nie posiadał sladów oleju jedynie był barwy "pomarańczowej" zalałem nowego płynu odpowietrzyłem i tak jeździłem co jakiś czas tam dolewałem z myślą że to jest zapowietrzony układ, kontrolowałem stan oleju - ciągle bez zmian, stan obecny wygląda tak że przyszły teraz mrozy i zacząłem używać bardziej ogrzewania: moje spostrzeżenia na dzień dzisiejszy co jakiś czas chyba gdzieś ucieka ten płyn bo dzisiaj musiałem znowu dolewać więc zrobiłem coś takiego że na 90*C odtworzyłem zbiorniczek i stan podniósł się 3cm poniżej minimum, na odpalonym silniku dolewałem płynu do max - trochę spadło- nalałem znowu i stan się tak utrzymuje, zakręciłem ciśnienie wzrosło przejechałem się i moje spostrzeżenia są następujące (na gorącym silniku 90*C) - wąż doprowadzający wodę do termostatu jest około 44*c - da się go dotknąć nie jest specjalnie gorący, nie jest też specjalnie twardy, 2 węże które wchodzą do kabiny- domyslam się że do nagrzewnicy jeden ma temperaturę taką jak ten gruby a drugi - ten z odpowietrznikiem praktycznie zimny czasami się robi letni, nie wiem dlaczego co do temperatury w aucie podczas jazdy po mieście po uzyskaniu 90*c - kreska pionowo brak ciepłego powietrza czasami delikatnie letnie po wyjeżdzie za miasto prędkość 90-120km/h ogrzewanie jest czasami naprawdę bardzo gorące, dodam jeszcze że pod korkiem i w zbiorniczku pomimo płukania zrobił mi się taki pomarańczowy nalot, oraz na korku (coś jak taka piana) - poziom olej jest ciągle taki sam jak po naprawie.Dodam że objawy UPG nie za bardzo mi tutaj pasują, Bardzo proszę o pomoc i rozwiązanie, przepraszam bardzo że tak rozwlekle ale starałem się opisać problem tak jak jest - ze szczegółami pozdrawiam !
  6. Witam serdecznie! z góry dziękuję każdemu kto cokolwiek podpowie otóż Pacjent : Megane II 2004 r. 1.9dCi kombii 120KM obecny przegieg 215tyś problemy jakie mam to głównie olej, który jest wszechobecny w mojej komorze silnika, zacznę od tego że po zakupie zaraz poszła uszczelka pod pokrywą i efekt jest w tej chwili taki: myślę że wymiana uszczelki załatwia sprawę Po pewnym czasie zapalił mi się serwis, i napis że mało oleju, dolałem myśląc że to sprawa tej uszczelki. Po oględzinach doszedłem do wniosku, że najwięcej oleju jest na dole, jakaś rurka od odmy, nie wiem kompletnie dlaczego tam jest taka wielka plama, w sumie cała ścianka oleju, i tutaj: Dodatkowo dzisiaj, podczas jazdy, wyskoczył błąd ESP, ASR defekt, poczytałem zrobiłem to z kierownicą w lewo i prawo i zniknęło, i tu pytanie ma to związek z tym olejem? Jakiś czujnik brudny? I problem jakiegoś świstu, ciężko jest mi opisać ten dźwięk ale pojawia się on powyżej 60Km/h i nie jest to turbina, im szybciej jadę tym głośniejsze to jest, na wolnych obrotach dochodzi jakby z tego pierwszego koła od rozrządu. I ostatni problem to ogrzewanie - auto zagrzewa się normalnie kreska stoi pionowo, zauważyłem, że na postoju leci zimne, gdy dam mu w gaz powyzej 3 tyś zaczyna lecieć cieple, puszczam - zimne gdy jadę w trasie to tak średnio raz zimne raz ciepłe płyn jest, dolewałem prawie MAX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!