Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaka golarka


maly1984

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam problem, szykuję się do zakupu maszynki elektrycznej do golenia, już w zasadzie byłem zdecydowany na trój-głowicowego philipsa, a to dzisiaj pewna pani w sklepie dla idiotów powiedziała mi że folia tnąca Browna jest dużo lepsza :-? i co ja mam teraz kupić? Macie jakieś doświadczenia. Poradźcie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez slyszalem, ze BRAUNy sa najlepsze. Ale maszynke elektryczna najlepiej przetestowac przed zakupem... Np. moj brat - dostal na gwiazdke Philipsa 2 glowicowego - po goleniu dostawal podraznienia i wychodzil caly pociety. Ogolil sie 5 razy i lezy w szafie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

knq, a kto Ci pozwoli przetestować maszynkę do golenia w sklepie??? <ok> Ja bym Ci swojej też nie pożyczył do testu nawet gdybyś był moim bratem.Póżniej chodziłbym cały w krostach(tak bywa).Maszynka do golenia to jak szczoteczka do zębów- NIE POŻYCZA SIĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

philips swojego czasu na najwyższe modele miał taki program testowy

na depilatory 4 tyg testu

na maszynki 2 tyg testu

po zakupie testujemy i zwrot jak nie pasuje, odsyłasz do producenta i dostajesz kase na konto

tak zakupiona została maszynka Philips jednak trza sie liczyc ze tylko trzy moele były w tej promocji dość drogie od 600 do 900 PLN

ale chyba warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trza sie liczyc ze tylko trzy moele były w tej promocji dość drogie od 600 do 900 PLN
rozumiem dlaczego promocja <ok>

Ja też się przymierzałem do Brauna ale się własnie bałem tego podrażnienia a nikt mi nie dał sie w sklepie ogolić na próbę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 głowice.

1. łatwość obsługi i czyszczenia

2. tania eksploatacja każdą głowicę możesz wymienić osobno i jej koszt nie przewyższa 25zł

sam używam PHILIPSA na wyjazdach wodoodporny, na baterie ....

Wybór należy do Ciebie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poszedłem na łatwiznę, mam zarost non stop ;) kupiłem maszynkę do strzyżenia- akumulatorową z ładowarką i w zależności od czasu, chęci i długości zarostu odpalam tą "kosiarkę".(zazwyczaj raz na 2 tygodnie) Zaczynam pod brodą a kończę na głowie, po drodze zmieniając grubość grzebienia z 3 na 6 <ok>:mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei posiadam Brauna serii 7. Wszystko ładnie, pięknie i bardzo komfortowo, nie narzekam. Jedyny problem to "awaryjność" folii tnącej - średnio wystarcza na ok. rok - 1,5 roku użytkowania, po czym zaczynają się na niej pojawiać mikropęknięcia, które powodują podrażnienia skóry, zacinanie się itp. Także trzeba wymieniać te folie. Koszt folii to min. 100 zł.

Do tego dochodzi koszt specjalnego płynu do czyszczenia głowicy/nożyków/folii - w sumie ~ 60 zł za 2 pojemniki, które (*przy rozsądnym użytkowaniu) spokojnie wystarczają na rok.

Do samej maszynki Brauna nie można się przyczepić, bo goli naprawdę świetnie, ale trzeba się liczyć z pewnymi kosztami eksploatacji sprzętu.

 

Aha, mój ojciec posiada trógłowicowego Philipsa i też go w sumie sobie chwali (ojciec ma dużo twardszy zarost, niż ja). Tylko jak pamiętam, to kiedyś zaraz po zakupie ogoliłem się tą maszynką Philipsa i powiem szczerze, że moim zdaniem była dużo mniej "dokładna" i mniej precyzyjna, niż maszynka Brauna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw używałem Brauna z serii 3 (podwójna folia, zasilanie tylko sieciowe). Potem okazyjnie (w Tesco była przecena z 750 do 250 zł) kupiłem Brauna serii 8 (wyżej jest tylko Pulsonic)

łącznie używam golarki elektrycznej ok 5 lat. Zacząłem używać golarki właśnie z powodu podrażnień po zwykłym nożyku. przy golarce praktycznie podrażnienia nie występują.

Stacja czyszcząca jest super, nie trzeba się samemu babrać w czyszczenie, i jednocześnie dezynfekuje maszynkę (jeden zasobnik starcza na ok 2-5 miesięcy, zależy jak często jej używasz, ja z reguły co 3-4 golenie).

wadą golarki elektrycznej jest to że praktycznie nie da się ogolić do "gładkiego" tak jak nożykiem, ale jet to kwestia przyzwyczajenia.

Faktem jet również to że folie i nożyki powinno się wymieniać co ok 12-18 miesięcy a jest to wydatek ok 80-150 zł(jak każdy element trący po prostu się zużywają, tępią i nie golą tak dokładnie)jet odczuwalna różnica po wymianie. Ale z obrotowymi jest podobnie.

 

PS. w moim subiektywnym odczuciu folia jet lepsza od obrotowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!