Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie mieliście auto przed Megii :) ?


ecolog

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

przed Megi miałem Fiata Cinquecento 700 z LPG (teraz nim jeździ mój ojciec do pracy).

 

generalnie jakie samochody przewinęły się przez naszą rodzinkę:

 

- Syrena 104

- Maluch x 2

- Fiat 125p Kombi

- Ford Escort MkIII

- Volvo 340 '86

- Volkswagen Passat B2

- Daewoo Tico

- Polonez Caro 1.6 GLI

- Fiat Marea 1.6 1996r

- Ford Escort 1.6 MKVII 2000r

- Citroen Xantia 1.9 TD

- Mazda 121 1.3 1988r

- Mercedes E190 1.8 1988r

 

- Suzuki Swift 1.0 Automat 1996r (aktualne auto brata)

- Ford Mondeo 2.0 TDCi MKIII 2004r (aktualne auto mamy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

2 maluchy , 2 Fiaty 125 , polonez 1,6 GLE, Łada Samara 1300 benzyna, renault 19 1,9D , Volkswagen Golf II 1,6 benzyna, Daewoo Tico, Hyundai H100 2,5 D, peugeot 206 1,4 benzyna, Daewoo Leganza 2,2 benzyna , Passat B5 kombi 1,9TDI i obecnie Scenic .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.maluszek 1981r

2.i znowu 126p 1979 sześć setka miał 15k jak go kupiłem :mrgreen:

3.ford fiesta 1982r

4.opel kadet 1,4 1990r finlandzka wersja jeszcze gażnik

5.opel astra 1,4 1995r naprawdę wdzięczne autko przez 2 lata zero problemów

5.renault megane 1,4 16v 1999r jak na razie odpukać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w najbliższej rodzinie było i jest trochę wozideł, ja osobiście miałem;

- statek obecnie zabytkowy VW K70L 1,6l z 1970r (na złom),

- amfibię Subaru Leagcy Sedan 2,2l z 1992r, ale ukradli,

- kancioka czyli FSO125P ME 1,5l z 1991 roku, jak ktoś się domyśla czerwony ostatnia wersja,

- Astra 1,8l V8 benzyna z 1992r. (jeszcze jest obecna),

- obecnie amfibia Renault Scenic RX4 2.0l 16V z 2000r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc u mnie w rodzinie było z samochodami tak:

 

Samochody taty:

-Fiat 126p biały 1988r (sprzedany - jeszcze jeździ :( )

-Fiat 126p czerwony 1992r (później moje pierwsze auto)

-Fiat Seicento S 1.1 srebrny 1999r (rozbity w wypadku)

-Renault Clio IIphI 1.4 8v czerwony 1999r -obecnie :(

-Citroen C15 1.9D 2003r - obecnie (służbowy) :P

 

Samochody moje:

-Fiat 126p (ten od taty, już sprzedany, często go widuje)

-Szczeniaczek IphII 1.9dCi 2001r - obecnie :P

 

Czyli w tej chwili w garażu 100% Francja :mrgreen: :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było tego dużo :mrgreen: Najpierw Polonez Ojca, potem w połowie mój Nissan Sunny (dieselek, po niezłych przejściach, nawet nie chcę wiedzieć co z nim było :( ), od 2006 do dziś moja własna Toytyoja :( Avensis '99. Super auto, ale z wadami - brak klimy i beznadziejny bagażnik, choć na papierze duuuży. Opiekuję się też Mondeo po (niestety) Tacie i czekam na nową Megankę :(

 

Pzdr,

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!