Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

co myslicie o diagnoze mojego mechanika na trzeszczace przy ruszaniu autem

drzwi w Megi II ph 2 (nie pomaga podciagniecie rygla do srodka auta) - twierdzi ze

trzeba wymienic uszczelke drzwi kierowcy - bo jak sie tak ulozyla to nic nie

pomoze ???

PS: nie pomoglo posmarowanie uszczelki silikonem, auto jest bezwypadkowe (mam je od nowosci)..

 

Ewentualnie gdzie poza ASO mozna taka nową uszczelke kupic w dobrej cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie trzeszczało na dziurach i właśnie przy ruszaniu. też kombinował z uszczelkami, a skuteczne okazało się popryskanie zamka i tych prętów na których zamek zaskakuje WD-40. Od tej pory cisza. Co ciekawe nie skrzypi mi nic-deska i inne ustrojstwa cichutkie :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co zostało napisane powyżej, dodam tylko, że takie trzeszczenie pojawiło się jak zrobiło się ciepło, ale po dokładnym potraktowaniu zamków i zawiasów wd-40 przestało i nastała cisza, jednak sądzę, że należy tam zastosować jakiś smar bo obawiam się że wd-40 po prostu wyschnie po jakimś czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Witam mi takze cos skrzypi w okolicach slupka srodkowego od strony pasażera ,skrzypi na nierownosciach ,przy ruszaniu i hamowaniu . Aby się dostać do tych zamków i zawiasów to trzeba ściągać tapicerkę

Mam to samo. Z początku dźwięk był słabo słyszalny a teraz jest bardzo donośny. Próbowałem robić tak jak pisaliście czyli popryskać WD-40 zamki od drzwi oraz te takie śmieszne puszeczki co są przy każdych drzwiach ale niestety nic nie pomaga. Przed wyjazdem nad morze jadę na ustawianie świateł przednich i zrobienie takiego ogólnego przeglądu. Jeżeli nie dojdę do lipca co to jest to powiem ludziom z ASO żeby to zrobili.

Kiedy ten dźwięk się pojawił myślałem iż jest to wina źle spasowanego boczku drzwiowego czy czegoś podobnego. Skrzypienie było tylko słychać na dużych nierównościach a teraz słychać zawsze : podczas ruszania hamowania wjazdu na krawężnik itp. Zrobiło sie to lekko uciążliwe ale nie narzekam bo to dopiero pierwszy problem jaki mi się przytrafił z moją Meganką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W wersji trzydrzwiowej najczęściej trzeszczy - po prostu drzwi szoruja po uszczelce i po tym filcu przy szybie.

Zauważcie że podczas deszczu nic nie skrzypi.

Smarowanie silikonem załatwia sprawę na kilka dni tylko.

Wazelina - tak samo.

Trzeba się do tego skrzypienia niestety przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

U mnie skrzypiała klapa bagażnika pryskanie sylikonem nie przyniosło zadowalających rezultatów ale, pomogło ustawienie takich małych zderzaków umieszczonych po obu stronach tyłu auta bezpośrednio nad światłami zespolonymi.

Zderzaki te unieruchamiają klapę bagażnika po jej zamknięciu i ta nie może już poruszać się na boki, a co za tym idzie nastała tak wyczekiwana cisza.

Teraz ;) słyszę jakieś trzeszczenie pochodzące od przykrywki poduszki powietrznej tej w kierownicy i szukam jakiejś instrukcji jak się do tego ustrojstwa dobrać, by czegoś nie spieprzyć!

 

P.S.

Ciekawe co następne będzie trzeszczało !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja używam CX-80 jest bardziej bezpieczny od WD-40

 

[ Dodano: 2010-03-21, 20:48 ]

mareks 1234, Może byś dał znać czy pomogło i co było przyczyną trzeszczenia drzwi w twojej sytuacji. A może ktoś również potrzebuje takiej pomocy ... :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostrożnie z sylikonem.

Jak posmarowałem uszczelki w drzwiach sylikonem, to dopiero zaczęło się trzeszczenie. Najmniejsza nierówność wystarczała. Przed posmarowaniem trzeszczały mi tylko drzwi kierowcy po posmarowaniu wszystkie! Musiałem wszystko zmywać i posmarowałem wazeliną.

Teraz jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!