Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


konika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

W sobote wybieram sie na ^zakupy^ po Scenica:) mam kilka typow moze ktos juz je ogladal. moze cos poradzicie? benzyna czy diesel( robie malo km) jaki silnik naklepiej?

 

Z gory wieeelkie dzieki za wszystkie rady :oops:

 

 

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-9-dci-C7939290.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-ii-1-6-16...t-C3492952.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-9-dci-g...t-C7516229.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-grand-1-9...s-C7922858.html

 

pozdrawiam.

 

PS. do jakiego ASO w Warszawie najlepiej pojechac na ekspertyze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony powiem tak:

 

Odradzam silnik 1.6 16V ze względu na koło zmiennych faz rozrządu:) Lubi się psuć, a widziałem że w swoich linkach podałeś takiego Scenic'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TouRinG, jak rozumiem tobie padło i wszystkim odradzasz chciałbym zauważyć że jest to element eksploatacyjny i podlega wymianie jeśli auto było serwisowane i problem KZFR wystąpił ten element został wymieniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli raczej planujesz mało jeździć to może lepsza benzyna. Jeżeli planujesz zakup Grand Scenika to jeżeli benzynowy szukaj raczej 2.0 16V, 1.6 16V może być za słaby (mam 1.6 w krótkim i czasem wydaje mi się że jest trochę za słaby, ale ogólnie jestem zadowolony, od kupna w styczniu 2007 zrobiłem prawie 46000km i żadnych problemów z silnikiem nie miałem, trochę atrakcji z zawieszeniem). Co do awaryjności: koło zmiennych faz rozrządu może siąść, tak samo jak brutalnie traktowana turbina w 1.9 dCi. Osobiście doradzałbym rozejrzenie się za samochodem z polskiego salonu i jeżeli to się uda to od pierwszego właściciela lub w komisie koło dilera. Czsem trafiają się tam ciekawe samochody, dodatkowo jezeli trafisz na samochód tam kupowany to łatwo sprawdzić jego historię.

 

Co do serwisu w Warszawie: pod kątem dojazdu od Ciebie masz serwis na Modlińskiej (DECAR kupowałem i serwisuję tam swojego i nie narzekam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy nie ma na pewno tempomatu,

drugi ma ręczną klime ale jeśli był serwisowany w ASO i można to udowodnić...

Trzeci stoi tam już chyba z pół roku... tez o nim myślałem ale ma kratę z tyłu i chyba jest ciężarówką.

Czwarty - cztery poduszki ? ESP ? i ręczna klima ... no nie wiem.

 

Co do ASO to chyba tylko ten w alajach jest czynny w soboty do 14 (serwis)

 

Aha

Ponoć warto kupić scenica z lakierem metalic bo zwykły lakier jest bardzo miękki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy nie mam podanego przebiegu trzeba zadzwonic, na tempomacie mi nie zalezy.

Drugi najbardziej chyba mi pasuje, a ten czwarty? bo zonie sie baaardzo podoba, co z nim nie tak moze byc, o co sie zapytac?

znalazlem jeszcze takiego, ma alusy, klimatronik...

http://otomoto.pl/renault-scenic-ii-1-9-dc...t-C7346904.html

 

Czyli w sobote na sprawdzenie autka w ASO to tylko w alejach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zanim pojedziesz do sprawdzenia do ASO (u mnie trzeba było się umawiać 2-3 dni wcześniej) zakup sobie miernik grubości lakieru (30zl).

Jedz i ogladaj te samochody. Fotki nic nie powiedzą - są robione pod publikę i pokazywane najlepsze (najefektywniejsze) elementy samochodu (nie wiesz jaka podsufitka, nie wiesz czy wnętrze nie śmierdzi cygarami, nie ma przepaleń). Dopiero jak zobaczysz auto, popatrzysz na szczeliny pomiędzy blachami, pomierzysz miernikiem na grubość lakieru i będzie ci się nadal podobał to wtedy jedziesz do ASO. W przeciwnym razie fortune stracisz na spawdzanie auta w ASO a i tak do końca nie wiesz na jakiego servisanta trafisz.

Weź sobie VINy z tych autek i spróbuj się czegoś dowiedziec na temat ich historii (u mnie akurat udzielili tych info przez telefon za darmo). Czasem po historii dowiesz się czy przebieg na liczniku może być realny. Generalnie im więcej info uzyskasz o danym samochodzie tym większa pewność że poprzednik o niego dbał, a więc większa szansa że będziesz zadowolony.

 

Ja kupiłem od handlarza auto i powiem ci że pomimo że wydaje mi się że auto jest w dobrym stanie (tak naprawdę czas pokaże) to jednak zawsze czegoś brakuje, np. wypadające zaślepki nad głową kieronicy tam gdzie jest schowek na okulary, brak zaczepu od półeczki bagażnika, guma która trzyma półeczkę żeby nie trzaskała podczas jazdy trzyma się na jednym zaczepie, na jednym reflektorze brakuje mi okrągłej zatyczki która odkręcasz aby wymienić żarówkę. To są pierdoły ale wiem jedno że jeśli kupisz auto od pierwszego właściciela (polaka który kupił go w salonie) to raczej powinno auto być dopieszczone (oczywiście są wyjątki). Przynajmniej te które widziałem takie były, Scenic z 96 roku a środek i z zewnątrz przepiękny (nie picowany ale zadbany).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TouRinG, jak rozumiem tobie padło i wszystkim odradzasz chciałbym zauważyć że jest to element eksploatacyjny i podlega wymianie jeśli auto było serwisowane i problem KZFR wystąpił ten element został wymieniony.

 

Padło mi i to 2 razy:) Drugi raz po gwarancji i zostało wparte finansowo przez Renault Polska. Odradzam bo wiem że dzieje się to prawie w każdym tym silniku:)

 

Czy dobrze zrozumiałem, źle mówię odradzając ten silnik??:oops: Jeśli tak to sorry:) Takie jest moje zdanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co koledzy myslicie o tym : http://otomoto.pl/renault-scenic-lux-privelage-C7949740.html

 

chipowany na 150 kucy, to bezpieczne dla silnika?

i jeszcze jedno pytanko czy w scenikach byly montowane spryskiwacze do przednich lamp(zwykle nie xenony) ?? bo widzialem takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 19 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!