Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

trzesie całym autem po wciśnięciu sprzęgła u


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

sprawdzałem nie ma żadnej róznicy przy gaszeniu silnika zarówno przy wciśniętym sprzęgle jak i puszczonym nie ma na pedale żadnych wibracji. Którą poduszke silnika wymieniałeś, ja wymieniłe poduszke skrzyni tą od spodu , była zniszczona ale to jeszcze nie to dalej są wibracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze sprawdzić ta poduszkę silnika co jest od strony pasażera na gorze.

Moim zdaniem to na 99 % dwumas skoro przestaje się telepać po wciśnięciu sprzęgła.

 

Zalecam pisanie na forum z polskimi znakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od spodu są dwie poduszki, jedna jest pod silnikiem a druga pod akumulatorem (ta jest mocowana do skrzyni biegów), tą pod silnikiem miałem zerwaną ale po wymianie dalej samochód wpadał w drgania, dopiero jak wymieniłem tą pod akumulatorem (na oko wyglądała na dobrą) drgania ustały, jest jeszcze trzecia poduszka (najdroższa) z boku silnika u góry, ale jej na szczęście nie musiałem wymienić.

Czasami poduszka wygląda na dobrą ale guma jest wypracowana czego na oko nie widać, wię czeba wymieniać na zasadzie prób, a jeśli to nie pomoże to niestety pozostaje to nieszczęsne koło dwumasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przyczyną jest nierówna praca silnika?

 

Miałem stale drgania i falowanie na jałowym biegu, nie zwracałem na to uwagi, aż pewnego razu auto odpadło - zgasło i nie chciało odpalić. Okazało się że rozsypały się łożyska, pasek rozrządu przeskoczył i do wymiany wtryski i rozrząd...

 

Na jałowym biegu masz stałe obroty, czy falują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam problem z drganiami prenoszącymi się na pedały i w efekcie auto od czasu do czasu delikatnie zatrzęsie się. Może to być wina poduszek czy raczej świece, cewka ? Pytanie mam gdzie dokładnie znajdują się te poduszki ile ich jest i jakiego rzędu są to koszta nie w ASO ofkors :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam!

mam podobny problem, aczkolwiek u mnie występują drgania całej karoserii , ponadto szarpie gdy ruszam oraz przy zmianie biegów i tak ,,przyjemnie" pieści pod tyłkiem; wymieniłem dwie poduszki (tę dużą od strony pasażera i jedną na dole) problem nie ustąpił ani trochę, zastanawiam się czy wymienić tę pod akumulatorem, czy może to jednak coś innego? co mogę jeszcze sprawdzić? , czy wymiana tej pod aku, mocowanej do skrzyni jest prosta, czy trzeba jechać z nią do ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Wracam dzisiaj z pracy (bez radia włączonego dlatego wszystko dobrze słyszałem) i na jednym ze skrzyżowań (na hamulcu na luzie) nagle silnik przeszedł na niższe obroty i pyknęło przy desce rozdzielczej tak jakby coś się przełączyło w komputerze (podobny dźwięk jak po wyłączeniu silnika samochodu), wszystko w tym samym czasie się działo i myślałem, że zaraz samochód zgaśnie więc dodałem gazu żeby go przytrzymać (żadne kontrolki nie wyskoczyły - zupełnie nic), po jakiejś tam chwili wrócił na bliżej mi znane obroty i ponownie coś się przestawiło przy zegarach. Temp. wynosiła 2 st. C i może to coś z nią związane... Macie jakiś pomysł czego to mogło być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@surivitna

to pyknięcie to prawdopodobnie przekaźnik od grzałek elektrycznych nawiewu,

gdy samochód jest stosunkowo zimny, wiec termostat jst zamknięty i do nagrzewnicy nie płynie ciepełko, a w instalacji jest wystarczająca ilość prądu po odpaleniu to w nawiewach załączają się elektryczne grzałki.

I teraz jak samochód trochę sie podgrzeje grzałki się wyłączają, obciążenie na alternatorze się zmniejsza i obroty mogą odrobinę spaść (pewnie dochodzą do tego jeszcze jakieś czynniki związane z trybem rozruchowym - mam na myśli tzw. "ssanie").

I teraz grzałki się wyłączają, słyszysz pyk pod deska od przekaźnika i obroty spadają a samochód zaczyna się telepać. Telepać oczywiście zaczynają się tylko te które mają coś nie tak. U mnie tak właśnie jest. Nie wiem na razie czy to dwumasa czy poduszki czy coś jeszcze ale w lecie jak jest ciepło to zjawisko nie występuje a tylko temperatury spadły i po porannym odpaleniu się trzęsie :/

Aha i u mnie nie ma to żadnego związku z wciskaniem sprzęgła itp. Jak rano go odpalę to się trzęsie, gdy się nagrzeje i go zgaszę a odpalę po jakimś czasie znowu to już chodzi równiutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Moim autkiem też trzęsie na wolnych obrotach na biegu jałowym. Na pedałach nic nie odczuwam specjalnie, ale wystarczy że auto się delikatnie toczy - np przy dotaczaniu się do świateł, kiedy wyrzucę na 'luz' dopóki nie zatrzymam całkowicie pojazdu, nic nie trzęsie. Jak tylko stanie w miejscu - zaczyna się trząść. Dotknę gazu tak żeby podnieść obroty o kilkadziesiąt na minutę - sytuacja się poprawia. Czy przyczyny należy szukać w poduszkach?

Pozdr. Uki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!