Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

O forach internetowych.


kocuper

Rekomendowane odpowiedzi

W pełni zgadzam się z owym technikiem.

Rozumiem z tego, że już Twojego posta na tym forum nie przeczytamy <ok> A może tylko się zgadzasz i dalej będziesz w tej sforze podpowiadaczy, co z czym i jak, w sprawie meganek :mrgreen:

Ciekaw jestem Twojej dalszej działalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni zgadzam się z owym technikiem.
doczytałem tylko do końca 1 strony. Skoro się z nim zgadzasz od dzisiaj jeździj tylko do ASO. Po kolejnym podejściu do nieudanej próby naprawienia czegoś lub naprawienia a nie zepsucia czegoś innego wróć na forum. Małe pojęcie masz o ASO.

Nie wiem tylko dlaczego czytając odpowiedź na konkretne i dobrze zadane pytanie na forum (nie w stylu "coś mi się tłucze, pomóżcie") nie umiesz sam zauważyć kto pisze, bo coś słyszał (od kolegi najczęściej) od tego który z danym problemem się spotkał. Przecież to czytelne i widoczne kto pieprzy cytaty kolegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słowotok,nic więcej.Ten TECHNIK ;-) powinien na radnego kandydować albo na posła -jeżeli tak pięknie i dużo mówi bez sensu ,jak pisze <ok> Szkoda czasu na czytanie takich bzdur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiany art. już jakiś czas temu na moim innym forum,trochę kontrowersji wzbudził. Jest tam kilka słów prawdy jak i za równo wiele głupot. Fakt faktem,że czesto na forum napiszesz o jakiejś usterce a dostaniesz 5 róźnych odpowiedzi, bo każdy do tego sie inaczej zabierał i o dziwo wszystkim pomogło... <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro się z nim zgadzasz od dzisiaj jeździj tylko do ASO. Po kolejnym podejściu do nieudanej próby naprawienia czegoś lub naprawienia a nie zepsucia czegoś innego wróć na forum. Małe pojęcie masz o ASO.

 

Może pojęcie o ASO mam słabe ale wytłumacz mi jak to jest:

jeżeli kupujemy auto to chcemy aby było serwisowane przez ASO do ostatniego kilometra, nawet chcemy jechać do ASO na sprawdzenie, natomiast auta bez wypełnionej książki serwisowej ( już nie piszę że z małym przebiegiem ) omijamy szerokim łukiem nawet jeżeli zapewnimy że wszystkie przeglądy robimy sami w garażu ( podpierając się wiedzą z internetu ) dużo lepiej.

Niestety w życiu trzeba iść na kompromisy i z kupnem auta bez książki serwisowej i z naprawami w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marek_c, zgadza sie trzeba iść na kompromisy ale do reszty wypowiedzi mam małe ale..

..bo ja np kupiłem moją megankę z przebiegiem 50tys (6-latka) od II właściciela a ksiązką serwisowa miała tylko 1 wpis - i jak ją obejrzałem (sam nie w ASO) to wcale jej nie omijałem łukiem - i do dziś nie żałuje zakupu

Za to autko żony kupione zostało z całą historią z ASO - toną faktur za przeglądy i naprawy a i tak feler sie znalazł - co wpłyneło tylko na cene a nie decyzję o zakupie.

I sprzedając megi podam adres forum jako źródło informacji o awariach i problemach jakie z nią miałem i to kupujący podejmie decyzję czy woli auto naprawiane w ASO czy naprawiane forumowo.

Generalnie jeżeli ktoś nie ma pojęcia o autach to tylko ASO i auto do sprawdzenia też w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebne jest forum tak samo jak ASO i zaprzyjaźniony warsztat.

zgadzam się, chociaż ASO omijam największym łukiem (pomijając fakt że od jakiegoś czasu poważniejszych problemów z samochodem nie mam). ASO zraziło mnie już nie raz swoją nieudolnością - kasę wzięli za to że nic nie zrobili. A najgorszy jest ich tekst na dzień dobry: "Trzeba podpiąć pod komputer, kiedy może Pan zostawić auto?" - nieważne jaki mamy problem, zawsze słyszałem to samo, nawet gdy tylko słyszałem problemy innych użytkowników. A jak jadę do swojego mechanika to pierwsze co robi to pyta co było robione, co nie było i od razu pada diagnoza.

 

Co do artykułu to myślę że ktoś poświęcił kilka dni na stworzenie tego "dzieła" i wrzucił do sieci. Równie dobrze ja mógłbym to napisać, żeby ktoś mógł się dowartościować (w tym przypadku serwisy samochodowe).

Pozdrawiam <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!