Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z alarmem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem Megan_ki II (2004r.). Problem dotyczy alarmu (fabrycznego). Po zamknięciu central_a po upływie ok minuty samoistnie uruchamia się autoalarm. Wyłączając alarm guzikiem na karcie, po czasie uruchamia się ponownie. Problem znika gdy otworzę central odczekam chwilę aż zamknie się ponownie sam, wtedy alarm się nie uruchamia. Proszę o PILNĄ!! poradę jak to cholerstwo wyłączyć, dodam że nie miałem szczęścia otrzymać żadnego kluczyka od poprzedniego właściciela. Ew. co z tym fantem dalej robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle się wyraziłem, nie mam kluczyka tylko kartę chip na której mam otw/zam central_a i trzeci guzik do wył alarmu. Zamykam zamek to alarm powinien po czasie się uzbroić, wszystko dobrze tylko dla czego zaczyna od razu wyć. Nie wiem czy to normalne że dioda z alarmu cały czas miga. Wyłączenie guzikiem samego alarmu nic nie daje niby się wyłączy (mignie raz światłami) ale po czasie uruchamia się ponownie. Jedyny sposób to otworzyć centralny zamek i poczekać aż sam się po chwili zamknie, wtedy z alarmem jest spokój. Pisałem o kluczyku bo wiem że w niektórych alarmach jest możliwość wyłączenia samego alarmu specjalnym kluczykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle się wyraziłem, nie mam kluczyka tylko kartę chip na której mam otw/zam central_a i trzeci guzik do wył alarmu.
nie wiem co Ty masz za guzik na karcie ale normalnie ten trzeci jest od otwierania bagażnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no Panowie przecież zamykając centralny zamyka się też bagażnik
dokładnie jest tak jak piszesz <ok> Tylko można wywnioskować z tego co piszesz,że ten 3 przycisk u Ciebie na karcie służy TYLKO do wł/wył alarmu ;-)

Najlepiej podjedz do jakiegoś gostka od alarmów,może on będzie Ci w stanie pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pal licho trzeci przycisk, racjonalnie rozumując jak zamykam central, pownny pozamykac się wszystkie zamki i po czasie zazbroić alarm, więc nic nie tłumaczy faktu że zaczyna sam od siebie wyć. Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten bardzo podobny problem, uszkodzone były czujniki ruchu w kabinie. Niestety nie obyło się bez ich wymiany w ASO (na szczęście autko było jeszcze na gwarancji). Możesz sprawdzić czy po wyłączeniu czujników auto nadal będzie wyło. Robi się to tak: wkładasz kartę do czytnika i naciskasz 5 razy przycisk Start/Stop, wyjmujesz kartę, zamykasz samochód. Wyłączenie czujników wewnętrznych zostanie zasygnalizowane kilkoma (nie pamiętam iloma) piknięciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem dzisiaj do Elektryka może coś wykombinuje, być może tuba z alarmu jest zawilgocona (umieścili ją cymbały pod nadkolem), już teraz du..a zbita nigdzie samochodu nie postawię bo zaraz wyje (chyba że otwarte heheh ), jak co to napiszę rozwiązanie może komuś się przyda.

 

[ Dodano: 2009-02-10, 11:53 ]

Acha co do trzeciego przycisku to przypaliłem głupa, faktycznie otwieranie kufra <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

skoro o alarmach to się podepnę, dzisiaj naprawiałem przyciski w klamkach, miałem pootwierane szyby i zamknąłem samochód. Tak chciałem sprawdzić jak wyje alarm i machałem rekami przed czujnikami ruchu i nic. Nie włączył się, pobujałem trochę i dalej nic. Nie działa czy coś się zwaliło ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!