Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :evil: Mam taki mały problem. Jadąc pod słońce w ostatniej chwili zauważyłem barierki na drodze i zachaczyłem prawym lusterkiem. Popękało szkło w lusterku, reszta jest cała. Czy ktoś orientuje się jak się za to zabrać. Lusterko jest podgrzewane i sterowane elektrycznie. Obudowa cała elektryka też - wiem bo widziałem jak wypadło wszystko z obudowy. Czy w takiej sytuacji można wymienić tylko szkiełko czy trzeba wymieniać całość co znajduje się w obudowie lusterka. Może ktoś to robił i ma z tym doświadczenie. a przy okazji omijajcie Toruń z daleka bo w tym mieście normalnie jeździć się już nie da. Dziury są wszędzie wygląda to tak jakby w nocy wychodzili ludzie z kilofami, łomami, młotami i normalnie rozpierdzielali nawieżcznię WSZYSTKICH ulic w gminie Toruń Miasto. Dziury są ogromne bryki zygzakują jak szalone po ulicach. Barierki jakieś wszędzie stoją choć nie w miejscach gdzie są dziury. K.... ja już nie mogę :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek działa. Czyli można kupić tylko szkło tak? I potem nakleić na tę listwę. Tylko na tej listwie są pręciki ogrzewające szkło więc nie wiem czy będzie wszystko ok. Czy to może być zrobione w każdym warsztacie czy tylko w serwisie. :)

 

[ Dodano: 2007-03-26, 20:45 ]

To prawie cud w ostatniej chwili odbuiłem na sąsiedni pas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no piszac "szklo" mialem na mysli cala tafle lustra. szklo, powierzchnia refleksyjna, ogrzewanie... kupisz w ASO bez problemu, nie trzeba kupowac calego lusterka (obudowa, silniczki...) tylko lustro, odpowiednie do wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć meganomaniecy,mam megane z2000 roku.Może podpowie mi ktoś jak rozebrać lusterko wsteczne.Niema tam żadnych śrubek które można by odkręcić. A chciałbym wymienić szkła na podgrzewane gdyż zimą jest problem z widocznością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaopatrz się w kawałek twardej blachy, może być np wąska szpachelka.

Wkładasz ją od góry; pomiędzy lustro a obudowę plastykową, wcześniej dobrze jest zabezpieczyć oba elementy kawałkiem jakiegoś materiały, żeby ich nie uszkodzić.

Potem pociągasz od siebie, lustro powinno Ci wyskoczyć.

Dalej już chyba wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Przemo za podpowiedż bo wcześniej próbowałem z zewnętrznego boku PODWAŻYĆ i nieszczęście się stało bo pękło mi na pół.Ale i tak mam wymienić na ogrzewane.Działał będę jutro odpiszę jaki efekt.

 

[ Dodano: 2007-06-12, 21:05 ]

No dziś lustereczka wyskoczyły chociaż było trochę problemu bo trzymają się na 8miu zaczepach.dla tych co będą w przyszłości wyjmować proponuję dorobić taki zagięty drucik w kształcie litery ,,L" i po odgięciu lusterka poodginać te zaczepy od góry 4szt.A szła u mnie były podgrzewane tylko utleniły się połączenia i nie przewodziły prądu. Jeszcze DZIĘKI PRZEMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Nie wiem czy w dobrym temacie ale mam pytanko do użytkowników Megane II z Kraka. W mojej Megi jakiś !@#$%^&* rozwalił mi osłonę prawego lusterka zewnetrznego (ta czarna część z której wystaje termometr zewnętrzny). Znalazłem i kupiłem na Allegro taką osłonę/podstawę lusterka i mam pytanie lub prośbę czy byłby ktoś taki miły (oczywiście za odpowednią opłatą) aby wymienić w tym lusterku ten plastik, bo Ja się trochę obawiam samemu rozbierać to lusterko. Przesyłam w załączeniu zdjęcie tego plastiku. Samochód będę miał od najblizszego poniedziałku, bo teraz używa go moja małżonka 100 km od Krakowa. Kontakt: adres e-mail: [email protected], nr tel. 0503-106-545 lub priv na forum. Z góry dziękuję za jakiekolwiek zainteresowanie tym tematem. <ok>

 

982531276f3e9c8dm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę! Wyjmij lustro, pod spodem zobaczysz śrubki i zatrzaski po kolej to zdejmuj aż dojdziesz do sworznia na którym składa się lusterko.

Jakby co to również dysponuję wewnętrznym plastikiem, prawym do MII i chętnie się go pozbędę.

Będę miał luźniej w piwnicy <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie ma chętnych do zabawy z lusterkiem?

 

[ Dodano: 2008-06-15, 15:00 ]

Czy możecie mi powiedzieć co to jest za część? Wydaje mi się że jest to silniczek sterujący lusterkiem wstecznym w Megane II.

 

854c5ce5c886dbd5m.jpg 5d6d721d51a2fc4dm.jpg

 

Mam też pytanie do posiadaczy Meganek z Krakowa - Czy wiecie gdzie w Kraku jest warsztat lub zakład, który zajmuje się naprawą lusterek wstecznych?

 

[ Dodano: 2008-07-12, 22:46 ]

Oj widzę, że nie ma chętnych do pomocy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Czy możecie mi powiedzieć co to jest za część?

To jest moduł sterowania położeniem lusterka- dwa silniczki z zębatkami- sterowane joystickiem w kabinie. Zębatki te są sprzęgnięte z zębnikami (białymi prowadniczkami z ząbkami) obracając się wychylaja tarczę lusterka (które jest przymocowane do tego modułu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do tematu, bo prawe lusterko w mojej Megane przybliża, co strasznie mnie wkurza i praktycznie nie da się go używać, bo patrzenie w nie kompletnie nic nie daje (przynajmniej jak dla mnie). Do wyciągnięcia szkła najlepiej chyba ustawić lusterko skręcona w którąś stronę na maxa, prawda? Wtedy chyba będzie łatwiej podważyć? Obawiam się trochę tej operacji, nie chciałbym nic wyłamać... Powinno się wypiąć bez kłopotu czy trzeba jakoś mocniej szarpnąć? Może ktoś zna jakieś tajne metody?:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!