Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka zaczyna się troszkę sypać :-/


Rekomendowane odpowiedzi

A więc lista kłopotów <piwko>

1.Luźna rura co łączy się z kolektorem i idzie do katalizatora (całe to drży i bije metal o metal)

Oczywiście jakiś inteligentny francuz wymyślił śruby wkręcane na gwint w obejmy jakby nie szło dać przelotowych skręcanych nakrętkami. Odkręcić tego nie da rady w tak starym aucie tym bardziej, że non stop tam jest gorąco i całe te śruby są zapieczone, myślę że trzeba będzie to rozwiertać i zrobić po swojemu, chyba że macie lepsze pomysły?

 

2. Czy to normalne, że jak silnik pracuje i mam odkręcony korek zbiorniczka wyrównawczego z górnego wężyka wraca trochę płynu i powietrza chyba też bo bąbluje trochę. Podczas gazowania nie ma tego zjawiska, tylko na wolnych obrotach.

 

3. Czasami mi piszczy pompa wspomagania tak mi się wydaje, że to ona, no a o paskach piszczących już ani nie wspomnę :-P .

 

4.W czasie jazdy coś dziwnie buczy, huczy nie wiem jak to opisać, nie jest to silnik bo na luzie też jest ten odgłos. Myślałem, że opony ale wyważałem je jeszcze raz i są ok, powietrza też jest dość więc to wykluczam.

 

5. Powyżej jazdy 100km/h zaczyna mi lekko drgać kierownica

 

6. no i ostatni problem jak dotychczas :P czasami po zapaleniu czy zimny czy ciepły silnik, na wolnych obrotach ma on trochę nierówną pracę ale naciśnięcie gazu zaraz likwiduje ten problem i już potem na jałowym pracuje ok. Świece i kable nowe silniczek krokowy przeczyściłem zresztą jest on wsumie nowy kupiony jakieś pół roku temu

 

Jak by ktoś mógł pomóc w rozwiązaniu tych kłopotów to będę wdzięczny bo zamierzam jeszcze co najmniej ze 2 lata tym autem pojeździć więc zależy mi żeby szedł jak dawniej 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1 niepierwsze i nieostatnie francuskie rozwiązanie na które się natkniesz

Ad3 sprawdź rolki paska i sam pasek może po prostu się kończą? Niekoniecznie to pompa, może też być alternator, sprężarka klimy jak masz

Ad4 tu może być dużo jw. ad 3, wydech

Ad5 opony - wyważyć lub zbieżność, jak nie ustąpi spróbuj pobawić się ciśnieniem w oponach tak -0,2 do + 0,4 bara od aktualnego, jak dalej będzie tak samo to opony do wymiany, niestety, możesz spróbować zmienić tył z przodem.

Ad6 zacinająca się linka gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!