Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Strzelający zawias


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od strony pasażera strzela mi zawias. Powiedziano mi na serwisie że koszt wymiany to nówka 500zł + malowanie (i pewnie jeszcze wymiana). Zastanawiam się nad zakupem używanego na allegro kosztują takie okolo 50zl. I teraz mam pytanko czy warto, czy ten strrzelający zawias to moj pech (bo tak żadko sie psują) i moge kupić używkę czy też pada na tyle często że lepiej kupić nówkę i mieć na dłużej spokój?

Aha - czy wymiana tego zawiasu jest skomplikowana na tyle że musi zrobić to ktoś kwalifikowany (nie sądzę aby ASO podjęło sie wymiany na używany zawias). Ustawić w końcu takie drzwi aby były równo też chyba nie jest takie proste.

 

Co o tym sadzicie ? Może ktoś to już robił sam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... teraz zgłupiałem. Myślałem że to jest zespolone... W sumie na serwisie mowil gostek o zawiasie. Wydaje mi sie ze wskazal przy tym na taki element przypominający ćwiartkę koła który jest widoczny jak sie otworzy drzwi mniej wiecej w połowie. Myślałem że to zawias ale chyba jednak ogranicznik.

Czy dobrze identyfikuję ?

Jak zidentyfikować który jest winien za to ?

 

PS.

Chyba jednak chodzi o ogranicznik bo jak zapytalem czy cos sie moze stac jak dluzej bede z tym jezdzil to powiedzial ze drzwi będą luźno "chodzić".

 

PS1.

Jeśli to ogranicznik to wymiana czy da sie naprawiać ? Jesli wymiana to nowy czy uzywany ?

 

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest w sII/mII.

U mnie też strzelało, wystarczyło dokręcić dwie nakrętki ogranicznika w drzwiach i po kłopocie. Czas operacyjny 3 minuty łącznie ze znalezieniem klucza <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszę o mI phII, w drzwiach, ogranicznik jest mocowany na takiej blasze. Jest ona przykręcona na dwóch śrubkach i to właśnie je trzeba przykręcić.

Zajrzyjcie u siebie, może jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin Szymansk, tam nic nie posmarujesz ;-)

wskazal przy tym na taki element przypominający ćwiartkę koła który jest widoczny jak sie otworzy drzwi mniej wiecej w połowie.
to właśnie jest przyczyną strzelania w megiII.

Na allegro jest tego na kilogramy,może dobierzesz nawet w swoim kolorze.

Powiedziano mi na serwisie że koszt wymiany to nówka 500zł + malowanie (i pewnie jeszcze wymiana).
przecież to jest chora cena,kup używke i po kłopocie,przynajmniej ja tak zrobiłem i spokój.Wymiana to pół godzinki roboty ale musisz sobie zorganizować pomoc,w pewnym momencie musi Ci ktoś drzwi potrzymać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kipi, tak jak będziesz rozbierał tak składaj,naprawdę nie trzeba do tego matury ;-) Aha...uważaj na tą wtyczę która będziesz musiał wypiąć ze słupka,jak będziesz przymierzał czy pasują to sobie jej przypadkiem nie zniszcz drzwiami,kosztuje troszke pieniąkow. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno potrzebowałem tą wtyczkę wypiąć. Zimno, mróz i (wstyd się przyznać) nie udało mi się. Może zbyt krótko do niej się przymierzałem. Może ktoś oświeci mnie, jak najprościej się do niej dobrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po zrobieniu rozrządu przestała sie nagle opuszczac szyba od pasażera. Pomyslalem że zaczynają sie objawiać wady Scenica. Zapytałem mechanika tego co mi robił (pracownik ASO) i otworzył drzwi i śrubokrętem na dole tej złączki musi być jakaś spinka bo nie miał problemów z jej zdjęciem. Poogladaj ją. Ja bede musiał kupić kontakt i profilaktycznie popsikać po każdej złączce.

 

A co do samej złącznki to jak ją odpiął powiedział mniej wiecej tak: "...nie ma zielonego nalotu..." - czyli wtyczki lubią śniedzieć więc lepiej profilaktycznie psiknąć czymś naprawdę dobrym aby uniknąć niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś oświeci mnie, jak najprościej się do niej dobrać
tam jest taka wsuwka która blokuje tą wtyczkę.Tak jak pisał kolega kipi, musisz ja popchac do góry i wtedy sie b.ładnie wtyczka wyciąga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!