Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

BiXenony 6000K


Rekomendowane odpowiedzi

A jakie masz palniki? Przesuwają się, gdy wlaczysz długie? Jeżeli tak to poszukaj może tam coś się popsuło, albo przeczysc kostke. Czy mógłbyś wrzucić foto jak to świeci albo wysłać mi na email? Zastanawiam się czy kupić 6000k czy 8000k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem ostatnio przed (chyba BMW) z czymś takim, myślałem że mnie szlag trafi, wyjdę zaraz i normalnie mu obcasem stłukę to badziewie, byłem tak zły że chciałem mu nabluzgać ale nawet radia nie miał (CB) :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi, obcasem może być problem. Jest do tego specjalne narzędzie popularnie nazywane "peacemaker" a potocznie kij basseballowy. W sumie to dobrze że nie świecą "długie", "krótkie" oślepiają wystarczająco :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie po to był założony ten temat. Uważam, że każdy kto zakłada takie coś wie, że jest to nielegnalne. Nie bedę się tutaj wykłucał czy oślepia czy nie, ale jeśli ktoś się patrzy w reflektor to i go zwykłe będą razić. Koniec OT. Trzeba pomóc koledze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xluki, taki temat nie powinien być wogóle zakładany.

Nikt racjonalnie myślący nie powinien pomagać w montażu takiego HIDa.

Uwagi na temat montażu tego BIKSENONU powinieneś wymieniać sobie z kolegą na pw albo gg. :mrgreen:

Sorry za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 6000K chyba są najlepsze bo 8000K oslepiają
Jasne. A 6000K to pewnie nie oślepiają. Ilość Kelvinów to tylko barwa, a nieprawidłowe ustawienie, wyładowcza zarówka w kloszu przystosowanym jedynie do żarowej, to zupełnie druga strona medalu. Jest to zwyczajny brak szcunku dla innych użytkowników dróg.

Pocieszające w tym wszystkim jest to co na początku napisał waldek708.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to będzie obrazliwe ale coście się tak uwiesili na tym oślepianiu,mam założone u siebie HID'y 6000K zaraz po założeniu pojechałem na ustawienie lamp i przegląd przeszedłem w stacji merca bez kłopotu,ostatnia kontrola policji żadnych pytań o lampy.Każdy wie że jest to nielegalne bez soczewki i samopoziomowania przy spryskach bym się kłócił, dobrze ustawione lampy z Hid'ami są mniej oślepiające niż niejeden kteryn który nigdy nie odwiedził stacji by skorygować światła.Nie pominę także tych <cenzura> co jezdzą z lampami angielskimi.Ech się uniosłem, ja bynajmniej założyłem nie dla wyglądu lecz dla poprawy bezpieczeństwa w nocnych trasach, cb mam i nie słyszałem jeszcze od kogoś bym mu po oczach walił.

A i jeszcze jedno napewno nie założyłbym hida do lamp ryflowanych jednak klosz musi być gładki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to będzie obrazliwe ale coście się tak uwiesili na tym oślepianiu
Pewnie dlatego, że oślepiają. I to, że gość na przeglądzie oraz policja podczas kontroli sprawę olali, nadal nie świadczy, że tak nie jest.

Uważam, że stawiasz się na równi z "niejednym kterynem który nigdy nie odwiedził stacji by skorygować światła" oraz "<cenzura> co jezdzą z lampami angielskimi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh jak na każdym forum znajdą się ludzie którzy będą to karcić ale i tacy co i tak założą, przypominają mi się czasy na forach samochodowych jak chodziło o trzecie lampy stop , dokładnie tak samo byli za i przeciw.A co do stacji i policji to możliwe że olali sprawę ale na ustawieniu lamp kolego to sam się przyglądałem czy jest dobrze widoczna granica cienia na przyrządzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kudlaty, zgadzam się z Tobą. jest to kwestia ustawienia lampy. Przyjżyj się Lewy, w swoje lampy i także będą Cię oślepiać. Trzeba zwracać uwagę na drogę, a nie na innych użytkowników dróg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!