Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przyciemnianie tylnej szyby (kombi)


Malefisto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy przyciemnial folią ktos z was samemu tylną szybkę w kombi, tylne boczne zrobiłem bez problemu ale tylna w klapie nie idzie mi jedno miałem jedno podejście i kawął folii do wyrzucenia , szyba jest wygięta w dwóch kierunkach i powstają maxymalne zagięcia na folii których nie mogę wygładzić.

 

macie jakiś sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zrobić,odpowiednio nacinając folię.Jednak szczerze powiedziawszy roboty jest przy tym od groma.Podjedź może do jakiejś firmy,która się czymś takim zajmuje.Oni wiedzą co i jak.Koszt takiej operacji(w mojej okolicy)to ok 150 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malefisto, jak sam nie robiłes nigdy to nie zrobisz... tzn. zrobisz ale bez efektu, po drugie folia którą sprzedają ta po 10-15zł za rolkę to smelc, rysuje się szybko się wybrawia a przy montażu na samochód trzeba bardzo uważać i nie używać tego ściągacza do wody co jest w zestawie... najlepiej podjechać do firmy która się zajmuje takimi rzeczami i zrobić u profesjonalistów, efekt będzie naprawdę widoczny...

co do cen do W-wa pewnie droga bo za tył szybę ze 150-200zł biorą w Łodzi ok 120zł... może u da mi się rabat dla klubu załatwić w Łodzi w firmie AMS (znam akurat dobrze właściciela) ale to i tak jest nie tania robota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem sam juz kilka samochodów ale nigdy tylnej szyby, w megance okleiłem też wszystkie tylne boczne tylko pozostała sama tylnia , chyba będę próbował to zrobić tnać ją na paski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malefisto, wiesz co jest jeszcze jedno wyjście podjedź z tą folią którą oklejałes szyby do firmy która się tym zajmuje, pewnie za połowę ceny normalnej założą ci na auto... i sprawę będziesz miał z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem sam juz kilka samochodów ale nigdy tylnej szyby, w megance okleiłem też wszystkie tylne boczne tylko pozostała sama tylnia , chyba będę próbował to zrobić tnać ją na paski

 

Skoro robiłeś już kilka samochodów powinieneś wiedzieć że jest folia termokurczliwa która idealnie nadaję się do takich wygiętych szyb i robi się to na ciepło i jest super a cięcie na jakieś paski to według mnie amatorszczyzna.... ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malefisto trzeba było to w pierwszym poście napisać, że masz termokurczliwą, raczej wtedy nikt by Ci nie kazał jej ciąć w paski, tylko podgrzać, żeby się skurczyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termokurczliwa - podgrzać cos w tym jest zdunman może i masz rację

,, a tak na poważnie to proszę o odpowiedź kogoś kto robił sam tylną szybę

Jak to zrobić w praktyce czym podgrzewać, czy kleić tak samo na wodę z płynem i potem podgrzewać itp. itd , etc....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kleisz normalnie jak zwykłą folię tylko tam gdzie widzisz że robi się zakładka trzeba podgrzewać te miejsca aby folia się skurczyła i dopasowała do szyby. Podgrzewasz to taką elektryczną opalarką z dyszą na końcu taką najbardziej płaską i szeroką aby ogrzewać jak najszerszą powierzchnię-suszarka nie bardzo się nadaje. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!