Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chip tuning w meg II 1.5 dCi


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

już min 1km przed dojazdem do celu nie pałuje
dokladnie tez tak robie ,staram sie na chwile przed meta nie kręcić juz silnika powyżej 2000ob.Poza tym nie zrobiłem chipa po to,żeby nostop pałować tylko dla komforu przy wyprzedzaniu i troszeczkę mniejszego spalania.Nie sztuka jest zajeżdzić turbinę nieumiejętnym dbaniem o nią <ok>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj odwiedziłem tunera z moją Meg 1,5 DCi 106 PS 2008r. Przebieg samochodu 54kkm. O dziwo samochód trzymał serię. Wyszło 105,9 PS i 236 Nm. Poniżej przedstawiam wykres z hamowni. Jeżeli chodzi o odczucia z jazdy, to masakry nie ma. Ale tak jak chciałem program jest łagodny. Opłacało się jechać tak daleko. To już drugi samochód robiony u tego tunera. (Nazwa firmy widnieje na wykresie) :)

 

 

megswd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

P.S. Co do spalania to nie mogę jeszcze wiele powiedzieć. Zbyt mało przejechanych kilometrów, oraz uciecha z zabawy zawyża spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel44 wydaje mi się, że stanowczo za mocno go podkręciłeś, takie wyniki to dla 1.9 !

Zdrowa granica dla tego silnika to jakieś 115/260,

weź pod uwagę że wywodzi sie z jednostki bazowej 65/160

lekko tylko modyfikowanej oprzyrządowaniem i programem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 9 koni przyrostu to sie nie opłaca jechać. :) Silnik jest bardzo podatny na tuning. Ze względu na sprzęgło i dwumas musieliśmy ostudzić swoje zapędy. Moment wypluwał 310 Nm przy 124 PS. Wydaje mi się, że silnikowi nie zaszkodzę. Katować go nie mam zamiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Scar, zero różnicy po 30 tys to pewnie sprzęgło jest przystosowane pod większe obciążenie :)

Tak z ciekawości zapytam czy wiecie może czy w oryginalnym stu konnym 1.5 Dci jest to samo sprzęgło co w silniku o mocy 82 km?

 

Racja, 82 KM nie ma filtra cząstek stałych.

 

PS. Jestem nowym właścicielem megane II z tym silnikiem, doczytałem, że w wersji 1,5 dci przytrafiają się nagminne awarie układu wtryskowego. Przytrafiła się komuś taka awaria i czy tuning może mieć na to duży wpływ?

 

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jestem nowym właścicielem megane II z tym silnikiem, doczytałem, że w wersji 1,5 dci przytrafiają się nagminne awarie układu wtryskowego
poczytaj na forum.Użytkownicy tych małych silniczków :) pisali o zależności awarii od firmy jaka dostarczała uklady wtryskowe.

Ja na zawirusowanym silniku przelatalem na orginalnym sprzęgle coś ok.270tkm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w oryginalnym stu konnym 1.5 Dci jest to samo sprzęgło co w silniku o mocy 82 km?

nie jest. Przy tuningach zaraz po pojawieniu się tego modelu [82], jak poleciało sprzęgło

mogli wymienić na [101] zanim złapali, że to przez zbytnie podkręcanie

i styl ściganej jazdy = palenie gumy na start i pisk przy chamowaniu* :)

*- celowo użyte "ch"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!