Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowy podatek od samochodu


traszka

Rekomendowane odpowiedzi

No panowie z PO to zawsze lubią pożartować... jeśli chodzi o mnie to stracili mnóstwo w moich oczach i teraz dwa razy sie zastanowię zanim na nich zagłosuje... Należałoby się spytać jak mają zamiar zainwestować te wyłudzone od nas pieniądze w ochronę ekologii, bo w to, że ludzie będą kupowali nowszy auta jakoś nie wierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należałoby się spytać jak mają zamiar zainwestować te wyłudzone od nas pieniądze w ochronę ekologii
oczywiscie pieniadze (spora ich czesc) trafi w czyjes prywatne kieszenie...
PO to zawsze lubią pożartować... jeśli chodzi o mnie to stracili mnóstwo w moich oczach
glosowac na kogos trzeba a do wyboru bedziesz mial PiS albo PO... nie rozwijam dalej heh <ok>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to "ustawa" nie może przejść, nie możliwe żeby ktoś był tak ślepy i nie widział jakie echo to może mieć. Tematem pewnie od razu zajmie się unia. I z jakiej paki mam płacić 100 pln rocznie?, skoro:

1. podatek zapłacony przy kupnie samochodu przez kogoś tam i przeze mnie przy odkupieniu

2. z każdym litrem wyjaranego paliwa skarb państwa powiększa się o co najmniej 2.5

 

a jak chcą dbać tak bardzo o środowisko to może niech zamkną jakąś elektrownie węglową a otworzą geotermalną, albo dopłacają połowę ceny do nowego elektrycznego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta unią nie wypali bo.... tam już jest taka opłata z tego co wiem np. w Holandii.

 

A sam pomysł jak na nasze realia chory. Założenie jest piękne, ale abstrakcyjne.... Bo niby skąd Ci ludzie mają nagle wziąć pieniądze na ten nowy samochód skoro teraz ich nie mają ? Płace raczej nie wzrosną z nowym podatkiem, więc kupno nowych aut też nie bardzo, za to gro osób przestanie poruszać się samochodami (sprzedadzą albo zezłomują) i wtedy dopiero zaboli to po kieszeni państwo jak zmniejszą się dochody z paliwa <ok> Rafinerie raczej też szczęśliwe nie będą - więc protest ?

Koniec końców myślę, że podatek wejdzie ale ze znacznie mniejszymi kwotami niż te podane w linku.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrzanić to,

Nie trzęśmy portami, i nie płacimy.

Jeśli jeden na stu nie opłaci, będę ścigać po sądach.

Jak nie zapłaci nikt, to na dietki poselskie zabraknie <ok>:mrgreen: !

Nawet na komunikację miejską nie starczy.

Piechotką albo taczki.

Do teraz działało tak:

masz samochód, stać Cię na jego utrzymanie, płać!

niech od dziś będzie:

Mam samochód, jeżdżę nim bo chcę i licz się ze mną bo pojadę po kogo innego.

 

A może pokazać Wam jak zarejestrować mój samochód w innym kraju :-P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przygotujcie się na więcej :-( To dopiero przedsmak tego co gotują nam rządzący...

W przyszłym roku czeka nas podwyżka podatków i składki zdrowotnej. Pomijając już drożyznę w sklepach i ciągły przyrost cen za media,obowiązkowy abonament za radio i tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. podatek zapłacony przy kupnie samochodu

 

Mylisz podatek od wzbogacenia z ekologicznym, to dwa różne podatki.

Również akcyza za paliwo ma zostać anulowana na rzecz rzeczonego podatku.

Bynajmniej nie chodzi też tu o ochronę środowiska i być może trudno ci to pojąć, a o większe wpływy do budżetu jakkolwiek lobbowanie również na rzecz podupadającego przemysłu motoryzacyjnego. Co do elektrowni geotermalnych, to ich efektywność nie starczyłaby nawet na zasilenie tak wątłego mózgu jak ten, który przypina łatki przynależności innym, a sam nie rozumie co pisze, albo kogo i co krytykuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz podatek od wzbogacenia z ekologicznym

może nie do końca bo jak rejestrujemy auto z zagranicy to płacimy za utylizację tego pojazdu co jest związane bezpośrednio z utylizacją jego/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz podatek od wzbogacenia z ekologicznym, to dwa różne podatki.

 

mam rozumieć w takim razie, że wprowadzenie jeszcze innych durnych podatków pod jeszcze bardziej durnymi nazwami będzie dla Ciebie wystarczającym usprawiedliwieniem ??

Kolego tak czy owaki podatek jest podatkiem i już, bez względu na jego nazwę jego rolą jest oskubanie człowieka.

 

I czy ja powiedziałem że kupując samochód płaci się podatek "ekologiczny" ? Otóż nie. Napisałem że płaci się podatek <ok> :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!