Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Marius

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Przynajmniej w moim przypadku kod do kluczyka mieścił się w drugiej linijce kodu: Dokładnie jest to nr.2
  2. Witajcie! Ostatnio kupiłem sobie radyjko pioneer deh-4000. Instalacja przebiegła szybko jednak jest jeden problem - radio gra w momencie przekręcenia kluczyków w pozycję A (palą się wszystkie kontrolki testowe [paliwo, olej, ręczny, etc..]) lub jedynie przy włączonym silniku. Próbowałem zamienić kabelki - żółty z czerwonym - niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu. Efekt był ten sam - radio dało się dopiero włączyć po przekręceniu kluczyka w pozycję A i dalej. Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia samej stacyjki.. U mnie sekwencja przekręcenia kluczyka wygląda następująco: 1 - można wyciągnąć kluczyk, wszystko wyłączone A - zapalają się lampki kontrolne, ogólnie elektronika ON 2 - powtórnie zapala się większość lampek kontrolnych (jakby powtórzyć punkt od 1 do A) 3 - zapłon silnika Stąd moje pytanie: Czy w pozycji A nie powinny działać jedynie takie urządzenia jak wew. oświetlenie, elektryczne szyby i np. radio, a dopiero w pozycji 2 lampki kontrolne i etap przygotowania do odpalenia silnika? Również zastanawia mnie sprawa przejścia z 3 do 1go etapu. Standardowo po odpaleniu silnika kluczyk automatycznie odbija do pozycji 2, chcąc go zgasić dając go w położeniu A obroty silnika nagle się podnoszą (o około 500/min) po czym wracają do pracy jak na biegu jałowym. Dopiero ponowne przekręcenie kluczyka (w pozycję 1) gasi silnik. Przepraszam z góry za tak długi post ale chciałem wytłumaczyć ten problem najlepiej jak potrafiłem, bo na moją logikę to coś chyba "siedzi" w stacyjce. ps. Mija kolejny miesiąc jak mam swoją Renię i pomimo tych drobnych wad jestem nią zauroczony :) Autko pod każdym względem mnie zachwyca. W przyszłości chcę ją "ubrać" w układ ABS na zimę i klimatyzację na lato, ale o tym kiedy indziej i w innym topicu ;-) Pozdrawiam Wszystkich ! Mariusz.
  3. Dzięki za szybką odpowiedź. Podtrzymując już temat i pomijając na razie mój model - mógłbym dostać jakieś konkretne informacje na temat tego RS? Zmiany w wyposażeniu, ewentualnie mocy silnika - przypuszczam, że o to tutaj chodzi. Byłbym wdzięczny jakby ktoś zaznajomił mnie bliżej z tym oznaczeniem. Googlowałem ale ciężko było się doszukać konkretów :-( ad. liftingu - phII można rozpoznać chociażby po elektronicznym wskaźniku przebiegu km, a same autka datowane są na rocznik od 1997?
  4. Czołem koledzy . Kupiłem sobie autko - meganke z 1996 roku. Jest to wersja hatchback 1.6. Poza ogólnymi bardzo pozytywnymi wrażeniami z jazdy zastanawia mnie jedna rzecz: Mianowicie rozmawiałem z kolegą i mówił mi, że mam jakąś "szczególną" wersje. Otóż, że są niby renault megane i megane RS. Moja ma rzekomo lepsze wyposażenie :( Jako, że jest to forum fanów meganki :) mógłby ktoś bardziej mnie oświecić? Czy rzeczywiście są jakieś różnice? Pozdrawiam szanownych fanów tej marki :) ps. taki drobny OT co oznaczają te skróty phI/phII :) ? Ze względu iż w temacie tej marki jestem nowicjuszem to podział megane znałem tylko jako I/II, a tutaj forum zaskoczyło mnie jeszcze przedrostkiem "ph" - chodzi o wersje przed/po liftingu?
  5. Witam wszystkich! Po długich poszukiwaniach stałem się posiadaczem Renault Megane 1.6 96' i jestem bardzo zadowolony :( Teraz mam dużo pracy, ale postaram się tu często wpadać. Pozdrawiam Wszystkich :) Mariusz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!