Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zamontowanie el. szyb


Rekomendowane odpowiedzi

witam. kupiel kilka dni temu megi ale nie ma el. szyb.

jestem zielony z mechaniki i wogole sie na tym nie znam i mam pytanko

czy moge zamontowac takowe szybki do tego?

tzn kupie dolne maskownice, przelaczniki i mechanizmy opuszczania szyby

to czy bedzie taka mozliwosc aby to zamontowac?

i to samo pytanie do tylnych szyb. nie mam ich otwieranych i czy jest mozliwosc zmiany

tez na elektrycznie otwierane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niektórzy montują klimę w aucie bez klimy, to czemu by się nie dało szybek elektrycznych założyć? Pewnie, że się da! Trzeba pokombinować, zobaczyć czy są wiązki kabli, jakie elementy są potrzebne i tyle. To że jesteś zielony z mechaniki wcale nie znaczy, że sobie z tym nie poradzisz. Gorzej jak nie masz tzw "zmysłu technicznego" ;-)

Potem zrobisz manuala i będzie dla potomnych.

Poszukaj na początek na http://forum.meganecoupe.pl/index.php czy ktoś już tego nie robił będzie łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przednimi nie powinno być problemów, szukaj na allegro mechanizmów z anglików i przekładaj.

Z tyłem już pewnie będzie większa rzeźba bo inna jest szyba, dochodzą silniczki, inne uszczelki, zawiasy do szyby, sterowanie w tunelu środkowym. Jak chcesz to zrobię fotki jak to u mnie wygląda i Ci podeślę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odp. z tymi z tylu to pytam bo jakby bylo malo roboty i nie skomplikowane to moze bym sie skusil

niestety nie mam zbyt duzo siana bo jeszcze wszsytkie wymiany przedemna

ale na te z przodu powinno starczyc

patrzac na allegro to koszt kalo 400 zł + czas spedzony nad tym i wiedza gdzie to podlaczyc

i z tym bedzie najwiekszy klopot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

podepne się do tematu bo nowego nie chcę zakładać a mianowicie mam do kupienia okazyjnie el. podnośniki przednie od coupe czy będą pasować na przód do hatchbacka?? czy można to zamontować na zasadzie plug&play i podłączyć pod moje stare kostki w drzwach ? czy nie będzie to takie proste i więcej reźbienia będzie z tym jesli tak to z czym się muszę liczyc tak po krutce:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz nie wiem czy to takie łatwe zamontowanie szyb elektrycznych ja kupiłem nowego kompa bo mi padł wcześniejszy i teraz nie otwierają mi się szyby chociaż miałem elektryczne bo okazuje się ze ta megi co kupiłem od niej kompa nie miała automatycznych szyb.Wiec nie wiem czy to będzie takie proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i no zaczyna mnie to draznic ze nie mam ele. szyb

czy powinienem kupic kable sluzace do podlaczenia czy moge je sobie sam z czegos zrobic?

prosze pomozcie

najgorsze jest to ze w poblizu nie mam nigdzie szrotu. wiecie gdzie jest jakis

w okolicach szczecina czy gorzowa wlkp?

 

Grzywacz7 a co ma komputer do tego? mi sie wydaje ze to tylko podlaczenie

zasilanie musi byc do mechanizmu i wlacznik wiec za co komp bylby odpowiedzialny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam. Podłączę się pod temat. Mam Megane 1,4 RN z 98roku bez elektrycznych szyb. Założyłem lewe drzwi z wersji RT z szybami elektrycznymi. Nie ma instalacji w aucie do sterowania szybą i lusterkiem. Instalacja nie jest problemem tylko mam pytanie czy skrzynka bezpieczników jest uniwersalna - tzn jest miejsce na przekaźnik szyb, gniazdo z wyprowadzeniami przewodów do drzwi itd. czy też muszę wymienić całą skrzynkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cocker999, z tyłu niema dużo roboty,kupujesz 2 mechanizmy,jak chcesz to wiązkę,choć to tylko 2 kabelki dodatkowo i przykręcasz,stosowne otwory już są zrobione .Sam jestem już po montażu tylnych szybek elektrycznych,podobnie zrobili kolega Daren i sir GONZO ,mam schemat ,co i jak roboty jest nie dużo .Z tunelu wywalasz popiołkę i wstawiasz włączniki od szyb,reszta to tylko podłączenie .

dzięki wskazówkom kolegów powstał ten schemat

e59e5dcdd33498bcm.jpg

Grzywacz7 przytrzymaj przycisk od podnoszenia szyb nieco dłużej,jak odpinałemwłączniki też nie chciały działać,wystarczyło kilka razy przytrzymać parę sekund .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej27r czy w Twoim autku elektryczne przednie szyby były oryginalnie zamontowane czy sam montowałeś?

W mojej meganie nie ma instalacji a zamontowałem lewe drzwi z elektryczną szybą oraz lusterkiem. Sterownie szyby mogę zrobić na dwóch przekaźnikach ale wolałbym mieć oryginalne sterowanie i poszukuję informacji co będzie mi do tego potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!