Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zestaw głośnomówiący poprzez radio fabryczn


Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie tak: dokupujesz zestaw głośnomówiący (200-1000PLN) + moduł głośnikowy (100-250PLN). Godzinka roboty i po bólu (albo montaż przez warsztat - 150PLN). Pare miesięcy temu założylem sobie ck-7w i musze powiedzieć że działa rewelacyjnie: wygoda i bezpieczeństwo w jednym. Jak masz jeszcze wybieranie głosowe/rozpoznawanie głosu i czytanie nazwisk osob dzwoniących w telefonie (E51) to zapominasz że masz telefon i obsługujesz go głosem :mrgreen: Polecam każdemu!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz ale nie dokonca o to mi chodzi. Zestawy OK - jestem zorientowany. Myslałem raczej o rozwiązaniach oferowanych już praktycznie przez wszystkie firmy motoryzacyjne a mianowicie obslugę telefonu przed radio fabryczne ( poprzez bluetooth ). Najczęściej to koszt zakupu odpowiedniej przystawki do która już została fabrycznie przewidziana przez producenta i wszystko gra bez dodatkowych zestawów. Nie wiem czy się mylę ale Renault chyba nie osiągnęła jeszcze tego poziomu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się mylę ale Renault chyba nie osiągnęła jeszcze tego poziomu ?
nie wiem jak w meganie ale w Espace 2003 r można tak się podłączyć.A więc się mylisz kolego,renault już dawno osiągneło TEN poziom :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież "moduł" do radia o którym mówisz to właśnie zestaw głośnomówiący, nieważne czy renault czy nokia czy samsung..potrzebny jest moduł do komunikacji, mikrofon i zewnętrzny głosnik albo jeśli radio ma takie wejście to wpina się złącze głosnikowe od centralki wprost do radia i dzieki temu słyszysz rozmówce w farycznym audio, jeśli radio nie ma tej opcji to są specjalnie adaptery które wykonają ta funkcję, koszt adaptera to circa 150zł, ale np parrot robi zestawy od razu z modułami pod ISO

 

Natomiast opcja typu wyświetlanie numeru dzwoniącego na ekranie radia czy też regulacja glośności lub odbiór połączenia poprzez klawiaturę radia jest chyba po za zasięgiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się mylę ale Renault chyba nie osiągnęła jeszcze tego poziomu ?
nie wiem jak w meganie ale w Espace 2003 r można tak się podłączyć.A więc się mylisz kolego,renault już dawno osiągneło TEN poziom :mrgreen:

 

Pewnie w Mercedesie odkąd wynaleziono ten rodzaj komunikacji - i tak w nieskończoność.

 

Musze Ci 'jjs' że powiedziec ze sa samochody w tej samej klasie cenowej, ktore maja to tak zorganizowane ze nie widzisz zadnych dodatkowych zabawek, nic nie dokupujesz, to taka opcja fabryczna - tu mi tego zabraklo i myslalem ze mozna to zorganizowac inaczej. Z calym szacunkiem i bez urazy - ja nie musze tu zwracac uwagi na koszty, a nie chce zeby mi sie walaly jakies dodatkowe ekraniki czy mikrofonki po samochodzie. Jesli okaze sie ze naprawde w Megane to abstrakcja - trudno kupie jakąś nokie i zamontuje. Po to właśnie pytam Was 'fanów' marki Renault.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikrofonki po samochodzie.
a do czego w takim razie chcesz mowic?W autach z wyzszej polki niz renault tez niestety nie da sie bez mikrofonu.
- ja nie musze tu zwracac uwagi na koszty
jezeli jest tak jak piszesz to sa firmy ktore zrobia Ci wszystko cacy,zadnego kabelka nie bedzie na wierzchu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

No nie rob ze mnie totalnego indolenta - mikrofon i wszystkie elementy skladowe oczywiscie sa - ale praktycznie niewidoczne dla uzytkownika ( no moze poza malymi nacieciami w pewnych elementach swiadczacych o tym ze to tam jest wlasnie mikrofon ).

ad2. Bo ta specjalistyczna firma tez tego nie zrobi tak jak to zrobila by fabryka i komunikatow, ksiazki, itd nie wyswietle na fabrycznym wyswietlaczu - bedzie to namiastka.

Nie ma co sie spinac , akurat w tym modelu to niemozliwe - i to juz wiem, konieczne jest dokladanie czegos innego ( nie znaczy gorszego ). Ja jednak oczekiwalem rozwiazania zintegrowanego, ktorego w tym modelu nie ma.... trudno. Trzeba bylo brac Focusa...a nie patrzec na jakies dziwne umowy...jakos przezyje.

 

Radzę zapoznać się z regulaminem forum odnośnie cytowania.

Polecam pisanie z polską czcionką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borut, wlasnie jestem po telefonie do pewnego magia.Niestety-nie da sie :cry:

Jedyne co mi poradzil to zestaw parrot o ktorym pisal jjs, latwy w montazu i w miare prosty w obsludze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kwestia kosztów nie gra roli to zamiast myślec o integracji z radiem po prostu kup 2 DINowe radio, a właściwie już komputer, z ekranem dotykowym wbudowaną nawigacją i wbudowanym zestawem głośnomówiącym. Zapłacisz za to porównywalną kwotę do tej którą musiałbyś zapłacić za fabryczny moduł głośnomówiacy u konkurencji w salonie.

 

A tak po za konkursem, ja mam w swojej megi I siemens hkw-600 i śmiem twierdzić, że zamontowałem go naprawdę elegancko. Ekranik i mikrofon są w module lampki sufitowej i to jedyne co widać z tego zestawu.

 

I jeszcze coś, wcale nie jest takim dobrym rozwiązaniem podłączanie zestawu pod fabryczne audio, głos ludzki wymaga nieco innego głośnika i dużo lepiej brzmi w dodawanych do zestawów głośniczkach niż w głośnikach samochodu przeznaczonych raczej do muzyki, wielu producentów samochodów montujących fabryczne telefony przeznacza dla nich niezależny głośnik. Ciekawostką jest np volvo gdzie głośnik od telefonu jest w zagłówku kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!