Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
wojtek0995
Nowy użytkownik-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II ph I
-
Silnik
K4M 760
-
Przebieg (tys.km)
250
-
Megane II phI 1.6 16V K4M 760, przelewa silnik.
wojtek0995 odpowiedział(a) na wojtek0995 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Przepustnica nowa. -
Megane II phI 1.6 16V K4M 760, przelewa silnik.
wojtek0995 odpowiedział(a) na wojtek0995 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Na pewno w lutym kupie komplet uszczelek. Poza tym, sprawa ma się tak, że przy 700 obr./min. położenie przepustnicy to 10,6%. Gdy dodam gazu i odpuszczę obroty spadają do 1200 obr./min. i w tej chwili położenie przepustnicy to 11,6%. Później przepustnica znów się zamyka do 10,6% i obroty wracają do 700 obr./min. Dodano: 24 sty 2017 - 21:00 Sprawa z odcinaniem paliwa się wyjaśniła. Dziś podmieniłem pompe z innej meganki i wszystko śmiga Smile Co do obrotów, nadal nie wiem co z nimi zrobić -
Megane II phI 1.6 16V K4M 760, przelewa silnik.
wojtek0995 odpowiedział(a) na wojtek0995 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Da się go jakoś "wyczyścić" ? Dodano: 16 sty 2017 - 21:09 Ciśnienie w układzie paliwowym, mierzone przy listwie wtryskowej to 3,5 bara na obrotach jałowych i chwilowe 2,4 bara przy maksymalnych obrotach. Dodano: 17 sty 2017 - 19:15 Nie jest to również czujnik położenia wału korbowego. Dodano: 18 sty 2017 - 21:43 Po wymianie czujnika, przestał przelewać, teraz po dodaniu gazu "do deski" nie chce wkręcić się na obroty. Przy jeździe na jedynce i delikatnym dodawaniu gazu wkręca się na obroty bez problemu, jednak mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje zadławanienie się/odcięcie paliwa. Dodano: 22 sty 2017 - 21:17 Po wymianie wtryskiwaczy - żadnej zmiany. -
wojtek0995 obserwuje zawartość 1.6 16V K4M 760, przelewa silnik.
-
Megane II phI 1.6 16V K4M 760, przelewa silnik.
wojtek0995 opublikował(a) temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Siemson! Postaram się krótko opisać problem w mojej Megi :) Po zakupie zdecydowałem się na przeróbkę układu wydechowego na 2 cale, bez katalizatora z jednym środkowym tłumikiem i twinloopem jako końcowy. Przejeździłem na tym pół roku, wszystko było cacy, dziewczyny piszczały a na mej twarzy rysował się uśmiech. Do czasu. Auto zaczęło gorzej odpalać na zimnym silniku - wymiana świeć nie pomogła. Rozwiązaniem było potrzymać go chwilę na zapłonie i odpalał od strzała. Tak samo jak wymiana filtra paliwa. Przeczyszczona przepustnica - BACH. Auto zaczęło świrować na obrotach jałowych, niezależnie czy przepustnica się zaadaptowała, czy nie, obroty były z zakresie 2000 na minutę. Po czym po chwili spadały do około 1500-1200. Uspokoiło się to trochę po kilkuset pokonanych kilometrach, potrafi trzymać obroty około 1000-1200, po czym spadały do 600 i wracały do 900. Wymiana przepustnicy nic nie pomogła. Auto wciąż gorzej odpalało. Pewnego pięknego zimowego dnia, auto przy dodawaniu gazu przestawało palić na jeden gar. ECU zakomunikował "check", komputer pod OBDII - wypadanie zapłonu na cylindrze numer 2. Wyciągamy fajkocewkę, niedokręcona świeca. Wymiana świec, przeczyszczenie fajkocewek - wszystko wróciło do normy, auto wciąż gorzej odpalało. Padło na wymianę pompy. Wyjęty wkład, stara pompka zamieniona na nową, gra muzyka! Po wymianie pompy auto zaczęło odpalać od razu. Ale nie, 2 dni później, auto zaczęło się DŁAWIĆ. Przy mocniejszym dodaniu gazu, wkręca się na bliżej nieokreślone obroty, chwilowe spalanie na komputerze wzrasta sukcesywnie do 29,9L/100km. Diagnoza prosta - przelewa. Odpuszczenie gazu, chwila czasu, znowu jedzie. Mocniejsze ruszenie ze świateł? Przelewa. 4 bieg, 30km/h, gaz w podłogę? Przelewa. Nawet zaczął bezwstydnie walić duże "bąki" z wydechu. Gdy już załapie, że jednak ma przyśpieszać robi to bardzo, BARDZO mocno - jakby tam było ze 200KM. Podmienienie sondy lambda, na zamiennik Boscha - brak rezultatów. Wartości pierwszej sondy (przed katalizatorem) w normie wahają się od 100mV do 900mV. Wartości drugiej sondy - stałe 455mV. Żeby było śmieszniej ECU nie wywala błędu, uważa, że wszystko jest w porządku. Czy ktoś ma jakiś pomysł?