Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pemo0

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II 2008
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    190000
  1. Lusterko jest uszkodzone, nie ściemnia się tak jak na filmiku oraz tak jak napisał kolega gojgien Próbować naprawić (co mogło się uszkodzić?) czy kupić drugie?
  2. Po co mam zakładać to lusterko skoro może być uszkodzone, dlatego chcę to sprawdzić. Czarny masa, szary plus, prosto z akumulatora, zasłaniam tylne oczko i nic dodatkowo świecę w przednie też nic się nie dzieje.
  3. Zrobiłem tak jak napisał kolega gojgien i lusterko nie przyciemnia się, więc zostaje mi naprawa albo kupno drugiego
  4. Jak sprawdzic czy lusterko fotochromatyczne jest sprawne? Po podłączeniu czarnego przewodu do masy a białego do plusa nie zaświeca się dioda na przodzie lustra i nie wiem czy jest sprawne.
  5. Po takiego że w dzień nie ma potrzeby aby to lusterko było włączone i dlatego chciałbym podłączyć się pod czujnik zmierzchu
  6. Witam Założyłem lusterko fotochromatyczne do meganki II ph II i mam mały problem z połączeniem, są dwie kostki jedna brązowa z jedną taśmą z dwoma żyłami od klimatroniku a druga czarna z jedną taśmą z trzema żyłami od czujnika zmierzchu i wycieraczek. Czy jest możliwość podłączenia się pod czarną kostke (czujnik zmierzchu) tak aby lusterko załączało się po automatycznym włączeniu świateł przez czujnik
  7. Meganka naprawiona. Przyczyną takiego poboru prądu i zachowania się samochodu był mostek na zasilaniu komputera silnika. Powinien być plus po zapłonie a ktoś kiedyś czemuś założył ten mostek i plus podawany był na stałe, ale dzięki Panu Tomkowi z serwisu Renault w Bełchatowie, którego mogę polecić, udało się naprawić megi Dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie uważam że temat można zamknąć
  8. Znowu kolega elwik1984 ma rację, podłączyłem inny komputer i usterka zostaje więc komp ok To jest sterowane masą i gdzieś tą mase dostaje (chyba na lewo). Przy odpinaniu masowych przewodów z akumulatora jeden iskrzy przy wypiętym komputerze a przy wpiętym dwa iskrzą. Według mnie masowe przewody nie powinny iskrzeć
  9. Kolega elwik1984 ma rację, po odpięciu tego komputera za aku z trzema wtyczkami (wystarczy że odepnę środkową i górną) pobór prądu spada do 0,01÷0,02 A. Czy ten komputer jest jakoś naprawialny?
  10. W skrzynce przy aku jest biały moduł z bezpiecznikami to to jest uch czy usm? Czytając inne posty jedni piszą że to uch a inni że usm Dodano: 13 lut 2016 - 16:21 Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ten moduł przy aku to jest usm (tak napisane ns obudowie) i tam wygląda że wszystko jest ok tzn. suche brak zimnych lutów na płytce. A uch gdzie się znajduje i czy może powodować że co 15 min. w module usm zadziała przekaźnik i elektroniczny przepływomierz powietrza?
  11. Wyciągłem uch i w skrzynka była zakurzona równomiernie nie było żadnych śladów wilgoci w środku Dodano: 12 lut 2016 - 20:29 Gazu nie ma, auto zamykane z karty zegary i oświetlenie gaśnie, kable przy aku wyglądają na fabryczne
  12. Dobrałem się dzisiaj do bezpieczników przy akumulatorze i jeden był przepalony 10A (nie wiem od czego) skrzynka sucha brak śladów wody. Zdziwiło mnie, że nie ma tam żadnych przekaźników. Jutro ciąg dalszy.
  13. A może to oznaczać że jest coś z modułem komfortu? I jakie odbiorniki wchodzą w moduł komfortu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!