Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Moja renia bardzo źle odpala!!! I pali całe 1


Remcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Moja renia nie chodzi na wszystkie tłoki i sie zastanawiam dlaczego. Wymieniałem cewki i niewiem dlaczego palą sie. Po za tym bardzo ciężko ją odpalić trzeba gazować i kręcić rozrusznikiem. A co do silnika jest to 2.0 w benzynie 8V.

 

Dziękuje wszystkim za pomoc.

 

13.01.08

 

Problem rozwiązany poprzez kupienie kabli zapłonowych WN i świec EYQEM...

 

Niestety rodzi sie nowy problem dotyczący ciężkiego odpalania.

Do rzeczy:

Otórz zawsze po dłuższym postoju np całą noc gdy pale ją to zaskakuje ale po 1 sek gaśnie. Musze trzymać gaz i ją odpalać. Niewiecie dlaczego? Może ktoś miał taki problem i go rozwiązał?

Niestety jeszcze jeden problem :mrgreen:

Niestety ale pali mi aż 16l gazu na 100 km co to może być ?????????

 

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

2.0 8v do oszczędnych silników nie należy - spalanie na poziomie 11-13 litrów Pb na 100km po mieście to norma i nie jest to nic niezwykłego.

 

Spalanie gazu może wynikać ze złej regulacji mieszanki, ale wiele (poniżej tej wartości dla Pb) raczej nie zejdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz mam spalanie na kompie 13.8 - robię krótkie dystanse, jest zimno itp - nie ma rady.

 

Jest multim tematów nt. LPG więc poszukaj powinieneś znaleźć rozwiązanie

 

Co do gaśnięcia po dłuższym postoju to miałem też takie coś. Gdy go odpalałem w ciągu dnia było ok, tylko przy odpalaniu po nocnym postoju gasł po 1 sek. Następne odpalenie było już normalne. Przyczyną okazał się silniczek krokowy. Po jego wymianie na nowy problem ustał - silniczek kosztował koło 200 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśle i zobacze, ale wiesz ja nie mam tak że tylko raz gaśnie po 1 sek, tylko po nocy on mi wogóle nie chce zapalić, musze dodać gazu zapalić ją i trzymać na gazie bo gaśnie. Dopiero po mniejwięcej 30 sek moge puścić gaz :mrgreen:

P.S. Co do silniczka krokowego poszukam na szrocie :mrgreen: . Pracuje mój kolega więc doradzi i morze znajde zwijacz bo mi sie kontrolka Air-Bag świeci :)

 

A jeszcze jedno mam taki problem, że gdy jade około 100km/h to trzęsie mi sie kierownica jak szalona, po wywarzeniu kół troche mniej ale dalej trzęsie, czy to morze być wina przegubów? Bo z lewej strony strzela jak skręcam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remcio, mam dla Ciebie mała propozycje na teścik, pamiętam, ze podobny objaw miałem w Scorpio, masz chyba "stara" instalacje LPG. Prosiłbym Cie o to, żebyś zgasił samochód nie na LPG tylko przełączył na PB na pół minuty i dopiero wyłączył silnik.

Zobacz czy następnego ranka będzie podobna sytuacja.

 

A co do drugiego problemu.... To pytanie musisz zadać w odpowiednim wątku. Jeden temat = jeden wątek.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spox ale nie chciałem otwierać kilkunastu tematów ale na następny raz mam nauczkę.

Niestety ale sie mylisz co do instalacji jest to sekwencja założona około 2001r i najprawdopodobniej nie jest dostrojona bo jak mi facet ją stroił nie chodziła na jeden gar :mrgreen:

Ale sprawdze twoją teorie jak tylko założe sklejoną chłodnice i nową nagrzewnice :mrgreen:

A jakby to nie pomogło to założe silniczek krokowy od drugiego silnika.

Zmieniałem silnik bo stary miał progi w cylindrach :)

Jeśli te czynności nie dadzą efektu to jeszcze pomyślimy co i jak.

Nie wiesz czego tak sie morze trząść kierownica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upsssss, sorki

Brałem pod uwagę również możliwość, że cofa Ci się paliwo i dlatego napisałem o tym, żebyś zgasił samochód na PB.

Z tego co wiem to jeśli LPG nie jest dobrze wyregulowany, to również może powodować problemy w pracy na PB. Rozjeżdża się mapa wtrysków PB

Poprawcie mnie jeśli jestem w błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no nic sprubuje z krokowcem i z wyregulowaniem LPG ale musze też niedługo pojechać na wymiane rozrządu to przyokazji podregulują mi zawory.

 

Co może powodować trzęsienie sie kierownicy jak myślisz?

 

[ Dodano: 2009-01-26, 20:40 ]

Wymieniłem krokowiec i nadal było źle :mrgreen:

Okazało sie że była to wina nieszczelnego dolotu. Za krokowcem dochodzą dwa węże i ja tam mam jeszcze 2 zaślepki z czego jednej nie było i to była cała przyczyna złego odpalania.

Co do zaworów okazuje sie że mój silnik ma chydrauliczne zawory :-?

Niestety ale nie chodzi na jeden cylinder; jutro jade pod kompa, bo mechanik powiedział że mieli taki przypadek i facet robił głowice i takie tam, a gdy poszedł samochód do serwisu aż na jeden miesiąc :shock: okazało sie że był błąd. Jutro więc jade pod kompa i zobacze co i jak :mrgreen: Modle sie żeby to było tylko tego przyczyna :roll:

 

[ Dodano: 2009-01-28, 15:05 ]

Niestety błędu nie było :) Sprawdziłem wtryski i ine jestem pewien czy dobrze chodzą bo jak kręce to podaje kolejno tak:1,2,4,3 Nie wiem czy nie powinien podawać parami prosze o pomoc!!!! Cały czas nie chodzi na jeden gar przynajmniej nie chodzi tak jak powinien. Swieca jest czarna i dużo spala.Kable eymienione jeszcze sprubuje cewke. Co do ciśnienia to na zimnym jest spadek cisnienia ne jedenym garze, a na ciepłym mniejwięcej ciśnienie jest podobne do reszty przynajmniej nie odstaje.

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na zimnym jest to spadek rzędu 3 atm może troche mniej i tyle; a na ciepłym nie ma spadku wcale.

Poprostu już sie załamuje <ok>

 

[ Dodano: 2009-01-28, 19:09 ]

Właśnie zkładam przpustnice bo jak wyjmowałem listwe z wtryskami to czujnik położenia przepustnicy którego nie da się odkręcić (jest [cenzura] dostęp do niego). Więc musiałem całą przepustnice wyjąć. :-/ Teraz jak to poskładam zmienie przerwe w świecach i zobacze jak będzie. Przeglądałem posty i znalazłem takie coś żeby zmniejszyć przerwe świecy na złym garnku(cylindrze) i jeśli wtedy zadziała to coś jest z elektroniką. Zastosuje sie i dam znać koło 10.00 wieczorem.

P.S.Jestem zdenerwowany do potęgi n-tej :-x .

Na forum wysławiamy się cenzuralnie.

Zalecam pisanie z polskimi znakami w całym tekście.

 

[ Dodano: 2009-01-29, 17:15 ]

Witam ponownie.

Zmieniłem przerwe i zmieniłem cewke ale to nic nie pomogło. Zaraz sie załamie. :mrgreen:

Prosze o pomoc!!!

 

[ Dodano: 2009-01-30, 12:52 ]

Niestety ale czeka mnie zrywanie głowicy :P Z jaką siłą dokręcać głowice? Chodzi mi o siłę którą mam ustawić na kluczu dynamometrycznym.

 

[ Dodano: 2009-02-03, 20:46 ]

Już chyba znam przyczyne. Głowicy nie zdejmowałem ponieważ postanowiłem sprawdzić luzy zaworowe i co?! Okazuje sie że na 2 (nie działającym tłoku) Zawór wylotowy wogóle nie ma przerwy (luzu). W najbliższym czasie wyjmuje płytke i jade dać do podszlifowania. Zdam relacje czy pomogło.

 

[ Dodano: 2009-02-05, 21:35 ]

Nareszcie moja renia odżyła pięknie pracuje. Po wymianie płytki oczywiście. Niestety mało co nie doszło do wybuchu przez 1 wadliwą obejme od paliwa. robote zostawiam na jutro. Dlatego przestrzegam "Obejmy od paliwa bają być najlepiej nowe!!!" Przestrzegam żeby uniknąć kłopotu!

 

[ Dodano: 2009-02-06, 17:28 ]

Nowe obejmy założone i autko chodzi jak marzenie :P . Czeka mnie jeszcze zmiana rozrządu. Ale jednak luzy mogły to spowodować i spowodowały. A i filtry od gazu też do wymiany bo nie wchodzi na obroty. Przy okazji gazownik mi ją przereguluje :P

P.S. Teraz kwestia sprawdzić ile będzie paliła. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!