Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?


tomek42007

Rekomendowane odpowiedzi

a także na dole po lewej stronie od kierownicy schowane i niewidoczne dodatkowe gniazdo na ładowarkę samochodową, z której u góry wystaje mi jedynie wtyczka do telefonu na zakręcanym kabelku. Żadnych kabelków ciągnących się od środkowego gniazda przez kolumnę kierownicy,

Damn mógłbyś wrzucić jakieś poglądowe foto? Bardzo jestem ciekaw jak to zrobiłeś, bo też przymierzałem się do montażu dodatkowego gniazdka zasilania fona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aeroo34, sobiepan - info na stronie mojego auta w podpisie. :)

Autko wypucowane na ślub. Niestety dzisiaj (dwa dni później) znowu ślady ptaków, kurzu, brudu po jeździe w deszczu i widoczna obecność drzew na parkingach. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią, auto sprawia dwa razy w życiu radość, podczas zakupu oraz po sprzedaży. Jedna z moich Megane, sprawiła mi ogromną radość, znalazła nowego właściciela.

Długo myślałem o zakupie Megane 4, jednak po jeździe próbnej, bliższej konfrontacji, jakości zastosowanych materiałów, prowadzenia oraz komfortu, stwierdziłem brak większego przełomu w stosunku do Megane 3. Nawet bryła nadwozia, linia boczna niemalże identyczna do starego modelu. Szalę przeważyła konfiguracja i cena wybranego modelu. Auto nie jest absolutnie warte tej ceny. Mam na myśli bogatsze wersje, bo cena podstawowa to całkiem inna sprawa.

Może następny model, Megane 5...? Tym razem padło na auto japońskie, przełomowe, bo hybryda.

Wybór auta do sprzedaży padł na wersje 1200, niech nowy właściciel dolewa olej :) Jakoś mi nie po drodze ciągłe dolewanie oleju w nowym aucie. Auto było młodsze, jeszcze na gwarancji, z mniejszym przebiegiem, wersja Bose więc większą sumę odzyskałem przy odsprzedaży. Problem pozostawiłem w rozliczeniu przy zakupie nowego auta.

Druga Megane, 1600 jeździ z nami dalej.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Megane pojechała dziś do mechanika na wymianę rozrządu..oleju filtrów i innych usterek które są do rozwiązania. Zatankowałem również benzynę,spalanie 9 litrów w mieście na setkę :) Miłe zaskoczenie i miło dla portfela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane od mechanika. Okazało się, że to nie turbina, a uszczelniacz wału poszedł... Trzeba było wstawić nowe sprzęgło, bo tamte zalał olej. W sumie nadawało sie już do wymiany. Przy okazji wymienili wysprzęglik. Od razu zalany olej elf 10w40 nowe fitry paliwa, oleju i powietrza.

Trochę mnie to kosztowało, ale mam nadzieję, że na jakiś czas mam spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj wymieniłem czujnik temperatury w lusterku. :D A dziś wymieniłem wszystkie mikroprzełączniki w klamkach (użyłem nieorginalnych hermetycznych) i nareszcie mogę się w pełni rozkoszować działaniem HF. :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zebrałem się w sobie i namierzyłem przyczynę pojawiania się wody w lewym schowku w podłodze. Okazało się, że nie, nie były to zapchane odpływy w podszybiu. Nie było to również zalanie z klimy. Okazało się, że woda szła przez drzwi kierowcy. Odpływy w drzwiach były drożne. Zdjęcie boczku drzwi ujawniło przyczynę przecieku. Piankowe wytłumienie pod głośnikiem było przerwane, w wyniku czego deszczówka podciekała, dostawała się do kieszeni drzwi i dalej przez próg do schowka. Tymczasowo pianka poklejona taśmą i problem od razu zniknął. A ja rozpoczynam polowania na taki element na alledrogo :)

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!