Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganki z niemiec (sprowadzone przez kiljanczyka - reagroup)


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy robiles juz przeglad w swojej megance po 2 latach w koncu. Jesli tak to jestem ciekawy czy jest cos drozej w stosunku do benzyny. W marcu bylem na przegladzie po 4 latach z wymiana płynów i wymiana żarówki bez filtra klimatyzacji 1320 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oponami sie bym w ogole nie sugerowal, po prostu mogly pasc drazki i zjadlo gumy (ale to z przodu). Albo jak pisali koledzy wczesniej przelozyli stare zamiast alufeli. Ja kupowalem autko i mialem zdarte dwie przednie gumy, po prostu drazki byly do wymiany i juz + nowe gumy.

Zreszta lepiej jak auto ma juz stac to niego stoi na jakims starym wyrabanym szicie bo szkoda wybrzuszac nowe oponki na kilkumiesiecznym postoju :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po przeglądzie, zapłaciłem w sumie ok. 750,-. Zmienili mi filtry powietrza, kabiny, oleju, sam olej (Elf 0W/30 Full-Tech), wymieniem także wycieraczki. No i ogólne sprawdzenie stanu pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kupiłem ten samochód u Kiljańczynka dokładnie tydzień temu.

Jak na razie, jestem bardzo zadowolony:

 

1. W przeciwieństwie do "niesalonowych" komisów, tutaj były warunki naprawdę salonowe. Sprzedawca odpowiadał rzeczowo na każde pytanie. Miał czas i cierpliwość, a marudziliśmy z moim Tatą maksymalnie. Przejechałem się łącznie 3 egzemplarzami. Mogłem wszystkimi jechać za kierownicą, chociaż samochód nie zarejestrowany i formalnie nie mój.

 

2. Wjazd na kanał i testy na hamowni itd. bez problemu i na ich koszt. Dokładna inspekcja podwozia do woli. Pan przy Tobie mierzy grubość lakieru. Daje wgląd w przebieg napraw gwarancyjnych.

 

3. Dają 3-miesięczną gwarancję. W chyba żadnym "niesalonowym" komisie nie ma takiej opcji - wyjeżdżasz za bramę i po frytkach.

 

4. W poście powyżej przewinął się motyw zużytych opon. U mnie są goodyeary całoroczne, niezbyt zużyte (przebieg 65.000 km). Wolałbym porządne zimowe albo letnie, ale lepsze to, niż łysole, jakiej są najczęściej w komisowych autach.

 

5. Wszystkie papiery bez zarzutu. Żadnej ściemy typu zagubiona faktura zakupu, brief jakby wyciągnięty z pralki i inne cuda na kiju, jakich widziałem przez ostatnie dwa tygodnie w dużym wyborze w komisach niesalonowych. Jak rejestrowałem auto, papiery nie budziły w Wydziale Komunikacji najmniejszych wątpliwości. Wszystko, łącznie z opłatą recyklingową (500 zł) przygotowane na tip-top.

 

6. I wreszcie samo auto -- przygotowane do sprzedaży, posprzątane (ale nie odpicowane na szybko jak w niesalonowych komisach), czyściutkie i bardzo mało zużyte, rewelacyjnie zadbane. Jeżdżę tydzień i nie mam żadnych zastrzeżeń.

 

7. Podsumowując -- warto było dopłacić ok. 10% za ww. udogodnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
No to ogolnie Ci powiem, ze nie przeplaciles, ja w tej cenie minus 150 (czyli 600) mialem jeszcze rozrzad zrobiony (ale bez zmiany wycieraczek: 50,-).

 

Kurna - albo w jedynce rozrząd jest taki tani, albo to jakaś ściema (typu części no-name).

W MII za same części do rozrządu, o ile mają być markowe, trzeba wyłożyć 5 stówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaden no name oczywiscie tylko wszystko firmowe, pasek gates.

 

Wg mojego mechanika paski geates to ostatnie dziadostwo (zrobił dość duże oczy, jak zobaczył, że renufka daje gaetsa w serii). Zalecał mi mechanika.

Dokłądnie to samo mówiono mi w każdym sklepie z częściami (np, w IC, na pytanie o cenę zestawu do rozrządu firmowanego przez SKF, powiedziano mi: "567zł, ale tam jest pasek gaets...")

 

Tak czy inaczej, 780zł w Megi II to chyba i tak niedrogo. Nawet z paskiem Gaets :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej, 780zł w Megi II to chyba i tak niedrogo. Nawet z paskiem Gaets :D

 

Ja mam MIPHII, tak jak pisalem, dalo sie jeszcze ze 100 z tego ucicac, gdybym mial czas.

A co do pasków Gates, to ja mam zgola inne doswiadczenia i wszedzie zalecano mi montaz paska wlasnie tej firmy. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A być może - nie wiem.

Aczkolwiek i tak i tak wszyscy twierdzili, że Contitech jest debeściak :D

Bajka o gaets była niejako przy okazjii.

A pompy wody widziałem chyba w dziesięciu odmianach - każda w innej cenie.

Easy - nie zauważyłem, że masz M1, nie wiem, jak tam jest.

W MII za same części jest 5 i pół stówki (no chyba, że ma się zniżki w InterCarsie :D ), a do tego robocizna od jakichś 2-3 stówek w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!