Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

terkotanie kliekotanie stukanie


art-wol

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas ruszania słychać takie terkotanie stukanie lub coś w tym stylu z

lewej strony z przodu to tak jak dodam za mało gazu (slinik się lekko

dławi), ale gazu dodaje normalnie, pojawia się to również na drugim biegu i

czasem na trzecim, jak również podczas szybszego wysprzęglenia. Hałas ten

jest krótki 3 może 4 stuknięcia i potem wszystko ok. Zastanawiałem się

nad poduszką silnika ale na luzie nic takiego się nie dzieje poza tym

poduszki wyglądają na dobre. Słyszę jeszcze takie cichutkie grzechotanie

podczas hamowania przy b.małych prędkościach. natomiast na wstecznym nic takiego

miejsca nie ma anie nic nie stuka ani nie grzechocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Chciałbym odnowić temat, mam podobne objawy, wymieniłem już górna poduchę (miała już małe pęknięcia, dolna była całkiem rozwalona, tę okrągłą przy skrzyni biegów tez wymieniłem na nową).Przy zmianie biegów, podczas jazdy, lewarek chodzi do tyłu, jak po zmianie dodaję gazu.Jak troszkę szybciej ruszę ale nie ze zrywu, to też s łychac dziwne stukanie.Dodam, iż zawieszenie mam dobre.

 

Jeżeli to możliwe to proszę o Wasze opinie. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

na chodzący przód-tył lewarek pomaga wymiana poduchy pod silnikiem (lewarek się rusza, bo silnik pracuje i się obraca), skoro już to zrobiłeś to musisz się przyzwyczaić, że trochę lewarek trochę "chodzi" bo nic innego zaradzić nie można.

Co do stuków, to może być to półoś, przegub ale to byłoby słyszalne przy skręcaniu, na zakrętach (możesz sprawdzić). Istnieje też możliwość, że gwałtowne dodanie gazu powoduje obrót silnika do przodu i rura wydechowa uderza o podwozie. Ja tak miałem przy naderwanej plecionce przed katalizatorem. (możesz ja oglądnąć). Spróbuj też zaciągnąć ręczny i bujać samochodem, ruszać do przodu/tyłu. Odtwarza to sytuację obrotu silnika ale na postoju - więc wyeliminujesz wszystko co związane z toczeniem się kół.

Pozdrawiam i daj znać jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!