Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bann108

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli chodzi o same poduszki to mechanik rozbierał fotel i po pierwsze w środku było wszystko klejone klejem i był opornik, po drugie w fotelu kierowcy widać było od początku że szef przy nagłówku z boku jest nierówny. Jeżeli chodzi o nabój to nie wiem jak sprawdzał. Ogólnie bład pojawił się tydzień po tym jak go kupiłem.
  2. Tak mnie zastanowiło teraz apropo ubywania oleju. Czy winą może byc niewłaściwy olej? Mam wrażenie, że jak kupiłem samochód to mniej ubywało niż jak wymieniłem rozrząd z olejem po kupnie samochodu. Obecnie mam olej texaco 5w40. Co o tym uważacie?
  3. Witam, pali mi się service i błąd poduszek. Mechanik mówi, że nie mam poduszek w siedzeniach i naboju wystrzelił. Czy wystarczy kupić siedzenia nabite i zamienić? Czy zna ktoś miejsce w okolicach Trójmiasta gdzie mogę kupić dobre siedzenia używane? Na allegro nikt nie wie czy siedzenia są nabite, a ryzykować nie będę.
  4. Czy to jest ta gumowa rura, która wychodzi obok egr na przeciwko przepływki? Drugie pytanko, dzisiaj było ciepło włączyłem klime i samochód zaczyna dostawać wibracje plus dźwięk jakby szedł bez jednego tłoka, wyłączam klime i wszystko wraca do normy. Klima bardzo dobrze chlodzi. Poduszki silnika wymieniłem dwa tygodnie temu. Dodam, że w przeciągu np minuty przez 10 sekund ustają wibracje na klimie i tak faluje cały czas. Objawy są tylko jeżeli leci zimne powietrze.
  5. Witam, po odkreceniu korka oleju przy włączonym silniku i przyłożeniu ręki do oparów, na mojej rece widac kropelki oleju. Dodam ze olej ubywa na 500km jedna kreska prawie. Czy wina to nieszczelnosc silnika czy moze odma jest do wymiany? Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  6. Wyciek naprawiony, jutro będę znał szczegóły. Puszczał jakiś zawór przy odmie, ale chyba nie ten co jest u góry (ta puszka czarna mała) tylko inny, bo z tamtego się lało. Mulenie ponoć pochodzi od spalin, które silnik przepuszcza, bo ma duże przedmuchy i za mało powietrza dostaje. Jutro może uda się to jakoś naprawić mechanikowi, ale diagnoza jest chyba jedna... silnik w słabym stanie mimo, że już nic nie cieknie. Najlepiej wymienić silnik za jakiś czas, albo bawić się w remont, ale może wyjść drożej. Jutro dowiem się szczegółów. Co Wy uważacie? Może kazać mechanikowi szukać powoli jakieś okazji i za pół roku wymienić silnik? Czy lepiej bawić się w remont? W sumie robię dziennie średnio 40km, dużo to nie jest, a chciałbym go potrzymać minimum 2 lata. Dodano: 19 mar 2016 - 10:13 Proszę o zamknięcie tematu. Samochód pójdzie albo do remontu silnika albo na sprzedaż jako silnik do uszczelnienia ; )
  7. Odmę razem z zaworem odmy wyjąłem i umyłem w benzynie dwa tygodnie temu. Nie było osadu(grudek), ani nie było nic zapchane. Był tylko olej, który osadził się na ściankach. Rozumiem, że obecność olej na ściankach to normalna rzecz tam?
  8. Haha, miejmy nadzieje, że mechanik coś jeszcze pokombinuje, a nie zacznie wymieniać części bez sensu. Mechanik mówi jeszcze, że w okolicach turbiny, mam zarzygane olejem. Zakładając, że turbina jest okej to czy są tam jakieś ferelne miejsca, gdzie np wężyk może być dziurawy? Jutro powinien zająć się tym tematem i chciałbym się już trochę podszkolić.
  9. Odnośnie mulenia to mi ręce zaczynają opadać. Mechanik sprawdza przepływomierz mówi, że wartości wszystko super jest sprawny. Za 3-4 godziny powie mi czy wtryskiwacze są okej, mimo, że już sprawdzałem 3 miesiące temu wtryski u innego gościa i mówił, że są okej. Zakładając, że wtryski wyjdą na jego teście poprawnie, a przepływomierz podaje dobre wartości, ale po odpięciu go, samochód jeździ super to co może być jeszcze przyczyną? Pytam się, żebym w razie czego nie został naciągnięty na niepotrzebne koszta.
  10. Witam, raz działają, a raz nie działają te światła. Wydaje mi się, że pewnie styki są zaśniedziałe, tylko jak dostać się do nich? Od dołu zdjąć pokrywę? Zderzak zdjąć? czy da się je wyjąć jak oświetlenie tablicy rejestracyjnej?
  11. Witam, jak dostać się do tylnych głośników w 3-drzwiowej wersji? Jak ustawie głośno radio i ustawie tylko na tył, to z jednej strony charczą, a z drugiej w ogóle nie działają.
  12. A jeżeli przepływka jest odpięta to wyświetli błąd?
  13. Dodaje posta z komórki i mam nadzieje że zdjęcie się dodało. Chcę odkręcić przepływomierz, jak dostać się do drugiej śruby żeby go wyjąć? Pierwsza jest u góry a druga pod nim, tylko ze jej nie widać.
  14. Witam, posiadam zlacze obd 2 bluetooth i oprogramowanie na komorke torque pro. Nie pobiera mi ani jednego bledu z komputera, a na pewno mam dwa, poduszka i przeplywka. Wszyscy tak chwala te rozwiazanie, usuwaja bledy. Czy wystarczy lepiej skonfigurowac program? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Pawel
  15. Czy mogę jakoś pewnie wyeliminować pierścienie oprócz robieniem kompresji? Mechanik, który mi to kiedyś sprawdzał, chyba nie żyje, bo nie ma z nim kontaktu od dawna ^ ^ A nie chce pakować kolejnych pieniędzy za sprawdzenie, jeżeli jest jakiś inny sposób. Upieram się przy tych pierścieniach, bo dwóch mechaników już mi to powiedziało, ale ciężko stwierdzić ich umiejętności, bo trochę na sumieniu w moich rodzinnych samochodach już mają. Czym różni się mój czujnik ciśnienia (widoczny na zdjęciu wyżej) od oryginału boscha? Czy mocno wpływa na działanie? Jak widać czujnik boscha ma bardziej wystający element niż mój. Jak zwykle poprzedni właściciel mojego samochodu, pakował wszędzie zamienniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!