Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

andrew597

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1,5dci 90 FAP
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Profil

  • Zainteresowania
    wędkarstwo
  1. Dzięki za odpowiedź. - Jutro pomierzę świece i ewentualnie je wykręcę aby sprawdzić jak wyglądają i podłącze na krótko do ako - w jaki sposób sprawdzić czy jest sprawny i gdzie sie ustrojstwo znajduje? - ON zalewałem już chyba wszędzie ORLEN, SHELL i pochodne tak i zwykłe jak i premium + leje olej 2T (250ml na około 55L) Pozdrawiam Andrzej
  2. Witam Was drodzy użytkownicy Renault:) Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Megane III ph I 1,5dci, 90km, 120 000km 2012 FAP Opiszę swój problem od początku. Po zakupie (zima) auto chodziło normalnie kilka dni - odpalało i chyba trzymało obroty bo nie pamiętam, żeby renówka przygasała.. Z czasem jak do auta przywykłem zaczęły się pojawiać problemy, na zimnym silniku podczas zmiany biegów auto potrafiło zgasnąć lub spaść z obrotami do około 500 na chwilę i wracało na trochę ponad 1000. Podjechałem do mechanika, który wstępnie celował w filtr paliwa - który był założony od nowości. Więc umówiłem się na wymianę wraz z kompletnym rozrządem, paskiem wielorowkowym z osprzętem, filtrem paliwa i powietrza, wahaczami, końcówkami drążków, olejem z filtrem, oponami i Bóg wie z czym jeszcze...tyle tego było. Lubie wiedzieć czym podróżuje z rodziną.. Auto odebrałem i w drodze powrotnej było wszystko ok. Na drugi dzień musiałem kręcić z 10sekund zanim meganka odpaliła, po zgaszeniu zapaliła od strzała. Problem z przygasaniem przy zmianie biegów pozostał. Auto oddane do mechanika na diagnozę. Odbiór 2 dni później - stwierdzona usterka to... zagięta uszczelka pod czujnikiem w filtrze podczas przykręcania..., wymieniona na nową - problem POZOSTAŁ :( Po kilku dniach auto ponownie oddane do sprawdzenia. Po kilku dniach odebrane i niestety nadal to samo - mechanior coś mówił o sprawdzeniu dawek paliwa itd. ale nie wiem czy coś zmieniał bo tego się oczywiście nie dowiesz.. Niestety i ta wizyta nic nie dała..codziennie z rana (7:30) po południu (16:15) mam problem z przygasaniem podczas zmiany biegów na zimnym silniku (po około 3-5min auto zaczyna pracować normalnie). To co zauważył mechanik przy ostatniej wizycie to brak korka na przewodzie paliwowym FILTR PALIWA--->POMPA. Jest tam jakiś odpowietrznik czy coś.. Zalecił wymianę - ten krótki wężyk kosztuje u nich 350zł więc nie podjąłem wymiany bo było to tylko gdybanie. W załączniku wrzucam wycinek z serwisówki z zaznaczonym przewodem. Zaznaczę, że problem występuje tylko na zimnym silniku, przy zapaleniu pierwszej sekcji na wskaźniku temp auto zachowuje się normalnie i trzyma obroty podczas zmiany biegów. Więc łopatologicznie wykluczam wężyk bo problem byłby raczej powtarzalny tak przy zimnym jak i rozgrzanym silniku, Ostatnio były sprawdzane przelewy wtrysków, i po ok 70s pracy z 4 wtrysków wypłynęła ta sama ilość ropy - około 6-7ml. Dodatkowo...wydaje mi się, że po ostatniej wizycie u mechanika samochód więcej pali (stąd test przelewowy). Przy prędkości około 90km/h na V biegu (skrzynia V biegowa) spalanie chwilowe mam w granicach 4,5-4,8 L/100km - możecie to porównać z Waszymi wynikami? Nie mam pojęcia jakim programem testowali auto. Serwis niby profeska, a tu nie mogą sobie poradzić z takim problemem. Może nie mają wszechmogącego CLIP-a? Jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie będę je sprawdzał. Może polecicie jakiegoś szpeca z okolic Obornik Wielkopolskich? Ktoś z moich okolic ma CLIP-a lub inne dobre ustrojstwo do megi i potrafi nim władać? Odwdzięczę się:) Pracuje w firmie zajmującej się produkcją gadżetów reklamowych, więc temu kto mi pomoże uszykuję super paczuszkę z gadżetami z logo forum:) Zainteresowanych zapraszam do dyskusji:) Pozdrawiam Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!