Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chip tuning w meg II 1.5 dCi


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

już min 1km przed dojazdem do celu nie pałuje
dokladnie tez tak robie ,staram sie na chwile przed meta nie kręcić juz silnika powyżej 2000ob.Poza tym nie zrobiłem chipa po to,żeby nostop pałować tylko dla komforu przy wyprzedzaniu i troszeczkę mniejszego spalania.Nie sztuka jest zajeżdzić turbinę nieumiejętnym dbaniem o nią <ok>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj odwiedziłem tunera z moją Meg 1,5 DCi 106 PS 2008r. Przebieg samochodu 54kkm. O dziwo samochód trzymał serię. Wyszło 105,9 PS i 236 Nm. Poniżej przedstawiam wykres z hamowni. Jeżeli chodzi o odczucia z jazdy, to masakry nie ma. Ale tak jak chciałem program jest łagodny. Opłacało się jechać tak daleko. To już drugi samochód robiony u tego tunera. (Nazwa firmy widnieje na wykresie) :)

 

 

megswd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

P.S. Co do spalania to nie mogę jeszcze wiele powiedzieć. Zbyt mało przejechanych kilometrów, oraz uciecha z zabawy zawyża spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel44 wydaje mi się, że stanowczo za mocno go podkręciłeś, takie wyniki to dla 1.9 !

Zdrowa granica dla tego silnika to jakieś 115/260,

weź pod uwagę że wywodzi sie z jednostki bazowej 65/160

lekko tylko modyfikowanej oprzyrządowaniem i programem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 9 koni przyrostu to sie nie opłaca jechać. :) Silnik jest bardzo podatny na tuning. Ze względu na sprzęgło i dwumas musieliśmy ostudzić swoje zapędy. Moment wypluwał 310 Nm przy 124 PS. Wydaje mi się, że silnikowi nie zaszkodzę. Katować go nie mam zamiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Scar, zero różnicy po 30 tys to pewnie sprzęgło jest przystosowane pod większe obciążenie :)

Tak z ciekawości zapytam czy wiecie może czy w oryginalnym stu konnym 1.5 Dci jest to samo sprzęgło co w silniku o mocy 82 km?

 

Racja, 82 KM nie ma filtra cząstek stałych.

 

PS. Jestem nowym właścicielem megane II z tym silnikiem, doczytałem, że w wersji 1,5 dci przytrafiają się nagminne awarie układu wtryskowego. Przytrafiła się komuś taka awaria i czy tuning może mieć na to duży wpływ?

 

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jestem nowym właścicielem megane II z tym silnikiem, doczytałem, że w wersji 1,5 dci przytrafiają się nagminne awarie układu wtryskowego
poczytaj na forum.Użytkownicy tych małych silniczków :) pisali o zależności awarii od firmy jaka dostarczała uklady wtryskowe.

Ja na zawirusowanym silniku przelatalem na orginalnym sprzęgle coś ok.270tkm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w oryginalnym stu konnym 1.5 Dci jest to samo sprzęgło co w silniku o mocy 82 km?

nie jest. Przy tuningach zaraz po pojawieniu się tego modelu [82], jak poleciało sprzęgło

mogli wymienić na [101] zanim złapali, że to przez zbytnie podkręcanie

i styl ściganej jazdy = palenie gumy na start i pisk przy chamowaniu* :)

*- celowo użyte "ch"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!