Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II 1.9 dci kombi


Andorn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

przymierzam sie wlasnie do zakupu Megane II kombi 1.9 dci i mam na oku oferte jak ponizej. Co sadzicie:

 

Megane II kombi 1.9 dci

- 2005 rok (maj)

- 120 KM, 6-biegowa skrzynia

- 143 000 km (wymieniony caly silnik z turbina na nowy przy 103 000 - potwierdzilem to w ASO po VIN'ie byl wpis w systemie ze wymiana byla po gwarancji ale z podzialem kosztow)

- sprowadzone z Belgii (ksiazka serwisowa do 130 000 w 2008, wyciag ze stacji gdzie byl serwisowany - nawet zarowki wymieniane w ASO)

- srebrny metalic

- klimatyzacja

- komputer

- alu felgi

- radio CD sterowane z kierownicy

- relingi dachowe

- przyciemniane szyby

- czujniki parkowania z tylu

- stan wizualny - bardzo dobry (sam ogladalem auto i wyglada dobrze)

 

cena: 25 000 PLN (moze cos sie jeszcze wynegocjuje)

 

Co sadzicie o takiej ofercie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważaj na turbo, montowana turbina Garret - to syf najgorszy na świecie. Osobiście "przeżyłem" moment rozpieprzenia się turbiny pod maską - nie życzę nikomu. Po za tym elektronika to badziew w najlepszym wykonaniu. Chyba że masz laptopa w domu z clipem do renault, i będziesz mógł się "bawić" co drugi dzień przez wpinanie się do gniazda i diagnozowanie komend z komputera pokładowego.

Ogólna sentencja moja jest taka: że byłem w swoim życiu 3 razy szczęśliwy:

- po "pierwszym" razie z moją dziewczyną - obecnie żoną,

- kiedy rodził mi się pierwszy syn,

- kiedy sprzedawałem ten francuzki syf tzw. megankę...

<ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do turbiny-Kuzyn miał w Lagunie silnik 1,9 120KM. Zaraz po zakupie padło turbo-poprzedni właściciel(salon) zrobił to na swój koszt. To było przy ok. 120kkm. Od tego czasu Laguna zrobiła grubo ponad 100kkm i turbo żyje nadal, a kuzyn auto batoży niemiłosiernie. I co ciekawe-oprócz zawieszenia nic mu się w Reni nie sypnęło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Cuda techniki" się zdarzają. <ok> Ja regenerowałem turbo za pośrednictwem mechanika (Auto-Tech W.Wilk Rzeszów - koszmar) tzn. on wymontowywał, wysyłał do wrocławia (Ted-Metal Tadzio Pietroński - następny dziad) tam niby regenerowali i odsyłali do mechanika. On zamontował, ja do odbioru samochodu, jazda testowa, i du(pa)sza. Samochód muli, turbina świszczy. Więc ja do gościa z renault rzeszów, wpina się na clipa. Jazda testowa, wykresy się rysują. I mówi tak: ciśnienia doładowania-lipa, i jeszcze ten dźwięk. Źle ją zregenerowali. Skoro na gwarancji, turbo się wróciło z powrotem. Tam stwierdzili jednogłośnie że to mechanik dał ciała bo nie wyczyścił niby dolotu i na oś coś tam się dostało i znowu wykrzywiło. Więc kolejna dopłata do usługi. Mechanik się wykręca, i z racji że byłem z dzieckiem to mięsem nie rzucał na speców z wrocławia, ale on deklaruje zapłatę- bo skoro to jego wina. I bądź tu mądry - materiał tylko do programu Turbo Camera. W kraju który się nazywa polska, mechanicy samochodowi powinni naprawiać ale zabawki chińskie. I zgodny jestem z opinią Cygana z Torunia, że cytuję "za darmo pieniądze biorą, moje pieniądze....że połowę tych mechaników bym zwolnił w piździ....ec"

A po MII zostały mi tylko dywaniki, "wnętrzności" turbo i zajefajne wspomnienia....

Ten komentarz....tak tylko na marginesie w nawiązaniu do poprzedniej wypowiedzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Serio tak zle z tym silnikiem 1,9 dci czy w ogole z turbinami w Renault?

Przymierzam sie do kupna 1,9 dci z 6 biegami, bo potrzebny mi jest szybki i oszczedny kombi na niemieckie autostrady - ktorymi glownie jezdze!

Czy jednak kupic 1,5 dci 101KM ? ale tylko 5. biegowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

veinte, kolego poczytaj forum to się przekonasz.

Ja nie narzekam i myślę, że znajdzie sie wielu innych. Co do turbinki to każdą można rozp...yć, kwestia rozsądku i znajomości zasad użytkowania. Oczywiście dCi mają swoje mankamenty, jak każdy silnik, niemniej godny jest polecenia.

Co do podróżowania po szybkich niemieckich drogach to polecam raczej skrzynie 6-cio biegową z powodów oczywistych.

Pozdrawiam, zadowolony użytkownik dCi 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mareks 1234, no co Ty?Nie czytałeś postów wyżej??? 1.9dCi to przeciez syf,renufka to wogóle szrot.... ;-)

Ja swoja megi 1.9dci (2004) przelatałem 280tkm i polecam,nie musiałem co 2 dni na kompa jeżdzić.slawek1977, chyba kupił "okazyjna" od "1 właściciela" :D i stąd takie problemy.

Odnośnie turbin to do jakiej marki Garret nie robi sprężarek???Zresztą nikt nie daje na nią dożywotniej gwarancji,kiedyś się musi zepsuć.W tej kwestii renault nie odstaje na dzień dzisiejszy od innych marek...

Aha... VW i BMW się nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 dci na kombi i jazde czesto w trasie za słabe

Jeździłeś? ...bzdury piszesz kolego. Wersja 105KM 1.5 ma skrzynie 6-cio biegową i lata całkiem fajnie :D

Jak spalanie nie jest istotne to oczywiście 1.9 z ph2 - 130KM 300Nm 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

Nie chce ze wzgledow politycznych :D niemieckiego auta.

Jezdzilem sporo VW Caddy, wczesniej Oplem Combo, C3, Hyundai Tucson 2,0 crdi, Nowy Sprinterem, Fiatem Scudo, itp (diesle) a takze wieloma innymi samochodami (Clio II 1,2 8v i 1,2 16v quickshift - Renault Espace 2,0 16v - Peugot 206 sport 1,6 - Polonezem 1,6 - Hyundai i30 1,6 - ...) i jednak samochody z moca na niskich obrotach to jest cos co ja lubie bardzo.

Wiec chyba diesel'a chcialbym miec swojego :D A dodatkowo podoba mi sie w srodku i na zewnatrz bardzo MII Grandtour :D

Ale im czlowiek wiecej czyta na temat, to sie dowiaduje innych rzeczy, czasami zlych (pytanie czy to nie tylko jakies pomowienia :-/ )

 

[ Dodano: 2009-05-13, 18:17 ]

Aha, jeszcze jedno...

Poniewaz bede oczywiscie kupowal uzywany :-/ samochod, to czy przebiegi (realne) po 150kkm - 179kkm nie sa za duze jak dla tych samochod z silnikami dci? Czy moze sa to juz silniki po wymianie turbin, sprezarek, kol zamachowych? Czy trzeba sie liczyc, ze bede musial to na wstepnie wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... VW i BMW się nie psuje.
no właśnie zapomniałem dodać.

dzięki waldek ;-)

Co do przebiegów to czytaj co koledzy piszą;

Ja swoja megi 1.9dci (2004) przelatałem 280tkm i polecam,nie musiałem co 2 dni na kompa jeżdzić

Moja ma około 160kkm( na liczniku - a faktycznie ile :D ) i odpukać

działa-o dziwo :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plyny, filtry rozrzad... okej :D A ile to mniej wiecej kosztuje? A moge to zrobic po przyjezdzie do Polski, czyli zakladajac ze po 1000-2500 km od zakupu Meganki ( w zaleznosci czy ja kupie w NL czy w Hiszpanii - bo tam sa nizsze o 100kkm przebiegi)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!