Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie i dławienie sie silnika - Megane I


mis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Megane I 2000 r. 1,9 d.

 

Ja odpalę silnik to chodzi równo, nie szarpie nie kopci.

Ale po przejechaniu kilkuset metrów, gdy troszkę się nagrzeje ale nie osiągnie jeszcze temperatury to silnik przy zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu zaczyna szarpać, dławić się i strasznie kopci (na biało). W/w objawy ustają po osiągnięciu przez silnik właściwej temperatury.

Na pewno to nie paliwo i filtry, bo wymienione.

 

Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopcenie na biało, to płyn chłodzący. Moim zdaniem masz złą uszczelke pod głowicą - zasysa Ci dzikie powietrze, ciecz chłodzącą, a szarpie dlatego, bo komputer nie ma pojęcia o tym, co przedostaje się do cylindra, i steruje silnikiem w oparciu o niepełne dane. Spotkałem się tym kiedyś w Fiacie Siena. Problem może ustawać po rozgrzaniu, bo uszczelka się rozszerza, i jest już szczelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!