Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Transport nart


athlon64x4

Rekomendowane odpowiedzi

1i 2 .belki poprzeczne zapinam na relingach -przednią w okolicach połowy drzwi przednich a tylną w połowie tylnych.

3.narty bliżej boku bo nie warto wpychać na środek auta.Nie ma to zresztą żadnego znaczenia poza wygodą zapinania i odpinania.

4.jezeli przypinasz paskami na rzepy do belek to jedyne zabezpieczenia (zreszta iluzoryczne jak i zamki w firmowych bagażnikach -to linka stalowa do roweru albo klamra w kształcie U.Wszystko zależy od pomysłowości wlasciciela nart.

5.warto zwrócic uwagę aby narty nie dotykały wiązaniami dachu.

6.ja wożę tyłami do przodu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

box daje duże opory i to się czuje

 

nie przesadzasz czasem? zrobiłem Astrą II 1.6 16v kilkanaście tysięcy km (zarówno w góry jak i nad morze) z boxem, także megii śmigała już i tu i tam z boxem - moim zdaniem no problem a box daje Ci dodatkowe miejsce na buty narciarskie i inne pokaźnych rozmiarów pakunki. Ja polecam box na 100% i odradzam narty w środku!!! Ostre kanty tną jak brzytwa i lepiej żeby nie cieły głów tylko lód na stoku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tymi paskami dystansami

Chodzi mi o te zwykłe paski do łączenia nart - fragment wkładasz między ślizgi owijasz i łapiesz rzepem, za pierwszym razem jak je wiozłem na dachu użyłem takich pasków i to nie bylo skuteczene rozwiązanie, za drugim razem włożyłem flanelową przekładke i juz było dobrze.

i odradzam narty w środku!!! Ostre kanty tną jak brzytwa

dlatego układa sie je skosem :mrgreen:

 

Ewusiek jeszcze jedno na co już zwrócił uwage kolega powyżej - miejsce montażu nart (jak również i ich kierunek) wybierz tak aby wiązania miały luz do dachu.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i odradzam narty w środku!!! Ostre kanty tną jak brzytwa

dlatego układa sie je skosem :mrgreen:

 

jak juz ktos sie upiera wozić w środku to ja bym radził mocno przywiązać do czegoś tak by w razie wypadku nie mogły się przemieścić. Żaden sposób ułożenia nie gwarantuje Ci bezpieczeństwa np przy dachowaniu.... a przy groźnych zderzeniach czołowych nawet damska torebka może być niebezpieczna - lecąc z tylnej półki w stronę przodu może złamać komuś kark.

 

Ja zdecydowanie pozostanę przy boxie nawet jadąc samemu w samochodzie.... litr czy dwa paliwa nie są warte narażania życia bo ono jest warte więcej niż 10 zł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a przy groźnych zderzeniach czołowych nawet damska torebka może być niebezpieczna -

I to jest najbardziej prawdziwe kak i to że czy to w środku czy na dachu sprzęt musi być dobrze zabezpieczony. :mrgreen:

pzdr

P.S. Przy groźnej czołówce z dachowaniem to już te narty w aucie dużo nie zmieniają.. :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to żebym się maniakalnie upierał ale nie po to kupiłem samochód z pięcioma gwiazdkami w testach euro-ncap zeby mi jakaś decha w czasie wypadku dodatkowo zagrażała :mrgreen:

 

pozdrawiam zwolenników boxów dachowych! mam nadzieję że moja argumentacja trafia również do przeciwników boxów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Ja ostatnio wypożyczyłem samochód, wersję kombi i zarówno narty jak i sporą część sprzętu udało mi się bez problemu zapakować. Zresztą co ciekawe, niektóre wypożyczalnie prowadzą wynajem wszelkiego rodzaju bagażników czy mocowań, np. pomocnych przy przewozie sprzętu narciarskiego. Podejrzewam, że jeśli zgłosisz się nie tylko po samochód, co po same dodatki na pewno uda Ci się dogadać co do takiego wypożyczenia.

Tutaj masz przykład cen np. z takiej dodatkowej oferty

Edytowane przez BernardLenartowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Dla Mnie wypożyczalnia, która nie wykonuje tak zwanych usług dodatkowych, czyli nie dostarcza Klientowi odpowiednich dodatków w postaci owego sprzętu, jest wypożyczalnia o średniej racji bytu.

Generalnie wypożyczalnia ma być dostawcą sprzętu w postaci auta. Dodatki typu bagażnik dla roweru czy fotelik, jest normalnym tradycyjnym i jak najbardziej powszechnym sprzętem, którego powinno się więcej wykorzystywać.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!