Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio Tuner List" i podłączenie USB Box


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem zdecydowany kupić takie urządzenie LINK DO AUKCJI - czyli emulator zmieniarki CD.

Najbardziej mi brakuje wejścia AUX do podłączania DVD wieszanego na zagłowku jak jadę z dzieckiem. Teraz przerobiłem FM TRansmiter. Jeszcze MP3 z niego da się słuchać, ale dźwięk po Line-In to katastofa.

Więc pomyślałem o tym urządzeniu, szczególnie, że można tym sterować pilotem do radia z kierownicy.

Tyle jako wstęp. Teraz pytania:

- czy każde radio Tuner List - moje jest z 2004r. ma wejście i obsługuje zmieniarkę CD

- czy jeżeli tak - to czy opcja obsługi zmieniarki pojawi się automatycznie po wpięciu wtyczki tego emulatora - czy muszę jechać do ASO, aby dodatkową opcję specjalnie uruchomili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optima, mam takie cudo u siebie

pyt1.Musisz po prostu wysunąć radio i zobaczyć czy masz wtyczkę na zmieniarkę

pyt2.opcja sie pojawia automatycznie,nie trzeba jeżdzić do ASO.Trzeba tylko nagrac wedle instrukcji tzn.6 folderów,wtedy radio czyta 6 cd nagranych w mp3.

Ja jestem z tego bardzo zadowolony :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK.

To sobie kupię.

Mam jeszcze pytanie - a jak działa funkcja AUX - czyli podłaczenie zewnętrznego źródła dzwięku? Czy to jest traktowana jako jeden z dysków CD - np. CD06?

No i czy podłączałeś coś przez te źródło i jak grało?

Bo ja dotychczas miałem kiedyś radio Kenwood z wejściem AUX i grało super, teraz mam FM transmiter - MP3 gra dobrze, ale jak do tego podłączę DVD przez wejście LINE-IN to strasznie buczy i słychać, że coś nie jest filtrowane, bo słychać też świst zależny od obrotów silnika. I tego się najbardziej obawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUX nie testowałem,tak,że nie wiem.Ale będę musiał wziążć od synka mp3 playera i spróbować.

Odnośnie jakości masz to samo co z CB z orginalnego radyjka,na pewno lepiej niż z transmitera FM.Wogóle transmiter to pomyłka :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem,żeby to kupić,ale zdecydowałem się zmienić radio.Bo to firmowe to zło jest.Mam teraz sony cdx gt300. Jest aux i są wyjścia na wzmacniacz.Czekam jeszcze na adapter do sterowania przy kierownicy,bo bardzo mi tego brakuje. :-| Ale teraz chodzi mi znowu po głowie takie coś -

http://www.allegro.pl/item567617302_pioneer_avh_p5700_dvd_revelacyjne_dvd.html

Kolega takie sprzedaje i myślę,czy nie skusić się na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w temacie. Waldek - napisz proszę:

- czy można przewijac utwory tak jak w zwykłym CD

- czy po wyłączeniu w środku utworu włączając znów radio - utwór leci dalej, czy od początku? Pytanie pod kątem audiobooków? Czy za każdym razem trzeba słuchac od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy można przewijac utwory tak jak w zwykłym CD
można :mrgreen:
czy po wyłączeniu w środku utworu włączając znów radio - utwór leci dalej, czy od początku
leci dalej :).Tylko przy każdym włączeniu musi troszeczke pomyśleć.Tak samo na przykład jak zmieniasz foldery,czasami nawet nie zauważasz kiedy przeskoczy,czasami mieli kilka sekund.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucray, bardzo dobrym miejscem jest schowek pasażera,wypuszczasz boczną ścianką i tyłem do radia.Emulator jest wielkości paczki fajek tak,że nie ma problemu,można sobie na taśmę dwustronną do ścianki schowka zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziś zamówiłem ze strony audiostrada.pl adapter USB/SD. Już nie mogę się doczekać przesyłki. Najbardziej zależy mi na AUX-IN, aby nie było szumów, sprzężeń i buczenia- opiszę potem jak się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do aukcji allegro, gdzie się oni wystawiają z tym adapterem USB. Z ich strony www jest taniej, bo nie dają niby karty gratis (a kartę mam, więc po co mi druga) oraz nie trzeba płacić za koszty przesyłki (na allegro chcą za przesyłkę 10 pln) - czyli z ich internetowego sklepu taniej o 30pln.

 

aukcja na alledrogo.pl

a na tej aukcji szerszy opis urządzenia:

Druga aukcja

 

[ Dodano: 2009-04-09, 16:09 ]

Ale szybka dostawa - wczoraj zamówiłem - dzisiaj już dostałem.

Właśnie wróciłem, gdzie podpiąłem to na krótko. Działa rewelacyjnie - czyli tak jak oczekiwałem. Wcześniej nagrałem sobie utwory do katalogów CD01-CD06. Żadnych szumów, pisków czy innych zakłóceń - nawet na Line-In - z czego ucieszy się córeczka oglądając DVD w czasie jazdy. Nie muszę chyba dodawać, że nawet tego nie ma co porównywać z FM Transmiterem - w piewrszej kolejności jeżeli chodzi o jakość, w drugiej o obsługę - przyciskami przy kierownicy. Ale cena takiej USB-zmieniarki jest niestety dosyć wysoka. Teraz biorę podręczne narzędzia i idę montować to do schowka, w przyszłości pociągnę gniazdo Line-In gdzieś w okolice tylnych siedzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optima, też od nich brałem,ta sama firma z Poznania :P ,tylko mój kosztował 349zł.Tez jestem zadowolony,jakośc super,możliwośc sterowania pilotem przy kierownicy <piwko> .Odnośnie ceny...hmm,za zmieniarkę tez trzebaby było troszkę zapłacić.Odchodzi problem z płytami,nic sie nie porysuje.Ja jestem b.zadowolony.Mam teraz mase muzyki w aucie(6x99 mp.3)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!