Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

centralny zamek nie zamyka lewych drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie. wiem ze jest sporo tematow ale dotycza bagaznika i innych

moj problem dotyczy lewych drzwi pasazera.

zamykam centralnym i zamyka sie bagaznik i drzwi kierowcy

lewe drzwi nie, dzwiek slychac jakby sie zamykaly ale lapie za klamke i otwarte

zamykam kluczykiem i dopiero sie zamyka. przy otwieraniu pilotem wszystkie drzwi sie otwieraja

czytalem o plynie WD40 i zeby wyczyscic powietrzem pod cisnieniem.

myslicie ze to pomoze czy lepiej zamowic zamek lub poszukac na szrocie.

auto kupiel jakies 2 tyg temu drzwi dzialaly. stalo sie tak po nocy gdy temp. spadlo ponizej 10 stopni.

w piatek wyjezdzam i musze cos zrobic, prosze pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak slychac trzask silownkika tak jak zawsze. wczoraj nie mialem czasu

dzis jade na wymiane oleju i po tym chce isc do garazu i robic

tylko potrzebne mi sa jakies wskazowki. powiedzcie co musze kupic wczesniej

bo pozniej juz nic nie kupie mieszkam w malej miejscowosci. dodam jeszcze raz kluczykiem zamkne drzwi jednak jak lapie za klamke to czuje, jakby to powiedziec,

tak jakby drzwi nie byly zamkniete taki opor na klamce ale jak sprobuje otworzyc 3-5 razy

to pozniej juz nic nie czuje, czyli jest normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałem tak w Scenicu przy niskiej temperaturze tylko strona kierowcy. Zamykał prawidłowo raz na kilkanaście razy. Pomyślałem że przymarzło, a że nie miałem czasu zdejmować tapicerki to wziąłem suszarkę i ogrzałem od zewnątrz okolice zamka i klamki. Później pstryknąłem kilkanaście razy centralnym i wróciło do normy. Czas ok 20 minut :oops:

zamykam kluczykiem i dopiero sie zamyka. przy otwieraniu pilotem wszystkie drzwi sie otwieraja

dokładnie to samo co u mnie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, Dokładnie, ale i tal trzeba zdjąć boczek i popatrzyć co się dzieje. Może woda podeszła i przymarzło, może po prostu spadła spinka. Bez oglądnięcia nie da się.

cocker999, zdjęcie boczku tapicerki to jakieś 5-10 min roboty, z tego co pamiętam zamek jest widoczny przy ramie drzwi, a nawet spryskanie i choćby wyczyszczenie cięgła siłownika zajmie drugie tyle. WD można prysnąć ale ja go raczej używam do czyszczenia brudów. Spryskuję, potem wycieram i pryskam smarem białym do zamków, można kupić w sklepach motoryzacyjnych. Warto bo przydaje się np. do popsikania zawiasów w drzwiach żeby nie skrzypiały i nie tylko. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki. jeszcze jestem w miescie wiec zakupie produkty. mam nadzieje ze pomoze.

zaraz jade na wymiane oleju a potem zajme sie zamkiem. o skutkach napisze wieczorem.

ciekawe czy jak powiem bialy smar do zamkow to czy koles mnie wysmieje ?? ;-)

 

Zalecam pisanie z polskimi znakami na forum.

Mnie już w szkole podstawowej uczyli, że zdanie po kropce zaczynamy wielką literą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobnie tyle ze w prawych tylnych drzwiach- zamek dzialal jak chciał raz zamykal raz nie i to samo z otwieraniem. Musiała w nim byc woda i marznac bo jak postal w garazu to bylo ok. przeczyscilem go jeszcze wd-40 i specjalnym smarem potraktowalem i poki co chodzi bez zarzutu. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrocilem z wywiany oleju i wybralem sie do garazu.

od razu zabralem sie od suszenia suszarka i pomoglo.

zamek chodzi tylko boje sie o kolejne mrozy.

 

i mam do was nastepne pytanie:

jak zdjac tapicerke z drzwi?

wszystko odkrecilem i zostal mi (nie wiem jak to nazwac) :oops:

to wyzlobienie od zamykania drzwi (nie klamka)

jest tam jakis bolec i nie wiem co z nim zrobic?

trzeba go poprostu z odrobina sily wyciagnac? czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym uchwytem jest śrubka :-P, tzn w tym wgłębieniu przykryta jest okrągłym kawałkiem gumy, pomacaj palcami, wyczujesz , trzeba to delikatnie poważyć i wyskoczy. Potem włożysz na miejsce ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o dzieki za info. jak bede mial chwile to rozkrece i wyczyszcze zamki

na pewno nie zaszkodzi a moze i pomoze.

jak wczoraj rozeblaem prawie cale drzwi to myslalem ze bedzie tam taki sam bolec

jak w maskownicy od lusterek :oops: dobrze ze monco nie szarpalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!