Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Macierz

Nowy użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. Witam serdecznie, ostatnimi czasy mam sporo przygód z niedawno zakupioną Meganką (1.5 dci, PH2). Po miesiącu jazdy zaczęło strasznie śmierdzieć spalinami w kabinie. Mechanik stwierdził, że to nieszczelność w turbinie oraz pęknięcie metalowego wężyka przy EGRze. Podczas badania turbiny okazało się, że jest już w nie najlepszym stanie przez co wymagana jest regeneracja. (Chciałbym zaznaczyć, że nie uświadczyłem wcześniej z nią jakichś problemów). Turbina zregenerowana w innym specjalistycznym zakładzie, wąż wymieniony. Auto odebrał ojciec uznał, że wszystko gra. Następnego dnia gdy chciałem pojechać do pracy uznałem, że nie ma w ogóle mocy. Przy rozgrzanym silniku obroty dochodzą do 3 tys. i koniec. Tak jakby turbina w ogóle się nie załączała. W poniedziałek jedzie to na reklamację. Czy macie może dla mnie jakieś wskazówki? Pozdrawiam, Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!