Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bombel84

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6 beznzyna
  • Przebieg (tys.km)
    152 tyś

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Moje problemy z radyjkiem się dzisiaj zakończyły, znalazłem miłego gościa przez OLX 3km odemnie z radyjkiem który jak się okazało czyta wszystko, nie ważne czy nagrane x1 czy x22, radyjko w fajnym stanie a koszt to 50zł a do tego okazało się że Pan ma praktycznie to samą wersję auta więc wymieniliśmy się doświadczeniami. Myślałem wcześnie o emulatorach ale nowe zawszę przekraczają 200zł a patrząc iż do pracy jadę 10 minut to płytka audio 70 minut w zupełności mi wystarcza :)
  2. Witajcie. Chciałem trochę odświeżyć temat, mój cd tak samo jak innych wyrzuca error Cd, próbowałem już z różnymi płytami w różnych prędkościach i nic :/ pomyślałem więc o oryginałach audio - dzisiaj podjąłem próbę ostatecznego podejścia do tematu, niestety oryginalne audio tak samo jak z marketu - error CD. Nie poddałem się jednak i radyjko wyciągnąłem aby przeczyścić laser, niestety znów porażka udało mi się odkręcić pierwszą blachę jednak potem oczom moim ukazała się kolejna na której mocowane są sprężyny mechanizmu zaciągania płyty, wolałem nie kombinować i złożyłem całość z powrotem. Dwa pytania rodzą się - czy jednak jest możliwość aby jakaś płyta ruszyła bez rozbierania radia a pytanie drugie czy zrobił ktoś albo widzieliście w necie gdzieś rozpiskę jak rozebrać to radio na części i wyczyścić lub wymienić laser ?
  3. Witam Was serdecznie Tematów o włączaniu zapłonu jest pełno, ja jednak chciałem zapytać jak go wyłączyć - mianowicie. Siadam do auta i chce podpiąć elma, wciskam hamulec na biegu > start > wszystko się zapala, ok. Jednak teraz kończę co miałem zrobić chce wyjść z auta i zgasić elektrykę, zaznaczam iż nie wkładam karty cały czas mam ją w kieszeni. Myślałem że adekwatnie do tego co zrobiłem przy włączaniu mogę użyć przy wyłączaniu jednak nic bardziej mylnego. Macie sposób może jak wyłączyć zasilanie, teraz muszę włączyć silnik i zgasić dopiero idę do domu.
  4. Witajcie, Eh... przed chwilą wróciłem od "specjalistów" od klimy, podjechałem powiedziałem że nie działa, Pan sam zaproponował test szczelności, niestety wypadł negatywnie, pytam co dalej, no że do kierownika, więc idę mówię co jest, on wyciąga łapę mówi do mnie Panie najpierw 50zł potem możemy gadać, pomijam ton, dałem kasę a on wracając - na 5 maj mogę zapisać do wpuszczenia kontrastu, darowałem sobie. Wiem że czeka mnie teraz kontrast potem łatanie wycieków i samo nabijanie jednak z tego co piszecie może to być koszt koło 500zł jak nie więcej a narazie nie dysponuje taką kwotą. Jak dobrze rozumiem nieszczelność może być wszędzie ? Może się zdarzyć że koszty pójdą w 1000 plus ? Czy mechanik po wpuszczeniu kontrastu będzie w stanie podać mi przybliżony koszt naprawy... eh boję się że czapka z wiatrakiem to będzie mój ratunek na upały tego lata.
  5. Podpinam się pod zapytanie Xelux-a on jest z Imielina ja z Sosnowca więc jak znajdzie się jakiś chętny aby nam pomóc będzie już miał dwa czteropaki :)
  6. Witajcie. Z racji tego że na autach się nie znam mam nadzieje że uda mi się wytłumaczyć problem jaki ostatnio odkryłem, mianowicie po prawie stronie siedząc w fotelu kierowcy podczas gwałtowniejszego przyśpieszenia lub gwałtowniejszego hamowania słyszę taki głuchy puk, przeważnie tylko jeden, rzadko występuje on podczas jazdy po dziurach, dźwięk jest dziwny, myślałem że to jakieś rzeczy w bagaju mi latają ale wszystko dokładnie powsadzałem i to nie to. Macie może jakieś domysły ? Witajcie, rozumiem że temat trochę za ogólny aby pomóc, dzisiaj byłem u wulkanizatora, poprosiłem go aby sprawdził od razu jak ściąga koło czy nie ma jakiś luzów przy kole, szarpał, ugniatał, machał, wciskał po czym powiedział że on tam nic nie widzi... więc co to może być Witajcie, kolejna sprawa wyciągnąłem koło zapasowe bo myślałem że może to ono lata i... okazało się że jak na trasie którą pokonuję codziennie pukało 20 razy tak po wyjęciu koło 1 może 2... czy teraz coś może Wam to podpowiedzieć.
  7. Witajcie. Mam prośbę, czy gdzieś w moim rejonie odnajdę jakiegoś miłego forumowicza która za niewielką opłatą podejmie się zmiany języka w mojej megance za pomocą CLIP-a ? Może słyszeliście o kimś takim albo znacie kogoś takiego z moich okolic. Dajcie proszę znać, niestety próby zmiany za pomocą elm327 nie powiodły się pomimo spędzenia w aucie kilkanaście godzin z różnymi programami, nośnikami i odbiornikami. Niemieckiego języka nie zdzierżę dłużej. Rzeczywiście nie napisałem rocznik 2005.
  8. Dokładnie sedan, tylko 115 to mnie ciekawi, jest to auto z 2005roku, dobrze kojarzę że wszystkie inne miały 113 koni, jeśli chodzi o wersję wyposażenia to obawiam się że nigdy się nie dowiem, do niemieckiego renault nie wyślę zapytania bo nie mam pojęcia co piszę do mnie w ankiecie którą trzeba wcześniej wypełnić.
  9. Witam Was serdecznie. Przepraszam Was z góry za głupi temat ale nie wiedziałem jak to mądrzej napisać, chodzi mi o ten czarny element na czubku lewarka, jak to się nazywa - kapsel ? Tak do końca nie chodzi mi o nazwę a o pomoc w odnalezieniu tego czegoś na allegro lub gdzie kolwiek w polsce indziej do kupienia, wiem że jest to na ebay ale nie mam konta peyu a dodatkowo trzeba długo czekać. Dołączam zdjęcia.
  10. Pozwolicie że odświeżę trochę temat, zakupiłem dokładnie tego o którym piszę jacek.p, działam dokładnie z jego wytycznymi i co widzę na kompie działając już w aucie: F1 - AT Z ELM327 v2,1 F2 - AT SP 0 OK F3 - AT SH 743 OK F4 - 10 86 tutaj najpierw jest SEARCHING... a po chwili wyskakuje 7F 10 11 F5 - 3B 11 01 10 7F 3B 11 Przy tej metodzie jaką opisał jacek.p nie ma możliwości spóźnienia się wprowadzając komendy dlatego iż robimy to jednym guzikiem i na pewno nie jest to więcej niż sekunda. Próbowałem na wszelkie sposoby, czekają na SEARCHIN, nie czekając, wolniej, szybciej ale cały czas wyskakuje to samo. komunikat NO DATA pojawia się ale tylko w momencie gdy zmienię w F2 - AT SP 0 na 6, program jaki używam to termite, myślicie że zmiana oprogramowania może mieć wpływ na zadziałanie ?
  11. Witajcie. U mnie sprawa załatwiona, wiem że może Wam się to wydać dziwne ale powiedziałem mechanikowi o tym problemie podczas oddawania auto do zmiany rozrządu wraz z KZFZ, wymienił razem z filtrami i olejami i mówi, że to od zjechane KZFZ i co się okazało, nie wiem czy miał rację, ale problem jak powiedział tak zniknął.
  12. Witajcie. Zaczęły się ciepłe dnie więc pomyślałem iż pierwszy raz w moim nie dawno zakupionym aucie włączę klimę, niestety ku mojemu zdziwieniu okazało się że nie a nic zimniej nie jest, z tego co słyszę to kompresor się włącza jednak nic zimnego nie leci, przypuszczam że może to być brak odczynnika jednak czy mogę to jakoś sam sprawdzić ? Da się w ogóle odczynnik tak załatwić aby nie było go w ogóle ? Jak myślicie co najlepiej zrobić i jak to sprawdzić ?
  13. Witajcie, niestety przez stronę nie da się tego sprawdzić ale napisałem do Renault w tej sprawie, dostałem taką oto odpowiedź: Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta Renault. Odpowiadając na Pańskie pytanie, uprzejmie informuję, że nazwy handlowej wersji wyposażenia nie udało się ustalić, ponieważ auto jest z rynku niemieckiego. Wersja to LXP16 115 I4 . W celu ustalenia nazwy handlowej prosze o kontakt Działem Obsługi Klienta Renault w Niemczech. Mówią Wam coś te kody, z tego co udało mi się ustalić jest to wersja Privilage 1,6 - 115 koni ? Czy dobrze rozumiem że dwa więcej niż normalnie czy coś pokręciłem ? Co oznacza l4 ? Napiszę jeszcze do nich aby podali mi adres emailowy do niemieckiego renault i przez google translator napiszę coś po niemiecku może oni odczarują moje auto.
  14. Czyli ostatecznie Dynamique ? Może wiecie ile mam poduszek ? dodatkowo mogę powiedzieć że nie ma przegranych siedzeni. Jego chodzi o dywaniki to że sprzedającym licytowałem się do ostatniej złotówki. Ostatecznie zgodził się na 11800 ale nawet zabiera dywaniki :) auto jest z roku 2005 więc myślę że cena nawet ok jak uważacie ? Dodam że auto było na polskim twardym dowodzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!