Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9 dT F8Q - raz pali na dotyk, raz nie


mati18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie i panie :mrgreen:

Od jakiegoś miesiąca nęka mnie problem z odpaleniem mojej megi. Zaczęło sie podczas pierwszych zimnych dni w listopadzie, kiedy po wyjściu ze szkoły musiałem długo kręcić żeby silnik zagadał. Jako że słabo kręcił pomyślałem że naładowanie aku załatwi sprawę jednak tak się nie stało. Od tego czasu codziennie rano musiałem długo "chełtać" co by bestia odpaliła. Jak tylko się już udało to każdy następny raz odpalała od strzała. Oczywiście sprawdziłem świece ;-) Wyglądały na dobre, poza tym jak już tylko silnik zaskoczył to pracował równiutko - nie tak jak to zwykle przy uszkodzonych świecach. Dogrzewanie świec też nie robiło żadnej różnicy. Pomyślałem, że może trefne paliwo ale też zero zmian po tankowaniu na innej stacji. W końcu problem sam ustał na jakiś czas :shock: W sobote megi stała cały dzień na dworze przy temp. ok. 0 stopni i wieczorem zapaliła bez problemu. Dzisiaj, po ponad jednym dniu postoju w garażu znów miałem poważny problem z jej uruchomieniem. W przewodzie paliwowym nie widze też pęcherzy powietrza. Kiedy kręce na rozruszniku silnik czasem troszkę łapie, potem przestaje i tak w kółko aż się za którymś razem uda....

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, co to może byc? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Chciałem zapytać jak kolega rozwiązał problem ?

Gdyż mam chyba podobny problem... [chyba bo autem jeździ dziewczyna] i jej opis pasuje mi do twojego.

- problem z odpalaniem .. dopiero za 3-5 razem plus trochę gazu, tylko jeszcze mam chmurę dymu szaro - czarnego.

- po odpaleniu chodzi równiutko.

- nie odczuwa straty mocy.

- jedynie przez jakiś czas dymi na szaro - a potem już chodzi elegantywnie.

 

Nie jestem zdolny mechanicznie, ani nie mam w okolicy znajomego mechanika, ponad to jestem w Anglii i do mechanika w tym kraju wybieram się raczej w ostateczności... - koszty robocizny + części - to spore wydatki... Dlatego też proszę o poradę.

Z górki dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!